Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,502,950 views

MissKoo

Posts: 1,289

#2541 • • MissKoo

akir0, 24.9.2007 09:39:
Mainiota kun Heka viimein läks, harmi, ettei lähtenyt Heka ja Heli molemmat.

Mut heitetään arvauksena, että tällä viikolla äänestyksessä Heli ja Maxine.



Mä veikkaan että Kadi on kyllä äänestyksessä.. on saanut jo aiemminkin pisteitä, mutta ei niin paljoa että ois joutunut äänestykseen.
Sallakat

Posts: 2,220

#2542 • • Sallakat jungle, baby !
mäkin veikkaan ett Kadi on äänestyksessä Helin kanssa. Tai no toivon ainakin. Heli ois saanu lähtee jo tällä kierroksella, koska Heka ois voinut saada ärsytyksiä aikaan myös uusissa asukkaissa. Toisaalta Hekan itsevarmuuden kohoamista äänestyksen selvityksen jälkeen ei olisi kukaan voinut sietää.

Mitä uusiin tyyppeihin tulee niin olen paljon enemmän innoissani kuin esim viime kaudella samassa tilanteessa. Pistän kaiken toivoni uusiin tyyppeihin, että heistä irtoaa 'jotain' ja samalla heidän takiaan vanhoista asukkaista myös irtoaa jotain uutta *jiihaa*
Tapi

Posts: 1,437

#2543 • • Tapi Dreamstate
Joo, eiköhän Kadin ja Helin oleminen äänestyksessä oo aika selvää. Noista kahdesta Kadi on hölmöillyt enemmän, joten eiköhän Kadi tuolta lähde.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#2544 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä kyllä tykkään Kadista ja toivon, että joku noista uusista olisi samalla aaltopituudella sen kanssa. Mä toivon, että tiputuksessa on Aki ja Maxine.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Lyylikki

Posts: 2,975

#2545 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä oikeesti luulen, että Heli ei enää ees oo äänestyksessä. Nyt se on kuitenkin jo "vanhaa" jengiä, niin tuskin ne sitä sen takia äänestää, että se on tullu myöhemmin taloon. Se on myös aika tehokkaasti voittanut puolelleen Timon, Akin, Piian ja Jarkonkin. Ääniä sille sitten antaisivat Maxine ja Kadi. Saulista en osaisi sanoa yhtään.

Ja mielestäni Kadi on aika varmasti äänestyksessä ja niin kuuluu ollakkin. Viimeisen viikon aikana, kun muuten noi on saanut vähän ryhmädynamiikkansa toimimaan, niin Kadi on vaan velttoillu. Lepsu äiti & laiskiainen teemoilla ainakin.

Toista häätöuhan alla olevaa en osaa sanoa. Joku pojista eli Aki varmaankin.
MissKoo

Posts: 1,289

#2546 • • MissKoo
Asiasta kukkaruukkuun, näittekö Maxinen ilmeen kun se uus blondiini astu taloon sisään? *tirsk* Ei taida neiti vilauttelija-sininensilmämeikkijapunainenhuulipuna tykätä että joku toinen blondi astuu reviirille. Hähää!

*nauru*
Mark

Posts: 7,311

#2547 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vittu ku oli "yllättävä" käänne *justjoo* Hohhoi, hyvin käytetään sama paska idea vuodesta toiseen, ja jaksetaan viel ennakkoon mainostaa "suurista mullistuksista talossa". Vittu miten pettynyt olen ettei mitään järkevämpää saatu aikaan *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MissKoo

Posts: 1,289

#2548 • • MissKoo

Mark, 24.9.2007 12:07:
vittu ku oli "yllättävä" käänne *justjoo* Hohhoi, hyvin käytetään sama paska idea vuodesta toiseen, ja jaksetaan viel ennakkoon mainostaa "suurista mullistuksista talossa". Vittu miten pettynyt olen ettei mitään järkevämpää saatu aikaan *dissaa*

-M



No älä nyt, on tääkin jo jotain mielenkiintoista. Alkokin meno käydä jo vähän tylsäks, vaikka se Helikin alkaa jo avautua enemmän, saa siitäkin enemmän irti.

