72 posts, 4 pages, 16,390 views
cPo, 20.8.2005 20:31:
Mä kirjotan oikeella, mut säbä- ja lätkämaila on vasuristi... pesismaila tulee kyllä oikeelta puolelta. Lienen siis luonnonoikku
En oo ikinä treenannut toisen käden käyttöä jossain asiassa minkä hoidan määrätyllä kädellä, onko sitä mahdollista oikeasti harjoitella niin että siinä harjaantuu jopa niin hyvin, että tulee siedettävää jälkeä..? Ilmeisesti jos nuorena totutellaan jomman kumman käden käyttöön jossain asiassa se jää pysyväksi? Mutta mites vanhempana, mielenkiintoista...Epailija, 20.8.2005 20:25:
Oikeakätinen. Tarkoitus olisi kuitenkin kehittää vasemman käden koordinaatiokykyä jollain konstilla. Ärsyttää kun se on niin kömpelö. Sorminäppäryyttäkin tulee silloin tällöin treenattua, koska siitä on tanssiessa iloa, ja nimenomaan molemmilla käsillä samoja asioita. Päämääränä on vähentää toispuoleisuutta kaikilta osin, joten myös jalat joutuvat vielä samantapaiseen rääkkiin.
Bileilehänminä, 20.8.2005 20:38:
En oo ikinä treenannut toisen käden käyttöä jossain asiassa minkä hoidan määrätyllä kädellä, onko sitä mahdollista oikeasti harjoitella niin että siinä harjaantuu jopa niin hyvin, että tulee siedettävää jälkeä..? Ilmeisesti jos nuorena totutellaan jomman kumman käden käyttöön jossain asiassa se jää pysyväksi? Mutta mites vanhempana, mielenkiintoista...
Bileilehänminä, 20.8.2005 20:38:
---
Epailija, 20.8.2005 20:25:
Oikeakätinen. Tarkoitus olisi kuitenkin kehittää vasemman käden koordinaatiokykyä jollain konstilla. Ärsyttää kun se on niin kömpelö. Sorminäppäryyttäkin tulee silloin tällöin treenattua, koska siitä on tanssiessa iloa, ja nimenomaan molemmilla käsillä samoja asioita. Päämääränä on vähentää toispuoleisuutta kaikilta osin, joten myös jalat joutuvat vielä samantapaiseen rääkkiin.
---
En oo ikinä treenannut toisen käden käyttöä jossain asiassa minkä hoidan määrätyllä kädellä, onko sitä mahdollista oikeasti harjoitella niin että siinä harjaantuu jopa niin hyvin, että tulee siedettävää jälkeä..? Ilmeisesti jos nuorena totutellaan jomman kumman käden käyttöön jossain asiassa se jää pysyväksi? Mutta mites vanhempana, mielenkiintoista...
Bileilehänminä, 20.8.2005 20:07:
Oon lukenut joskus että vasenkätiset olis luovempia, ja oon huomannut, että se taitaa myös olla osittain periytyvää, ainakin mutsi ja toinen broidi on vasenkätisiä meidän perheessä.