Lauruska, 3.10.2008 13:10:
Joo Antti pakkailee tavaroitaan ainakin. Tuleekin jännä häätö sunnuntaina, jos Antti lähtee jo etukäteen. Toivottavasti ei ainakaan Marianne vielä lähtis.
Mitämitä
4,996 posts, 250 pages, 1,539,660 views
Joo Antti pakkailee tavaroitaan ainakin. Tuleekin jännä häätö sunnuntaina, jos Antti lähtee jo etukäteen. Toivottavasti ei ainakaan Marianne vielä lähtis.
MesMeRise, 3.10.2008 14:32:
---
---
Mitämitä
Jammailija, 4.10.2008 08:46:
Marianne ulos vaan. Ei sil oo enää mitään annettavaa kuin juuri toi jonkun edellä mainitsema "teroterotero".
Kyl siis pissistelyy on ärsyttävän kiinnostavaa seurata, mut mä seuraan mieleuummin nyt Anttia ja Cherylliä. Antti on ilmaissut itteensä harvinaisen limaisesti ja päällekäyvästi ja Cheryllin tekoja ku kattoo ni mun on pakko vaa todeta ääneen: Hitto miten tyhmästi voi nainen käyttäytyä! Ei se lämmin kainalo voi olla niin tärkee, etteikö se ois voinu sanoo Antin limailuille kerralla stop, ku kerran vähän väliä jo näytti siltä. Mä en voi käsittää miten se jakso tota Anttia ja sen meininkiä noin kauan. Johtuux se mimmin kiltteydestä, ettei se viitti sanoo?
Ja miten mimmi hoitaa Antille opetuksen: Imuttelee toisen jäbän kans (joka ei TODELLAKAAN oo omasta mielestään samoil linjoil ku Cheryll*nauru*) ja hehkuttaa miten paljon parempi se on suutelussa ja luonteessa kuin Antti. Voihan se olla, mut ei noin asioita hoideta! Mulla on syntyny Cherylliin viha-rakkaus-suhde*nauru*.
nethr, 3.10.2008 09:21:
---
Sinza, 3.10.2008 08:50:
---
Sitäpaitsi, eikö se ennen taloon menoaan sanonut, että Cheryll kiinnostaa häntä.
---
Eiks se ollu Marianna? No, ihan miten vaan. Tulos tai ulos Toki vois olla paha paikka Antille jäädä taloon vielä ens viikoks
akir0, 28.9.2008 21:55:
---
akir0, 25.9.2008 11:09:
Ei taida Harri enää palata, ollu jo niin pitkään poissa. Ja jos on verenmyrkytystapaus niin ei se pääse kovin äkkiä sairaalasta pois.
---
Taitaa olla Harri oikeasti lähdössä, kun sen kamat on pistetty pakettiin.. http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809288341034_bb.shtml
Tänään maanantaina 6.10. tuottaja Mikko Räisänen on tehnyt päätöksen yhdessä Harrin kanssa, ettei Harri palaa enää Big Brother taloon. Päätös perustuu Harrin tämänhetkiseen terveydentilaan.
REivaaja, 5.10.2008 22:16:
---
Jammailija, 4.10.2008 08:46:
Marianne ulos vaan. Ei sil oo enää mitään annettavaa kuin juuri toi jonkun edellä mainitsema "teroterotero".
Kyl siis pissistelyy on ärsyttävän kiinnostavaa seurata, mut mä seuraan mieleuummin nyt Anttia ja Cherylliä. Antti on ilmaissut itteensä harvinaisen limaisesti ja päällekäyvästi ja Cheryllin tekoja ku kattoo ni mun on pakko vaa todeta ääneen: Hitto miten tyhmästi voi nainen käyttäytyä! Ei se lämmin kainalo voi olla niin tärkee, etteikö se ois voinu sanoo Antin limailuille kerralla stop, ku kerran vähän väliä jo näytti siltä. Mä en voi käsittää miten se jakso tota Anttia ja sen meininkiä noin kauan. Johtuux se mimmin kiltteydestä, ettei se viitti sanoo?
Ja miten mimmi hoitaa Antille opetuksen: Imuttelee toisen jäbän kans (joka ei TODELLAKAAN oo omasta mielestään samoil linjoil ku Cheryll*nauru*) ja hehkuttaa miten paljon parempi se on suutelussa ja luonteessa kuin Antti. Voihan se olla, mut ei noin asioita hoideta! Mulla on syntyny Cherylliin viha-rakkaus-suhde*nauru*.
---
Musta tuntuu että Cheryll epävarmuuttaan elää huomiosta ja Antti antaa sitä mitä Tseri kaipaa.
Sitten se testaa ehkä ymmärtämättä minkä arvoinen on.
bubbelgum, 6.10.2008 19:46:
Harmi että harri ei enää palaa taloon.
Se oli alusta lähtien yks mun suosikeista.
anis, 7.10.2008 10:51:
Oon pikkuhiljaa tullu siihen tulokseen että Tero vois voittaa vaikka koko paskan.
lohikarme, 7.10.2008 10:56:
---
anis, 7.10.2008 10:51:
Oon pikkuhiljaa tullu siihen tulokseen että Tero vois voittaa vaikka koko paskan.
---
Tero on joo selväjärkisin koko porukasta :D
ianna ei anna!, 7.10.2008 12:42:
Veikkaan että äänestyksessä tällä viikolla on Marianne ja Cheryl.