Se Timo on kyllä niin tapaus että huh huh. Kipee hännystelijä joka mimmille, on vissiin egossa joku naisen mentävä lovi, kun koko ajan vokottelee jokaista naista ja pakko saada huomiota. Säälittävä tollanen mies *dissaa*
lohikarme

Posts: 1,730

#2549 • • lohikarme RitariVittupää

MissKoo, 24.9.2007 12:13:
---
Mark, 24.9.2007 12:07:
vittu ku oli "yllättävä" käänne *justjoo* Hohhoi, hyvin käytetään sama paska idea vuodesta toiseen, ja jaksetaan viel ennakkoon mainostaa "suurista mullistuksista talossa". Vittu miten pettynyt olen ettei mitään järkevämpää saatu aikaan *dissaa*

-M

---


No älä nyt, on tääkin jo jotain mielenkiintoista. Alkokin meno käydä jo vähän tylsäks, vaikka se Helikin alkaa jo avautua enemmän, saa siitäkin enemmän irti.

Se Timo on kyllä niin tapaus että huh huh. Kipee hännystelijä joka mimmille, on vissiin egossa joku naisen mentävä lovi, kun koko ajan vokottelee jokaista naista ja pakko saada huomiota. Säälittävä tollanen mies *dissaa*



Niin säälittävä et ne naiset viel tuntuu antavan sitä huomiota *vink*

--
Qualis artifex pereo

Mark

Posts: 7,311

#2550 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 24.9.2007 12:13:
-klips-



SO LAST SEASON! Keksis perkele jotain uutta välillä.. Sinällään ihan ok että uudet tyypit tuo salettiin eloa show´hun, mut en vaan silti jaksa käsittää tota et tungetaan älytön läjä kesken kauden, miks vitussa niit ei voida sit kaikkia laittaa laakista sisään ja panostaa tehtäviin?! Typerää, typerää ja typerää. Ei anneta ihmissuhteiden talossa kehittyä ja kypsyä, vaan sekotetaan taas pakka huolella ja tyyppien väliset jännitteet purkautuu taas nollatasolle eikä skismaa enää saada niinvain aikaan.

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MissKoo

Posts: 1,289

#2551 • • MissKoo

lohikarme, 24.9.2007 12:15:
---
MissKoo, 24.9.2007 12:13:
---
Mark, 24.9.2007 12:07:
vittu ku oli "yllättävä" käänne *justjoo* Hohhoi, hyvin käytetään sama paska idea vuodesta toiseen, ja jaksetaan viel ennakkoon mainostaa "suurista mullistuksista talossa". Vittu miten pettynyt olen ettei mitään järkevämpää saatu aikaan *dissaa*

-M

---


No älä nyt, on tääkin jo jotain mielenkiintoista. Alkokin meno käydä jo vähän tylsäks, vaikka se Helikin alkaa jo avautua enemmän, saa siitäkin enemmän irti.

Se Timo on kyllä niin tapaus että huh huh. Kipee hännystelijä joka mimmille, on vissiin egossa joku naisen mentävä lovi, kun koko ajan vokottelee jokaista naista ja pakko saada huomiota. Säälittävä tollanen mies *dissaa*

---


Niin säälittävä et ne naiset viel tuntuu antavan sitä huomiota *vink*



No sitä mäkin olen ihmetellyt, mikä hitto siinä viehättää? Eihän se nyt mikään ruma ole, ihan nätti poika, mutta tollanen jokaisen naisen perseennuolija sais multa kyllä aika tiukat kommentit.

Noh, mä olenkin lähes 10 vuotta vanhempi kun moni näistä tytöntylleröistä tuolla BB:ssä..
Avatar
#2552 • • Edited candyraver Guest
Pakko kertoo oikeen täällä topicissa yhestä oudosta jutusta, jonka mun fanaattinen BB-fani, ÄITI
oli huomannut selaillessaan BB:stä tehtyjä sivuja subtv:n tekstisivuilla...

Siellä on kaikista kilpailijoista samanlainen esittely, kun esimerkiksi bb:n virallisilla kotisivuilla, mutta Akin esittelyssä oli ilmeisesti tuolla tekstitv:n puolella tapahtunut pieni virhe ja sinne oli jäänyt yhteen kohtaan sellanen juttu, joka on mediassa muuten ollut eritavalla...

