Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,539,658 views

MesMeRise

#4001 • • MesMeRise Spinnamon

Lauruska, 3.10.2008 13:10:
Joo Antti pakkailee tavaroitaan ainakin. Tuleekin jännä häätö sunnuntaina, jos Antti lähtee jo etukäteen. Toivottavasti ei ainakaan Marianne vielä lähtis.

Mitämitä *whaat*
Gleba

#4002 • • Gleba

MesMeRise, 3.10.2008 14:32:
---
Lauruska, 3.10.2008 13:10:
Joo Antti pakkailee tavaroitaan ainakin. Tuleekin jännä häätö sunnuntaina, jos Antti lähtee jo etukäteen. Toivottavasti ei ainakaan Marianne vielä lähtis.

---

Mitämitä *whaat*

Kunpa lähtiskin..

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

-Kerttu-

#4003 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei se Antti kai oo tänään mihkään lähdössä. Pakkas varmaan jo sunnuntaita varten, kun silloinhan kaikkien häätöäänestyksessä olevien on pakattava kamansa. Kai BB laskee, et se äänestettään ulos jokatapauksessa. *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jammailija

#4005 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Marianne ulos vaan. Ei sil oo enää mitään annettavaa kuin juuri toi jonkun edellä mainitsema "teroterotero".

Kyl siis pissistelyy on ärsyttävän kiinnostavaa seurata, mut mä seuraan mieleuummin nyt Anttia ja Cherylliä. Antti on ilmaissut itteensä harvinaisen limaisesti ja päällekäyvästi ja Cheryllin tekoja ku kattoo ni mun on pakko vaa todeta ääneen: Hitto miten tyhmästi voi nainen käyttäytyä! Ei se lämmin kainalo voi olla niin tärkee, etteikö se ois voinu sanoo Antin limailuille kerralla stop, ku kerran vähän väliä jo näytti siltä. Mä en voi käsittää miten se jakso tota Anttia ja sen meininkiä noin kauan. Johtuux se mimmin kiltteydestä, ettei se viitti sanoo?

Ja miten mimmi hoitaa Antille opetuksen: Imuttelee toisen jäbän kans (joka ei TODELLAKAAN oo omasta mielestään samoil linjoil ku Cheryll*nauru*) ja hehkuttaa miten paljon parempi se on suutelussa ja luonteessa kuin Antti. Voihan se olla, mut ei noin asioita hoideta! Mulla on syntyny Cherylliin viha-rakkaus-suhde*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

#4006 • • Edited REivaaja Guest

Jammailija, 4.10.2008 08:46:
Marianne ulos vaan. Ei sil oo enää mitään annettavaa kuin juuri toi jonkun edellä mainitsema "teroterotero".

Kyl siis pissistelyy on ärsyttävän kiinnostavaa seurata, mut mä seuraan mieleuummin nyt Anttia ja Cherylliä. Antti on ilmaissut itteensä harvinaisen limaisesti ja päällekäyvästi ja Cheryllin tekoja ku kattoo ni mun on pakko vaa todeta ääneen: Hitto miten tyhmästi voi nainen käyttäytyä! Ei se lämmin kainalo voi olla niin tärkee, etteikö se ois voinu sanoo Antin limailuille kerralla stop, ku kerran vähän väliä jo näytti siltä. Mä en voi käsittää miten se jakso tota Anttia ja sen meininkiä noin kauan. Johtuux se mimmin kiltteydestä, ettei se viitti sanoo?

Ja miten mimmi hoitaa Antille opetuksen: Imuttelee toisen jäbän kans (joka ei TODELLAKAAN oo omasta mielestään samoil linjoil ku Cheryll*nauru*) ja hehkuttaa miten paljon parempi se on suutelussa ja luonteessa kuin Antti. Voihan se olla, mut ei noin asioita hoideta! Mulla on syntyny Cherylliin viha-rakkaus-suhde*nauru*.

Musta tuntuu että Cheryll epävarmuuttaan elää huomiosta ja Antti antaa sitä mitä Tseri kaipaa.
Sitten se testaa ehkä ymmärtämättä minkä arvoinen on. Perus pissistelyä jolla ainakin mut saa tehokkaasti karkotettua millisekunneissa.

Mua ärsyttää kun noille annetaan rangaistus, niin se on aina kohtuuton *nauru* ja kuinka joka kerta tulee lause ''enempää kuin muutkaan'' LOL Perus urpojen vakio... Ja sitten se jaetaan koko yhteisön niskaan kun se niittenkin vika LOL
Sinza

#4007 • • Sinza

nethr, 3.10.2008 09:21:
---
Sinza, 3.10.2008 08:50:
---
Sitäpaitsi, eikö se ennen taloon menoaan sanonut, että Cheryll kiinnostaa häntä.

