4,996 posts, 250 pages, 1,540,380 views
Super-Kerttu, 20.9.2007 12:50:
Ja sit ei pääsis urheilee ja noi noiden sapuskat on tosi terveellisiä.. Miks vitussa niil on joku R-kioki siellä.. Eihän sieltä saa ku bissee ja karkkii!? Kiva ostaa ruuat sieltä!
Mark, 20.9.2007 12:52:
Saahan sielt safkaakin, ja viel aivan naurettavilla hinnoilla verrattuna ärrän normi hintatasoon..
-M
Super-Kerttu, Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..
Super-Kerttu, 20.9.2007 12:53:
Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!
Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!
Hyzenthlay, 20.9.2007 13:26:
---
---
totta muuten... mä en ikinä pärjäis tolla ruokamäärällä kun mitä noi tuolla talossa vetää muutenkin, miks sitä rahaa pitää tuhlata sipseihin, ostasivat bissee/siideriä perkele
Lenita, 20.9.2007 13:37:
---
Meillä on 24/7 enkä oo nähny niiden laittavan ruokaa juurikaan, että ei taida olla ohjaajista kiinni. Luulis et jengi tuol oikein kilpailis ruuanlaittovuoroista ainakin niinä päivinä, kun ei oo paljoo tekemistä. Ilmeisesti kukaan niistä vaan ei oo kauheen kiinnostunut asiasta.
-Fuzzy-, 20.9.2007 22:38:
:D LOL @Heka ja Heli
Tuplapudotus täl viikol say I...