Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,526,317 views

oooo

Posts: 1,249

#2441 • • Edited oooo
Siis ei vittu. Toivottavasti Henri ei hanki lapsia ja jos hankkii, niin toivottavasti tajuaa silloin sen verran, ettei 2-vuotias ole aikuinen ja että 2-vuotias todellakin saattaa heittää tutin pönttöön, eikä se meinaa, että se on näsäviisas adhd.

Tolla tyylillä ei tule kun alistettu lapsi.

Olis tullut meille töihin katsomaan millasia 1-3 vuotiaat on ja kuinka ne tiputtelee pikkuautoja pönttöön ja uittaa käsiään siellä.

Olisin varmaan joutunut vankilaan, jos olisin töissä tunkenu lapselle väkivaltasesti ruokaa suuhun, tunkenut sitä sinne, kun toinen melkein laattaa.. ja tunkenut paskasta tuttia suuhun, uhkaillut sillä..selittänyt kuinka epänormaalia on, kun 2 vee kokeilee rajojaan ja on aidosti lapsi.

Sairas.
Miinapiina

Posts: 3,494

#2442 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

SyndroDome, 20.9.2007 22:45:

Edit. Sauli tuntuu olevan pirun hyvä tässä aikuisen roolissakin :) Muksunahan se oli ihan loistava!



sauli on kyl just hyvä *joo* *aplodit* *hihu*

--
pinkki on pop!!!

lostgone

Posts: 2,493

#2443 • • lostgone

satumetsä, 20.9.2007 22:45:
Siis ei vittu. Toivottavasti Henri ei hanki lapsia ja jos hankkii, niin toivottavasti tajuaa silloin sen verran, ettei 2-vuotias ole aikuinen ja että 2-vuotias todellakin saattaa heittää tutin pönttöön, eikä se meinaa, että se on näsäviisas adhd.

Tolla tyylillä ei tule kun alistettu lapsi.


Sairas.

Kuinka tosissaan kannattaa ottaa jonkun rooli BB-talossa? *ding*Pienet ylilyönnit o kivaa lisää muuten tylsään meininkiin, aikuisten roolileikeissäkin. Varsinkaan jos kukaan ei o vaarassa.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Zapa

Posts: 1,393

#2444 • • Zapa Mr Wrangler
Eka jakso tällä viikolla kun katoin ja nyt ärsyttää koko BB, seuraavaksi voisi kattoo taas ensi viikolla yhden jakson.

Heka on kyl idiootti ja itserakas. piste.
nethr

Posts: 763

#2445 • • nethr !!
Enpä oo ennen hypännyt sohvalta ylös ja ihmetelly tv-ohjelman menoa niin paljoa kuin nyt kun Heka pakottaa 2v Helin syömään papuja. Siis mitä v*ttua *ding* Ohhoh. Ja miinusääni menee.... *vink*

--
xD

-Alex-

Posts: 706

#2446 • • -Alex- Dj
Heka on just hyvä tyyppi *hymy* Täysillä mukana joka hommassa, eikä pahemmin kuvia kumartele. Kadin toivois pysyvän talossa vaikka loppuun asti. Aivan helvetin seksikäs nainen *sydän*
oooo

Posts: 1,249

#2447 • • oooo

lostgone, 20.9.2007 23:21:
Kuinka tosissaan kannattaa ottaa jonkun rooli BB-talossa? *ding*Pienet ylilyönnit o kivaa lisää muuten tylsään meininkiin, aikuisten roolileikeissäkin. Varsinkaan jos kukaan ei o vaarassa.*joo*



Mua itseäni ei ihan kaikki ylilyönnit viihdytä, eikä ne kaikki ole mitään kivaa lisää mun mielestä. Meillä kaikilla makumme.

Jos se susta oli kivaa, niin ok, mutta musta ei ollut.
Avatar
#2448 • • Kirsikka Guest

satumetsä, 20.9.2007 23:53:
---
lostgone, 20.9.2007 23:21:
Kuinka tosissaan kannattaa ottaa jonkun rooli BB-talossa? *ding*Pienet ylilyönnit o kivaa lisää muuten tylsään meininkiin, aikuisten roolileikeissäkin. Varsinkaan jos kukaan ei o vaarassa.*joo*

---


Mua itseäni ei ihan kaikki ylilyönnit viihdytä, eikä ne kaikki ole mitään kivaa lisää mun mielestä. Meillä kaikilla makumme.