---

Eiks se ollu Marianna? No, ihan miten vaan. Tulos tai ulos *pahis* Toki vois olla paha paikka Antille jäädä taloon vielä ens viikoks *lmao*

Ai perkule, niin se saattoi ollakin! Mut kuitenkin säälittävää tollanen, että eka kehutaan, ja sit ku ei saa pesää ni aletaa haukkuu *nauru*. Mut onneks Antti lähti ulkomaailmaan vonkaamaan.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

akir0

#4008 • • akir0 idleRPG champion 2009

akir0, 28.9.2008 21:55:
---
akir0, 25.9.2008 11:09:
Ei taida Harri enää palata, ollu jo niin pitkään poissa. Ja jos on verenmyrkytystapaus niin ei se pääse kovin äkkiä sairaalasta pois.

---

Taitaa olla Harri oikeasti lähdössä, kun sen kamat on pistetty pakettiin.. http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809288341034_bb.shtml

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?726274

Tänään maanantaina 6.10. tuottaja Mikko Räisänen on tehnyt päätöksen yhdessä Harrin kanssa, ettei Harri palaa enää Big Brother –taloon. Päätös perustuu Harrin tämänhetkiseen terveydentilaan.

bubbelgum

#4009 • • bubbelgum ~sylikissa~
Harmi että harri ei enää palaa taloon. *uuh*
Se oli alusta lähtien yks mun suosikeista.

--
Hullu ku pullosta tullu.

tws

#4010 • • tws
Nikolle tikit perseesee, joten eio sittenkää bileitä tänää talos vaik piti olla *nauru**lmao*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Jammailija

#4011 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s

REivaaja, 5.10.2008 22:16:
---
Jammailija, 4.10.2008 08:46:

---

Musta tuntuu että Cheryll epävarmuuttaan elää huomiosta ja Antti antaa sitä mitä Tseri kaipaa.
Sitten se testaa ehkä ymmärtämättä minkä arvoinen on.

Voipi hyvinkin olla*hymy*.

Mites, tuntuux kenestäkään muusta, että Cheryllille on tullu tavallista kiivaampaa tarvetta olla oikeessa eri tilanteis? Varsinkin ku muu jengi on vääntäny mimmist vitsii ny jo jonkun aikaa. Näyttäis välil siltä, että epävarmuuttaan Cheryll kaipaa oikeassaolemisenboostia kipeästi ja taistelee suorastaan joissain sanaväännöis.

Nii ja aitojahan on ne ihmiset, jotka antaa Cheryllille pusuja, haleja ja huomioo.*igor*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jammailija

#4012 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
ps. Andreas on kiero!
*släp*

--

ianna ei anna!

#4013 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

bubbelgum, 6.10.2008 19:46:
Harmi että harri ei enää palaa taloon. *uuh*
Se oli alusta lähtien yks mun suosikeista.

Niinpä *uuh*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

anis

#4014 • • anis
Oon pikkuhiljaa tullu siihen tulokseen että Tero vois voittaa vaikka koko paskan.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

lohikarme

#4015 • • lohikarme RitariVittupää

anis, 7.10.2008 10:51:
Oon pikkuhiljaa tullu siihen tulokseen että Tero vois voittaa vaikka koko paskan.

Tero on joo selväjärkisin koko porukasta :D

--
Qualis artifex pereo

MissKoo

#4016 • • MissKoo

lohikarme, 7.10.2008 10:56:
---
anis, 7.10.2008 10:51:

---

Tero on joo selväjärkisin koko porukasta :D

Musta se Tero on tosi outo. Jotenkin megaoutolintu. Tiedän ihmisen livemaailmasta näennäisesti ja voin sanoa, että outona sitä pidin silloinkin *nauru*
ianna ei anna!

#4017 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Onhan se Tero hieman outo mutta se on silti ollut alusta asti 1 mun suosikeista *joo* Ja tosta porukasta ehkä ainut joka ansaitsisi voiton.

Isoveli on jakanut sitten rangaistuksia... sääntörikkomusten vuoksi Marianne, Tero, Johan, Andreas ja Niko eivät saa nimetä tällä viikolla ollenkaan hah hah haaaaa :D

Veikkaan että äänestyksessä tällä viikolla on Marianne ja Cheryl.

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Lauruska

#4018 • • Lauruska nihkee
jahas, isoveljeltä rangaistusta juonittelusta eivätkä rangaistuksen saaneet saa antaa nimeämispisteitä lainkaan. Ainoastaan Chipa, Jari-Matti, Tuuli ja Anniina saavat antaa nimeämispisteitä :D Taitaa olla aika mielenkiintonen häätöäänestys tulossa! Marianne nyt ulos.
-Kerttu-

#4019 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ianna ei anna!, 7.10.2008 12:42:

Veikkaan että äänestyksessä tällä viikolla on Marianne ja Cheryl.

Vähän samat veikkaukset..Ja noista toivottavasti kotiin lähtee Marianne. Sen teinitero läppää ei jaksa enää kukaan!!! *poks*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Vertigo

#4020 • • Vertigo
Lopettais ny tänki ohjelman. Pelkkää paskaa koko vitu show. Idolssi vois mennä samaa pakettii.