Pakko kertoo oikeen täällä topicissa yhestä oudosta jutusta, jonka mun fanaattinen BB-fani, ÄITI
oli huomannut selaillessaan BB:stä tehtyjä sivuja subtv:n tekstisivuilla...
Siellä on kaikista kilpailijoista samanlainen esittely, kun esimerkiksi bb:n virallisilla kotisivuilla, mutta Akin esittelyssä oli ilmeisesti tuolla tekstitv:n puolella tapahtunut pieni virhe ja sinne oli jäänyt yhteen kohtaan sellanen juttu, joka on mediassa muuten ollut eritavalla...
Teksiteeveen esittelyssä Akille tärkeimmäksi ihmiseksi sanottiin POIKAYSTÄVÄ ja kaikissa muissa medioissa puhutaan vaan AVOPUOLISOSTA. Ja kun äitini laittoi sitten jonnekkin keskustelupalstalle vinkin tästä sivusta, niin se esittelyteksti oli tänään muokattu sellaiseksi, jossa tätä kohtaa ei ollut*whaat*. Itelle tuli vaan mieleen sitten, että kun missään ei ole kukaan maininnut sanallakaan siitä että akin avopuoliso onkin mies eikä nainen,
ei edes aki itse ole maininnut mitään talossa ollessaan(??) Niin onkohan tätä asiaa yritetty pitää salassa ihan tarkoituksella ja jos on, niin miksi helvetissä?
Itse katon bb:tä ehkä 1-2krt/vko, joten en siis voi olla varma että kukaan talossa tai sen ulkopuolella ei tätä asiaa tiedä, enkä myöskään nähnyt sitä avausjaksoa, jossa asukkaat esiteltiin, joten en tiedä puhuttiinko siinä missä muodossa Akin elämänkumppanista. MUtta jotenkin vaan itelle tuli sellanen olo, että aika moni asia akin käytöksessä loksahti tietyllä tavalla "paikoilleen" tuon kuultuani.
Ihmettelen vain sitä, että tosiaan mediassa asiaa ei ole mainittu kertaakaan, miksi tuollaista pitäisi salata.
Vaikka seuraankin bb:tä aika vähän, niin on mullekkin muodostunu jonkunlainen kuva kaikista kilpailijoista ja oma mielipiteeni on se, että kisan tulee voittamaan joko jarkko tai heli.
Uusia kilpailijoita en olekkaan vielä nähnyt, kun jäi bb väliin eilen.