Teksiteeveen esittelyssä Akille tärkeimmäksi ihmiseksi sanottiin POIKAYSTÄVÄ ja kaikissa muissa medioissa puhutaan vaan AVOPUOLISOSTA. Ja kun äitini laittoi sitten jonnekkin keskustelupalstalle vinkin tästä sivusta, niin se esittelyteksti oli tänään muokattu sellaiseksi, jossa tätä kohtaa ei ollut*whaat*. Itelle tuli vaan mieleen sitten, että kun missään ei ole kukaan maininnut sanallakaan siitä että akin avopuoliso onkin mies eikä nainen,
ei edes aki itse ole maininnut mitään talossa ollessaan(??) Niin onkohan tätä asiaa yritetty pitää salassa ihan tarkoituksella ja jos on, niin miksi helvetissä?*ding*


Itse katon bb:tä ehkä 1-2krt/vko, joten en siis voi olla varma että kukaan talossa tai sen ulkopuolella ei tätä asiaa tiedä, enkä myöskään nähnyt sitä avausjaksoa, jossa asukkaat esiteltiin, joten en tiedä puhuttiinko siinä missä muodossa Akin elämänkumppanista. MUtta jotenkin vaan itelle tuli sellanen olo, että aika moni asia akin käytöksessä loksahti tietyllä tavalla "paikoilleen" tuon kuultuani.
Ihmettelen vain sitä, että tosiaan mediassa asiaa ei ole mainittu kertaakaan, miksi tuollaista pitäisi salata.

Vaikka seuraankin bb:tä aika vähän, niin on mullekkin muodostunu jonkunlainen kuva kaikista kilpailijoista ja oma mielipiteeni on se, että kisan tulee voittamaan joko jarkko tai heli.
Uusia kilpailijoita en olekkaan vielä nähnyt, kun jäi bb väliin eilen.
Twist

Posts: 925

#2553 • • Edited Twist Team Kemuttajat

candyraver, 24.9.2007 12:27:




hmmm ... Mielenkiintoista ! Mun mielestä Aki ei kuitenkaan vaikuta yhtään homolta ja jos en väärin muista niin paljon se naisista ainakin puhuu .

edit: Älkää ihmiset ymmärtäkö väärin, eihän sitä ulkopäin voi tietää .
Avatar
#2554 • • Edited candyraver Guest

Twist, 24.9.2007 12:39:
hmmm ... Mielenkiintoista ! Mun mielestä Aki ei kuitenkaan vaikuta yhtään homolta ja jos en väärin muista niin paljon se naisista ainakin puhuu .

edit: Älkää ihmiset ymmärtäkö väärin, eihän sitä ulkopäin voi tietää .



Niinpä!! en olisi kyllä itse tullut ajatelleeksi ja äitikin ihan vahingossa löysi sen tiedon sieltä txt tv:stä ja koska se teksti oli nyt tänään siellä muokattu sitten niin, ettei sitä kohtaa enää näe, niin aika omituista, että tolla tavalla peitellään, toki voi olla niinkin, että se oli vaan virhe siinä kirjoituksessa, mutta en oikein usko..
Hauskinta tässä on se, että kukaan ei koskaan ole edes tullut ajatelleeksi asiaa, mutta kyllä aki mun muistaakseni on koko ajan puhunut vaan avopuolisosta eikä tyttöystävästä..
Jään mielenkiinnolla seuraamaan, että onko äiti ollut oikeessa ja "iskenyt kultasuoneen". *hih*
sts

Posts: 7,969

#2555 • • sts Sama pyynti aitta!

candyraver, 24.9.2007 12:27:
-clips-



Esim jos jompi kumpi ei ole ulkona kaapista toi on aika normaalia, vaikka aki olisikin bi ja ulkona kaapista tuo avopuoliso ei välttämättä ole ja haluaa pitää asian salassa.
sts

Posts: 7,969

#2556 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
[ISO] TALOSTA ON VIETY KAIKKI HUONEKALUT JA NE JOUTUU RAKENTAA JOTAI PIHALLA JA NIIL ON ISOT SUOJAKYPÄRÄT JA T-PAIDAT JOS ON NIIDEN NIMI [/ISO]

<3 spoilaaminen <3
Avatar
#2560 • • Edited candyraver Guest

sts, 24.9.2007 15:03:

Esim jos jompi kumpi ei ole ulkona kaapista toi on aika normaalia, vaikka aki olisikin bi ja ulkona kaapista tuo avopuoliso ei välttämättä ole ja haluaa pitää asian salassa.



Ajattelin kanssa, että asia on varmaankin näin, mutta miksi sitten osallistua tälläiseen ohjelmaan, mikäli haluaa pitää ns."matalaa profiilia"*ding* Ja Akin avopuoliso oli antanut viime viikolla lehtihaastattelunkin, jossa siis puhuttiin vain akin avopuolisosta. Ja niinkuin tuossa kirjotuksessani sanoinkin, niin kyseessä voi olla myös kirjotusvirhe tekstitv: väellä, eli ei voi tietää onko avopuoliso edes mies.
Ei siinä sen kummempia :)