Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,502,953 views

Shaz

Posts: 324

#81 • • Shaz team Wittupäät

Cera, 5.9.2005 18:51:
HAHAHAAA

ihan lähti tiputus just siitä suunnasta ku halusinki.
Seuraavaks se Kathy, ni oon tyytyväinen.



Samaa mieltä! *joo* Sit se tyhmä Antti S. vois kans mennä pois. Se on iiihan daiju. Ja sit se äitihahmo v*ttuun sieltä ja sit se isä :D Tai ihan sama miten, kuhan Antti A. voittaa *plur* *nauru*
Texx

Posts: 650

#82 • • Texx ^_^
uauaa. big brother on paras. Katoin ne kaikki subilta tulleetki brittijaksot. kukaan mun kavereista ei sillon vielä oikein ymmärtäny... ehkä jasu vähän mutta...

toi suomen bb on kyl jääny nyt vähä vähemmälle huomiolle, sillain etten oo kauheen tarkkaan sitä jaksanu seurata, mut kyllä se siitä.

antit on parhaita.

--
*piis*

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#83 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
mä olen kyllä BB-fani tuli seurattua britti BB:tä ahkerasti eikä suomen versiostakaan oo vielä jäänyt jaksoakaan väliin !!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

liikkuva muna

Posts: 2,652

#84 • • liikkuva muna an egg on the move
Huhhuh. Katoin Australiassa tota kun siinä imeskeltiin jotain kikkeliä porealtaassa jne. Oikeesti ihan vitun paska sarja, ei tule mieleenkään katsoa suomiversiota jos tuolla rahan ja bymerankien maassakin toi sarja oli niin täyttä kuraa.

Pidin Eurooppalaisia keskimääräisesti fiksumpina ennen noiden tositeeveeohjelmien saapumista tänne, näemmä toikin mielikuva on nyt särjetty pahemman kerran. Vielä kun tulis joku Ricky Lake tai Tohtori Phil suomiversiona niin ois asiat aika heikossa jamassa.

Sen sijaan Salattuja Elämiä vois tulla vähän enemmän. *vink*
nethr

Posts: 763

#85 • • nethr !!
En tajunnut oikeastaan mitään kun jotain britti BB-versiota jouduin joskus jossain katsomaan. Kyllä siitä voi jotain irti saada, jos on seurannut tuotantokautta alusta asti. Kyllä sitä telkkarista surkeampaakin ohjelmaa tulee. *hymy*

Suomiversiota vois katsoa ihan mielenkiinnosta ainakin jonkin verran (siis minuuteista on kyse).

--
xD

mrx

Posts: 260

#86 • • mrx Bassjunkie
P.A.S.K.A.A
esp

Posts: 73

#87 • • esp -God is a Dj-
katoin ekan "jakson" jossa porukka meni taloon.. siitä jäi heti mielipide, että miksi edes vaivautua katsomaan...
tylsää, paskaa ja turhaa... ei kiinnosta..
Fyrisch

Posts: 4,525

#88 • • Fyrisch
Muistaaks joku koska niitten pitää suorittaa seuraava tehtävä?
Muistan vaa et niitten pitää suorittaa se tehtävä klo: 1400 - 1410 välisenä aikana, mut en muista sitä päivää

vois mennä porukal ampuu ritsal niit heeliumpalloi paskaks :D
Aamu

Posts: 999

#89 • • Aamu you had me at hello
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.

--
Do you think the expansion will make me fat?

JR Ewing

Posts: 985

#90 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
nimim. koukussa ollaan vaikka jengi siellä talossa aivan VITUN tylsää verrattuna esim. enkkuversion tyyppeihin. Alkaisivat edes tappeleen tai jotain. Veri alkaa kiehuun kun tyypit ekana aamulla alkaa haliin tai jotai. OOn ehkä aika kyyninen, mut en ainakaa sietäis mitään koskettelua heti kun oon heränny *kivatsulle*
Jna

Posts: 613

#91 • • Jna

Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.



Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#92 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jna, 8.9.2005 09:36:
---
Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.

