72 posts, 4 pages, 16,430 views
NextAce, 21.8.2005 00:51:
Kumpikin käsi käy. Ainoo et kirjotan ja pidän haarukkaa vasuris, mut muuten käytän kumpaakin kättä.
UnityF, 22.8.2005 23:26:
---
NextAce, 21.8.2005 00:51:
Kumpikin käsi käy. Ainoo et kirjotan ja pidän haarukkaa vasuris, mut muuten käytän kumpaakin kättä.
---
matkit mua
Bileilehänminä, 20.8.2005 20:38:
---
En oo ikinä treenannut toisen käden käyttöä jossain asiassa minkä hoidan määrätyllä kädellä, onko sitä mahdollista oikeasti harjoitella niin että siinä harjaantuu jopa niin hyvin, että tulee siedettävää jälkeä..? Ilmeisesti jos nuorena totutellaan jomman kumman käden käyttöön jossain asiassa se jää pysyväksi? Mutta mites vanhempana, mielenkiintoista...
Epailija, 20.8.2005 20:25:
Oikeakätinen. Tarkoitus olisi kuitenkin kehittää vasemman käden koordinaatiokykyä jollain konstilla. Ärsyttää kun se on niin kömpelö.
kilobitti, 23.8.2005 10:59:
---
Epailija, 20.8.2005 20:25:
Oikeakätinen. Tarkoitus olisi kuitenkin kehittää vasemman käden koordinaatiokykyä jollain konstilla. Ärsyttää kun se on niin kömpelö.
---
Helppo tapa alottaa tota treeniä on vaihtaa hiirikättä - sekin voi olla alussa yllättävän vaikeaa, mutta sen oppii nopeasti. Tuntuu, että vasen käsi vaatii ihan erityistä huomiota oli kyse mistä vaan. Intuitiivisesti sitä vahvempaa kättä tulee aina käytettyä rankempiin liikkeisiin, jolloin vahvempi käsi saa entistä enemmän treeniä-> tilanne pahenee automaattisesti. Ennenku tajusin tämän, oli kiipeilystä aiheutunut toispuoleinen vahvistuminen saanut jo aika naurettavat mittasuhteet - nyt olen jo normalisoitunut*nauru*
Teloin muuten oikean käteni pahasti tossa keväällä, joten olin pakotettu pakotettu vasenkätisyyteen. Tuskaahan se oli, mutta opettavaista*nauru*
Mellu-, 23.8.2005 14:19:
Kumpikin toimii tarvittaessa mut oikeella kirjotan yms
Rocca, 23.8.2005 15:09:
---
Mellu-, 23.8.2005 14:19:
Kumpikin toimii tarvittaessa mut oikeella kirjotan yms
---
haha niin varmaan....ja vasemmalla heittelet lättyjä sitten
Pitäsköhän tän topicin aihe muuttaa muotoon kummalla kädellä runkkaat sitä vartenhan kädet varmaan on loppujen lopuksi ihmiselle muotoutuneet..Android, 23.8.2005 12:50:
Eli periaatteessa kysymys on; "runkkaatko vasemmalla vai oikealla kädellä" ?
Vastaus: Oikealla.
Se oikea käsi.