Jos se susta oli kivaa, niin ok, mutta musta ei ollut.



Mullakin tuli ihan paha olo kun katsoi tota Hekan pomottelua. Siis hirveää alistamista, meni sillä nyt homma vähän överiksi. No onneksi asiaan puututtiin melko nopeasti (?).

Nyt en tiedä kumman toivoisin lähtevän seuraavaksi, Heli on aika tylsä mut Heka on niin inhottava, et sitä ei kyl enää jaksais katella :-/
lohikarme

Posts: 1,730

#2449 • • lohikarme RitariVittupää
Mun mielestä hommaa pitäis aatella jatkon mielenkiinnon kannalta. Äänestetään vaan kaikki vittupäät ulos ja katellaa sit sitä vitun selkääntaputtelua loppuaika??? Missä on ihmiset dramatiikanhalu! *lmao* Mun mielestä se on vaan ton sarjan suola et siel on sellanen kaikkien inhokki joka saa paljon biiffiä aikaseks. Tosin Hekan tapauksessa mielipiteet menee aika fifty-fifty talossa.

--
Qualis artifex pereo

lostgone

Posts: 2,493

#2450 • • Edited lostgone

Tontsis, 20.9.2007 23:50:
---
---

Hmm, mua ainakin kiinnostaa BB:ssä ehkä eniten seurata, miten ihmisten käytös muuttuu eri tilanteissa. Viime vuoden kroisokset ja pennoset ja nyt tämä ovat mielenkiintoisia "kokeita". Näistä tulee mieleen vanhempi tutkimus, missä ryhmä ihmisiä jaettiin kahtia, vartijoiksi ja vangeiksi. Muistaakseni koe keskeytettiin, koska vartijat alkoivat käyttäytyä sadistisesti vankeja kohtaan. Pitäisi kaivaa juttua tuosta kokeesta jostain esille. Överiliioiteltu leffakin siitä on tehty. Kiinnostava sekin.

http://www.prisonexp.org/
Ja olin näkevinään, että ne vissiin tekee taas uutta leffaversiota siitä.

Musta on kiva seurata ihmisten käytöksen muutosta, mut täl hetkellä noi vaikuttaa olevan tietoisia olemisestaan talossa (vai mitä mieltä ihmiset on?) Se, että joku on idiootti silloinkin on harmittavaa, hänenkin kannalta. Mutta eikö ihmiset muka odota, että BB-talossa tapahtuisi jotakin hämmentävää? Tai ihan mitä vaan jos on niin tylsää kuin kaikkien mielestä tän vuotisessa big brothreissa on?

Musta on hauska myös seurata BB:tä ja vastaavia sarjoja katsovien reaktioita, myös omaani.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

nRg

Posts: 69

#2451 • • nRg
ihan sama millasta sontaa tai miten tylsää toion jengi kattoo silti.koska huomennahan voitapahtua jotain yllättävää..näkyä paljas perse tai joku flippaa..sitähn kaikki venaa, tuskin kukaan marisis toiminnan puutteesta jos mentäs niinkun venäjällä tai bulgarias
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2452 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Nyt kyllä karis Hekan viimeisetkin pisteet.. (sillä tosin niitä ollutkaan). Kuinka ylimielinen ihminen voi olla??? Jätkä luulee olevansa aina oikeassa, mä niin vihaan tollasia ihmisiä. Se ei varmaan ole ikinä edes pyytänyt anteeksi keneltäkään mitään.. *dissaa* Idiootti saa olla.. Eilinen meni jo Helin fyysiseksi ja psyykkiseksi kiusaamiseksi. Toivon hartaasti, ettei Heka koskaan tule saamaan lapsia, jos se niitä noin kohtelee!! Muut yrittää tulla väliin ja auttaa Heliä, mut Heka ei vaan tajua olevansa täysi imbesilli..Ja jaksoi vielä syyttää Heliä ylireagoinnista! BB:kin vittuili suoraan Hekan käytöksestä, mut eihän se idiootti sitä tajunnut.. Kotiin vaan tommonen paskiainen! *dissaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

