Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,540,341 views

-Kerttu-

#2421 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tonne taloon menijät saa olla perusluonteeltaan aika laiskoja.. Koska mulla ainakin sekois pää tohon tekemättömyyteen. Enkä todellakaan jaksais katella samoja naamoja muutamassa neliössä kovin montaa päivää..*poks* Ja sit ei pääsis urheilee ja noi noiden sapuskat on tosi terveellisiä.. Miks vitussa niil on joku R-kioki siellä.. Eihän sieltä saa ku bissee ja karkkii!? Kiva ostaa ruuat sieltä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

#2422 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 20.9.2007 12:50:
Ja sit ei pääsis urheilee ja noi noiden sapuskat on tosi terveellisiä.. Miks vitussa niil on joku R-kioki siellä.. Eihän sieltä saa ku bissee ja karkkii!? Kiva ostaa ruuat sieltä!

Saahan sielt safkaakin, ja viel aivan naurettavilla hinnoilla verrattuna ärrän normi hintatasoon..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

#2423 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 20.9.2007 12:52:

Saahan sielt safkaakin, ja viel aivan naurettavilla hinnoilla verrattuna ärrän normi hintatasoon..

-M

Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

T-Justice

#2424 • • T-Justice

Super-Kerttu, Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..

Toihan on osa laiskojen nykynuorten ruokavaliota *iloinen*
Miinapiina

#2425 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Super-Kerttu, 20.9.2007 12:53:

Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!

kyl siin alussa ne ainakin kokkaili, ja yllätyt yllätys, siinäkin heka neuvomassa koko ajan.
einariki ku lämmitti pannulla jotain edellispäivän makaroonilaatikkoa, ja heka laitto siihen sit maustetta ni siitäkin jakso et "kääntele sit kunnolla ettei jää vaan siihen pinnalle"
uuh *toktok* ja kyttäs koko ajan

muoks: nii ja heli ulos, se on kovin boré!!!!

--
pinkki on pop!!!

Hyzenthlay

#2426 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

totta muuten... mä en ikinä pärjäis tolla ruokamäärällä kun mitä noi tuolla talossa vetää*sars* muutenkin, miks sitä rahaa pitää tuhlata sipseihin, ostasivat bissee/siideriä perkele *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lenita

#2427 • • Edited Lenita

Meillä on 24/7 enkä oo nähny niiden laittavan ruokaa juurikaan, että ei taida olla ohjaajista kiinni. Luulis et jengi tuol oikein kilpailis ruuanlaittovuoroista ainakin niinä päivinä, kun ei oo paljoo tekemistä. Ilmeisesti kukaan niistä vaan ei oo kauheen kiinnostunut asiasta.

Henrin vois vihdoin äänestää ulos, sitä ei pysty yhtään kuuntelemaan. Helistä nyt on se hyöty, että sillä vois tulla joku kolmiodraama Timon ja Maxinen kanssa. Harmi et Satu lähti, se oli niin viihdyttävä!

Niin ja Jarkko voittoon tai Sauli!

--
^_____________^

MissKoo

#2428 • • MissKoo

Hyzenthlay, 20.9.2007 13:26:
---

---

totta muuten... mä en ikinä pärjäis tolla ruokamäärällä kun mitä noi tuolla talossa vetää*sars* muutenkin, miks sitä rahaa pitää tuhlata sipseihin, ostasivat bissee/siideriä perkele *grr*

Mutta eiks noi kaikki liho tuolla talossa ihan törkeesti? Kun ei voi harrastaa mitään liikuntaa moneen kuukauteen, dokataan aina kun voidaan ja syödään vaan herkkuja ja karkkia. Eiks viime vuonnakin jengi lihonut ihan kohtuullisesti tuolla?
Miinapiina

#2429 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
siis onks toi heli sijoitettu akin perheeseen sen takia ku heka oli niin hullu isi?
ahahah *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Hyzenthlay

#2430 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Niin, voihan olla että lihoo, jos oikein kunnon määriä kaikkea sipsiä tms. syö. Aattelin siis niin, että mulla ainakin menis elimistö ihan sekasin pelkästään turhien snacksien syömisestä. Mut joo, tää on kai vaan tottumiskysymys..

--

akir0

#2431 • • akir0 idleRPG champion 2009

Lenita, 20.9.2007 13:37:
---
Meillä on 24/7 enkä oo nähny niiden laittavan ruokaa juurikaan, että ei taida olla ohjaajista kiinni. Luulis et jengi tuol oikein kilpailis ruuanlaittovuoroista ainakin niinä päivinä, kun ei oo paljoo tekemistä. Ilmeisesti kukaan niistä vaan ei oo kauheen kiinnostunut asiasta.

Ongelmahan on pitkälti siinä, ettei niillä oo juuri mitään ruokatarvikkeita, kun eivät oo raaskineet niitä ostaa. Poislukien kanaa, jota oli tänään tarjolla Jarkon kokkailemana.

Ekalla kaudella ruokaa laitettiin aikalailla antaumuksella kun ne osteli kaupasta piffiä jne. Lisäks silloin oli ruoanlaitosta kiinnostuneita heppuja kuten Mika.
py555

#2432 • • py555
Henri viikkotehtäväs isänä, aivan käsittämätöntä "roolin" vetämistä, saa varmaan jotain kiksejä. *eiei**toktok*
Nomade

#2433 • • Nomade 1:100 000
nyt kyllä VITUTTAA TOI HENRI!

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Miinapiina

#2435 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mitä vittua toi heka selittää tuol pk-huoneessa...
huh huh mitä paskaa *släp**släp*

ja mitä ihmetteä "ei oo realistinen 2-vee" ????????????????????????
morjens, onkohan heka kuullut ikinä mitään sellasesta ku uhmaikä, mikä puhkee tos parin vuoden tienoilla... "ei oo normaalia heittää tuttia vessanpönttöön" ja siitä syömättömyydestä...
uuuuuh mikä kusipää *eiei* *toktok* *släp*

--
pinkki on pop!!!

#2436 • • Fuzzy Guest
:D LOL @Heka ja Heli
Tuplapudotus täl viikol say I... Sillee rupes ärsyttää toi Heka ku yritti väkisin syöttää niit papui Helille, mut sit taas toisaalta, olisin toivonu et se Heli ois joutunu syömään ne*nauru*
Miinapiina

#2437 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 20.9.2007 22:38:
:D LOL @Heka ja Heli
Tuplapudotus täl viikol say I...

ahaha juurikin niin!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

py555

#2438 • • py555
Ihan parhaita oli noi Henrin omat selitykset, äijä ei tajua mistään mitään. :DD
Hyzenthlay

#2439 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jahas, heka alkaa flippaan *ding* ihan käsittämätöntä toimintaa äskeinen..

--

SyndroDome

#2440 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Krhm.. Heka veti _vähän_ yli ton isän roolin *poks* "koitan olla tiukka isä" vai mitä se ite höpötti. No joo, hei rajansa kaikessa. Eipä taida hekalla omia muksuja olla ja toivottavasti ei tuukkaan ihan vähään aikaan :(

Kumpikohan tossa oli se uhma ikänen?

Eipä toi Helikään nyt suoranaisesti loista tossa 2v roolissa, mut heka veti kyl pohjat =)

Edit. Sauli tuntuu olevan pirun hyvä tässä aikuisen roolissakin :) Muksunahan se oli ihan loistava!

--
Life is full of choises.