---


Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*



Ja sitä muotovaahtoa meni ihan sikana! *nauru* Ja kaikenlisäksi se meni heti sen jälkee lepäileen siihen sohvalle! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jna

Posts: 613

#93 • • Jna

Super-Kerttu, 8.9.2005 09:37:
---
Jna, 8.9.2005 09:36:
---
Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.

---


Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*

---


Ja sitä muotovaahtoa meni ihan sikana! *nauru* Ja kaikenlisäksi se meni heti sen jälkee lepäileen siihen sohvalle! *nauru*


Totta..suoraan nukkumaan..Tosin kurkki se vähän sinne pinkkiin makkariin..*nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#94 • • Jutu Blondi
Mä haluan nähdä verta, hikeä ja kyyneleitä. Muuten tosta tulee niin tylsää katsottavaa *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#95 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing
OOn ehkä aika kyyninen, mut en ainakaa sietäis mitään koskettelua heti kun oon heränny *kivatsulle*



Näinkö sä mussukka olet mua huijannut kaikki nää vuodet? Mä kun luulin että mä olen meistä se perseeseen ammuttu karhu.
hrdkvr

Posts: 3,929

#96 • • hrdkvr KURGO
nyt sitä viinaa peliin!!!

ei tätä muuten jaksa kattoo..


taitaa pojat olla puutteessa kun vaan käteenvedosta puhuu

--
-keep it hard-

Kate

Posts: 186

#97 • • Kate
Siis tämä Suomen Big Brother on kyllä aika pohjanoteeraus *justjoo*

Eikös eilen radiossakin sanottu, että katsojia 3000 *muhaha*

Enkkuversio missä Jade (muistaakseni) oli mukana oli kyllä ehdottomasti paras.
Android

Posts: 3,908

#98 • • Android

Jutu, 8.9.2005 09:59:
Mä haluan nähdä verta, hikeä ja kyyneleitä. Muuten tosta tulee niin tylsää katsottavaa *igor*



[ylimielisyysvaroitus]

Tuota, oletko harkinnut vaikkapa kauhuleffojen katselua BB:n (ja muiden reality-tv-sarjojen) sijaan?

[/ylimielisyysvaroitus]
Jutu

Posts: 3,054

#99 • • Jutu Blondi

Android, 8.9.2005 11:30:
[ylimielisyysvaroitus]

Tuota, oletko harkinnut vaikkapa kauhuleffojen katselua BB:n (ja muiden reality-tv-sarjojen) sijaan?

[/ylimielisyysvaroitus]


Nää. Mitä sitä suotta, mä oon siirtynyt katsomaan uutisia.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Zapa

Posts: 1,393

#100 • • Zapa Mr Wrangler

Tontsis, 8.9.2005 11:37:
---
mayah, 8.9.2005 11:08:
Onhan se jo nähty Suurten seikkailujen, robinssoneiden jne. myötä, ettei suomalainen saa suomalaisesta irti sellaista viihdettä, jota Ameriiikan ja Englannin ylidramatisoidut tosi-tv:t meille tarjoaa.
---


Robinsonhan oli todella tasokas ohjelma verrattuna mihin tahansa suomalaiseen tositv-sarjaan. Ei mitään yliärsyttävää juontajaa, joka on olevinaan persoonallinen, lavasteet (ja maisemat) laadukkaita ja leikkauspöydällä oli pyöritelty klippejä niin, että dramaattisuus oli turvattu (mappelan paljastus esim). Odotan uusia jaksoja mielenkiinnolla.




Kyllä nää suomalaiset versiot näistä tosi-tv sarjoista on surkeita, liekö sitten syynä kansalaisuus ja luonteet? Mun mielestä tuo Robinson oli täyttä kakkee verrattuna jenkki-versioon. Ensinnäkään Suomen versio perustui melkein täysin yksityisiin haastatteluihin kameran kanssa. Mitään juonitteluita ei näytetty, eikä keskusteluja ryhmissä, esim. ketä äänestetään. Jenkki-versiossa kamera sentään kuvaa enemmän niitä ryhmissä tapahtuvia juonitteluita ja kahden kilpailijan keskisiä keskusteluita. Mielestäni nämä puuuttuivat täysin Suomen versiosta ja se oli syynä huonoon Robinsoniin.

Eikä se juontaja ollut mikään hyvä, "oli miten oli, mutta näin on" voi ziisus!