-eikä meillä ees näy
-mut jos näkyis, ei sitä koskaan tiedä vaikka jumiutuis sitä tuijottaan :)
-yleensä en tollasista reality sarjoista hirveesti muutenkaan pidä
4,996 posts, 250 pages, 1,754,817 views
Spontaani, 3.9.2005 17:04:
Onneks mul ei näy SubTV.

Displacer, 3.9.2005 17:06:
---
Spontaani, 3.9.2005 17:04:
Onneks mul ei näy SubTV.
---
jos se näkyisi, niin BB:tä olisi sit pakko katsoa?

nomic, 5.9.2005 17:12:
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F
*odottelee bb-figuureja*
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F
*odottelee bb-figuureja*
serotonot, 5.9.2005 17:44:
---
---
kalliimpi? en nyt sanois. eiks se ollu 2,90/750g
Siis jos niist ärrän laatikoista puhuit. Mä ihmettelin ainaki ite et miten ne oli nii halpoja
mun mielestä se on siitä lootasta melkoisen paljon pyydetty (saman verran karkkia saa pikaisen mietinnän tuloksena joku puolet halvemmalla). voin tietysti huomenna vielä tarkistaa hinnan.
nomic, 5.9.2005 17:51:
kyllä, ärrän loota.
Keravan ärrällä katoin, ja siellä se pyöri 4e:n tuntumillamun mielestä se on siitä lootasta melkoisen paljon pyydetty (saman verran karkkia saa pikaisen mietinnän tuloksena joku puolet halvemmalla). voin tietysti huomenna vielä tarkistaa hinnan.
serotonot, 5.9.2005 17:58:
---
no vaik se ois 3,90 ni onhan se 750g aika pieni hinta. eihä siit tuu ku 52snt/100g hinnaks. En siis mitenkää "puolustele" tota karkkimeininkii tai muutakaa tohon liittyvää soopaa mut eiks makuunissaki irtokarkit oo 8,90/kg ni onhan toi ny iha kohtuuhintainen kuitenki.
Muutenki noi reality-sarjat kolahtaa muhun.
Brittien BB:tä tuli kateltua toisinaan kun en jaksanu muutakaan tehä. :P Se ei kyllä pahemmin iskenyt, mut se taas tais johtua siit etten jaksanu sitä niin aktiivisesti kattoo ni en tienny mistää mitää. :DD Vituttaa vaan pirusti että toi BB tulee typerään aikaan ku mun duunit normaalisti loppuu sillon ku BB alkaa, joten en kerkee sitä aina kattomaan :( Mut onneks maksoin sen 25e et nään himas vaikka kokoajan mitä siellä talossa tapahtuu =D Ainii btw, se talo sijaitsee iiiiihan mun kämpän lähettyvillä ;)Shaz, 5.9.2005 18:12:
Ainii btw, se talo sijaitsee iiiiihan mun kämpän lähettyvillä ;)