Mikä loukkaa?

88 posts, 5 pages, 19,813 views

Sintsu

Posts: 75

#61 • • Sintsu
- todellakin se, ettei sano sanottavaansa suoraan..
- piilovittuilu *dissaa*
- kaksoiselämä
- toisten ihmisten arvostelu (jostain kumman syystä en kestä tätä
ollenkaan) *ding*
Miika

Posts: 893

#62 • • Miika
-pettäminen
-pettäminen
-pettäminen
- ___""___ x(n)

joka ikisessä muodossaan tuottaa mulle harmaita hiuksia
joskus vielä vuosienkin kuluttua.
Gleba

Posts: 549

#63 • • Gleba

Miika, 15.9.2005 21:01:
-pettäminen
-pettäminen
-pettäminen
- ___""___ x(n)

joka ikisessä muodossaan tuottaa mulle harmaita hiuksia
joskus vielä vuosienkin kuluttua.




*joo* tosiaankin.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

onni3mk

Posts: 3,973

#64 • • onni3mk Onni on.
Kusipäisyys. Siihen kuuluu muun muassa tuo, ettei sano asioita suoraan tai niinkun asiat on.

--
Onni on.

Karvinen

Posts: 699

#65 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Jos joku haukkuu mun kummilasta mulle . . .*släp*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

TanyaK

Posts: 745

#66 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Valehtelu on kyl aika iso juttu. Mut sit sekin loukkaa et kun yrittää kertoa pahasta olostaan tai muusta pahasta mitä on sattunut niin toinen sanoo.."Kuule kyllä mä tiedän. Mulle on sattunut paljon pahemmin." Ihan kun kaikki maailman pahimmat asiat olis hyvä aihe kilpailla. "Mullepas onkin sattunut enemmän paskoja asioita kun sulle, lällälläää"
Jammailija

Posts: 3,224

#67 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

TanyaK, 5.10.2005 11:24:
Valehtelu on kyl aika iso juttu. Mut sit sekin loukkaa et kun yrittää kertoa pahasta olostaan tai muusta pahasta mitä on sattunut niin toinen sanoo.."Kuule kyllä mä tiedän. Mulle on sattunut paljon pahemmin." Ihan kun kaikki maailman pahimmat asiat olis hyvä aihe kilpailla. "Mullepas onkin sattunut enemmän paskoja asioita kun sulle, lällälläää"


Joo toi on aika ikävää. Ja sit yleensä se, ku koittaa selittää toiselle, ni huomaa, ettei se edes kuuntele, tai vaan tyrkyttää omia juttujaan koko ajan kyselemättä sulta mitään.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jutu

Posts: 3,054

#69 • • Jutu Blondi

Jammailija, 5.10.2005 11:30:
Joo toi on aika ikävää. Ja sit yleensä se, ku koittaa selittää toiselle, ni huomaa, ettei se edes kuuntele, tai vaan tyrkyttää omia juttujaan koko ajan kyselemättä sulta mitään.


Sarjassamme minäminäminä *blush*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

112

Posts: 61

#70 • • 112
Välinpitämättömyys, valehtelu, pettäminen, haukkuminen, syyttely, vähätteleminen. *eiei*

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Avatar
#71 • • Equalizer Guest
Vaikka mikä....
crissy

Posts: 1,958

#73 • • crissy
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..
Miinapiina

Posts: 3,494

#74 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 20.11.2006 10:17:
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..



olin just menos laittaa lisäystä tohon mun tekstiin mut ei mun tarttekaan, täs tuli kaikki mitä ajattelen...!!!!!!! hehe, miten aatellaankin niin samalla tavalla? mut siks ootkin ulee ystis *hali*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#75 • • crissy

Miinapiina, 20.11.2006 10:26:
---
crissy, 20.11.2006 10:17:
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..

---


olin just menos laittaa lisäystä tohon mun tekstiin mut ei mun tarttekaan, täs tuli kaikki mitä ajattelen...!!!!!!! hehe, miten aatellaankin niin samalla tavalla? mut siks ootkin ulee ystis *hali*



ihanaa!! Telepaattinen yhteys toimii! COOL!!*pus**pus**pus**pus**hali**sydän*
JetZe

Posts: 221

#76 • • JetZe

crissy, 20.11.2006 10:17:
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..




aikalailla kaikki mitä tuossa on.
Miinapiina

Posts: 3,494

#77 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 20.11.2006 10:29:
---
Miinapiina, 20.11.2006 10:26:
---
crissy, 20.11.2006 10:17:
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..

---


olin just menos laittaa lisäystä tohon mun tekstiin mut ei mun tarttekaan, täs tuli kaikki mitä ajattelen...!!!!!!! hehe, miten aatellaankin niin samalla tavalla? mut siks ootkin ulee ystis *hali*

---


ihanaa!! Telepaattinen yhteys toimii! COOL!!*pus**pus**pus**pus**hali**sydän*



jeppistä jee, uleeta!!!! *pus**sydän*

ja viel pakko lisää tohon et ajattelemattomuus... ja se et ku ei oikeesti asioista mitään tiedetä ja silti on pakko puuttua ja länkyttää paskaa ni ARGH ! ! ! ärsyttävää....

--
pinkki on pop!!!

ippu

Posts: 52

#78 • • ippu
Mua on ehkä eniten ikinä loukannu valehtelu. Kyse oli vieläpä sellsesta aiheesta kun toiset naiset. Mä aika kauan kuuntelin valheita ja taistelin sen asian kanssa, et uskoako omia tunteita vai toisen sanoja. Sitte kun asiat viimenään tuli julki muuta kautta, kautta rantain, huomasin että ei mua niinkään sattunu se et mua petettiin, vaan se et mulle valehdeltiin. Ja jos tää kyseinen kaveri ois sillon heti tunnustanu seikkailusa, ni mä oisin säästyny parin vuoden mittaselta järki vastaan tunteet kamppailulta ja varmaankin muutaman vuoden itsetuntokriisiltä.

Mun mielestä valehtelu on toisten vähättelemistä ja itsensä korottamista muitten yläpuolelle. Ja mun mielestä jokainen on totuuden arvonen.

Toinen asia, mikä loukkaa, on se et joku kuvittelee tietäväsä mun asiat, tai sen miten mun pitäis elää mun elämää, paremmiin ku miä ite. Se et tää joku tulee avuliaasti jakamaan niitä neuvoja ja kertomaan mitä mun kannattais tehä, koska niin on järkevää toimia! Sit tää "neuvominen" tapahtuu vieläpä siihen sävyyn, et oletpa sä tyhmä kun et tätä oo ite tajunnu*grr*

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

sapeli

Posts: 11,768

#79 • • sapeli jokukukamikä?
En tiedä pitäisikö sen olla yllättävää vai ei, mutta luulen että eniten mua loukkaa se, jos joku ajattelee mun tekevän ylipäänsä mitään ilkeyttäni.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#80 • • remotion nostatus guru
aika on arvokkainta mitä voi kellekään antaa. Ja kun sen ajan jonka toiselta haluaisi, toinen laittaakin johonkin vähempiarvoiseen, niin se loukkaa kyllä. harvasta muusta asiasta tulee niin huonot fiilikset...