peepe

Posts: 904

#2453 • • peepe
Heka on kyllä aika...mielenkiintoinen tapaus. Sen kyky tulkita muita on kyllä aika olematon. Ja niitä sen selityksiä ei kyllä kukaan jaksa kuunnella, se on vähän sellasta yksinpuhelua. Mutta kyllä se Heli sieltä seuraavaksi sais lähteä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2454 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta näytti oikeesti siltä, että henri teki tietoisesti tollasen valta-alistamis -tilanteen ja nautti siitä. Kyse ei varmasti ollut siitä, etteikö henri olisi tajunnut, ett heliä ahdistaa oikeasti. Selkee sadisti... Luulen, että ton ansiosta porukka äänestää henrin pois, vaikka heli onkin ehkä tylsin ikinä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#2455 • • remotion nostatus guru
sitä mäkin mietin et heli yahallaan vähän provosoi.
Muttta Henri ainakin provosoitui, ja ei hyvältä sitten näyttäny senkään vertaa se touhu.
Mark

Posts: 7,311

#2456 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Desert Rose, 21.9.2007 10:01:
Mä jäin ihmettelemään, että minkä tähden Heli tahallaan provosoi tilannetta. Olis jääny vähäksi aikaa jäähylle eikä venkoilemaan. Olis ottanu toisenlaisen asenteen Hekaa käsitelläkseen, kun varmasti huomas, että se on tässä roolissa yliampuva. 2-vuotiaskin olis ollut fiksumpi.



Anteeks mut mitä provosointia on jos muija ei halua syödä? *ding* Nähtiinkö me varmasti sama klippi? En käsitä.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2457 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Olisin minäkin provosoitunut, jos mulle yritettäis tunkee suuhun väkisin vessanpöntössä ollutta tuttia! Ja koska Heli yritti olla pilaamatta tehtävää, se ei voinut sanoa suoraan Henrille, että HAISTA V...U, pistä ite se tutti suuhun.. Ei Helikään mun lemppari oo, mut kyllä Henkka tässä nyt pahasti heitti ton homman yli.. Ainakin mun näkemät 2-vuotiaat osaa olla tosi hankalia ja jääräpäisiä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

hanabi

Posts: 81

#2458 • • Edited hanabi
Eilistä episodia katsoessani oikeasti pelkäsin niiden muiden asukkaiden puolesta. Henri olisi varmaan kilahtanut täysin jos tilanne olisi jatkunut pidempään. Eihän tollanen ole terveen ihmisen käytöstä...tietääkö kukaan pyysikö Henri mitenkään anteeksi käytöstään tai osoittiko edes minkäänlaista katumusta jälkikäteen?
Mark

Posts: 7,311

#2459 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

hanabi, 21.9.2007 10:30:
Eilistä episodia katsoessani oikeasti pelkäsin niiden muiden asukkaiden puolesta. Henri olisi varmaan kilahtanut täysin jos tilanne olisi jatkunut pidempään. Eihän tollanen ole terveen ihmisen käytöstä...tietääkö kukaan pyysikö Henri mitenkään anteeksi käytöstään tai osoittiko edes minkäänlaista katumusta jälkikäteen?



Juuei. Ainakaan moisesta ei ole ollut mainintaa missään eikä livenä ole tullut vastaan. Mä epäilen et Henri eioo koskaan elämänsä aikana pyytänyt anteeksi mitään omaa käytöstään.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2460 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

hanabi, 21.9.2007 10:30:
Eilistä episodia katsoessani oikeasti pelkäsin niiden muiden asukkaiden puolesta. Henri olisi varmaan kilahtanut täysin jos tilanne olisi jatkunut pidempään. Eihän tollanen ole terveen ihmisen käytöstä...tietääkö kukaan pyysikö Henri mitenkään anteeksi käytöstään tai osoittiko edes minkäänlaista katumusta jälkikäteen?



No ei todellakaan pyytänyt.. Sehän syytti vaan Heliä kaikesta.. Just tollaset ihmiset on niin perseestä. Jotka ei osaa pyytää anteeksi! Niitä vihaan eniten..*poks* Itsekäs ihminen!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..