88 posts, 5 pages, 20,872 views
Miika, 15.9.2005 21:01:
-pettäminen
-pettäminen
-pettäminen
- ___""___ x(n)
joka ikisessä muodossaan tuottaa mulle harmaita hiuksia
joskus vielä vuosienkin kuluttua.
TanyaK, 5.10.2005 11:24:
Valehtelu on kyl aika iso juttu. Mut sit sekin loukkaa et kun yrittää kertoa pahasta olostaan tai muusta pahasta mitä on sattunut niin toinen sanoo.."Kuule kyllä mä tiedän. Mulle on sattunut paljon pahemmin." Ihan kun kaikki maailman pahimmat asiat olis hyvä aihe kilpailla. "Mullepas onkin sattunut enemmän paskoja asioita kun sulle, lällälläää"
Jammailija, 5.10.2005 11:30:
Joo toi on aika ikävää. Ja sit yleensä se, ku koittaa selittää toiselle, ni huomaa, ettei se edes kuuntele, tai vaan tyrkyttää omia juttujaan koko ajan kyselemättä sulta mitään.
TiiTu, 5.10.2005 11:32:
---
Cera, 1.9.2005 09:18:
välinpitämättömyys.
---
so true.
crissy, 20.11.2006 10:17:
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..
Miinapiina, 20.11.2006 10:26:
---
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen, paskanpuhuminen, kusettaminen, ja se ettei puhu tai sano oikeesti mitä ajattelee ennenku vasta sitten joskus se selviää toisen asian yhteydessä, ei kerro mitä halutaan vasta kun kuppi menee nurin.. tälläsii pieniä asioita..
---
olin just menos laittaa lisäystä tohon mun tekstiin mut ei mun tarttekaan, täs tuli kaikki mitä ajattelen...!!!!!!! hehe, miten aatellaankin niin samalla tavalla? mut siks ootkin ulee ystis
crissy, 20.11.2006 10:29:
---
Miinapiina, 20.11.2006 10:26:
---
---
olin just menos laittaa lisäystä tohon mun tekstiin mut ei mun tarttekaan, täs tuli kaikki mitä ajattelen...!!!!!!! hehe, miten aatellaankin niin samalla tavalla? mut siks ootkin ulee ystis
---
ihanaa!! Telepaattinen yhteys toimii! COOL!!