Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,511 views

ella_

Posts: 1,329

#61 • • ella_

serotonot, 18.8.2005 09:28:

Mäkin olen aina oksentanut suusta :(



ai niinkö se meni.. ei voi muistaa kun viime kerrasta on yli 10v..

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#63 • • Freja Sihteeri
Ihmiset ei tiedäkään edes kovin paljoa minusta joten kerrompa nyt jotain..

-En ole kertaakaan katunut sitä että menin kihloihin ukkoseni kanssa 5 promillen humalassa parin kuukauden seurustelun jälkeen. *sydän*
-Varastin ala-asteaikana Sokokselta räikeen pinkin huulipunan koska minua yllytettiin siihen.En tietenkään olisi edes käyttänyt sitä, sehän oli ihan hirveen värinenkin. Tietenkin jäin kiinni.
-Vuosi edellisen tapahtuman jälkeen,näpistin puuterin Citymarketista. Jälleen kerran kun muut yllytti. Tietenkin jäin kiinni. Ja vartijana oli sama nainen joka vuosi sitten oli siellä Sokoksella. Nolotti ja siihen kyl jäikin sitten pöllimiset.
-Minua kiusattiin tarha-ajasta eli 6-vuotiaasta yläasteen 9.luokalle asti. Sama tyyppi. Se tyyppi osas hakata, osas potkia, mäiskiä, hyppiä mun päällä, yrittää tukehduttaa mua, repiä hiuksista, heittää mm. jäämöhkäleillä, ruualla, kivillä, vaikka millä. Välitunnilla sain AINA olla rauhassa. Mutta kun koulu loppui, hän oli aina koulun rajan ulkopuolella odottamassa minua että saisi aloittaa hakkaamisen. KUKAAN ei tehnyt asialle mitään. Opettajat vain hymyilivät että "rakkautta se vain on"... *kivatsulle**Eiei* Ja tämä kyseinen poika taas väitti että valehtelemme[hän kiusasi muitakin luokan tyttöjä jos joku esim.puolusti minua tai käveli kanssani kotiin]. Ja kumpaa nyt opetkin uskoisivat paremmin, 10n käyttäytymisen hiljaista ja menestyvää oppilasta vai hieman rääväsuuta, keskivertoa tyttöä? Muhun jäi tosi pahat traumat noista tapahtumista.
-Olen tahtonut tappaa tuon pojan monta kertaa. Itseäni en koskaan tuon takia. Haluaisin ehkä vieläkin tappaa hänet. En oikein tiedä miten reagoisin jos hän joskus tulisi vastaan. Haluaisin kyllä tavata tämän kyseisen tyypin äidin, tahtoisin tietää hänen kasvatustavoistaan, sillä en tajua miten joku äiti voi kasvattaa itse saatanan lapsestaan.
-Hiukseni ovat alkuperäiseltä väriltään punertavan oranssin blondit :D
-En kehdannut ala-asteella pitää kypärää koska minulla oli sellainen pinkki styroksinen ja ruma. Aina kun koti-ikkunat olivat poissa näkyvistä, tungin kypärän reppuuni.

hmm. Nyt alkoivat ajatukset jo harhailemaan töihin menossa. Jatkan siis joskus toiste lisää *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mimir

Posts: 1,366

#64 • • Mimir Rouva Yninä
Tänään tuli vielä sellainen mieleen, että ollessani häissä morsiusneitona, oksensin alttarin viereen kesken seremonian. Alkoholilla ei ollut osuutta tapahtuneeseen. Papin puhe katkesi vähäksi aikaa ja morsiusneito varasti shown juoksemalla ulos kirkosta *nauru*

Mulla on myös kaksoiskansalaisuus. Ja sitten se, että kalaa/mereneläviä lukuunottamatta en ole koskaan syönyt lihaa, lukuunottamatta paria kertaa skidinä vahingossa. Mulla ei ole mitään tietoa, miltä esimerkiksi kana maistuu.

--
[Wings are growing on her.]

MaSari

Posts: 1,986

#65 • • Edited MaSari space jammer
Kerran kävin kännikusella Silja linen terminaalin jonku vartijakopin edessä siinä ulkona *justjoo* Onneks tostakin on aikaa jo vuosia..

edit:typoja

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sirppu

Posts: 685

#66 • • Sirppu

Trixie, 17.8.2005 22:04:
Mul on joskus sillo lapsena jääny hirveet traumat siit ku jengi on riidelly ja huutanu toisilleen. Mulle saa kyl huutaa ja raivoo mut mun edessä ei saa huutaa toiselle tai ridellä kovaa koska mä meen eräänlaiseen pieneen shokkitilaan mitä kukaan ei oikeesti ymmärrä... kaiki vaan kattoo et oox kunnos ja mikä vittu sulle tuli ku vaan toljotat siin???

ja lapsuudes olin 7vuotta koulukiusattu ja siit puhkes sit lievä skitsofrenia joka saatiin sit lääkkeil hoidettuu... et minä näin..



Vähän niinku mulla..pelkään huutamista mulle tai jos lähellä olevat ihmmiset huutavat/tappelevat tms.. Jäänyt lapsuudesta/nnuoruudesta traumoja. Ja just saan sellasen kohtauksen että menetän tajunnanyilan ja en pysty puhumaan, joskus en jopa kuule tai näe*ding* Se on jotain semmosta dissoasiivista oireilua*ding*
John

Posts: 1,384

#67 • • John Lauma
Tutuille tämä ei ehkä tule kovinkaan suurena yllätyksenä, mutta: minulla on ollut enemmän luunmurtumia kuin pystyn suoralta kädeltä edes muistamaan. *nauru* Olen tullut erinäisistä korkeista paikoista (4+metriä) alas enemmän tai vähemmän suoraa pudotusta polkupyörällä, pulkalla ja ilman mitään... Tämän seurauksena olen ollut kallokuvauksessa, niskakuvauksessa, selkärankakuvauksessa, kävellyt kepeillä ja ollut molemmat kädet paketissa (kaikki siis eri kertoina).

Minäkö tapaturma-altis? *justjoo*

PS. Myisitkö minulle henkivakuutuksen? *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Verano

Posts: 4,649

#68 • • Edited Verano Merituuli
Musta on kivaa käydä hammaslääkärillä.

Niin ja sitten inhoan purkkaa ylikaiken. En syö sitä (eihän se maistu miltään parin minsan jälkeen eikä sitä jaksa jauhaa), kuvottaa kun jengi tiputtelee ja länttää niit joka paikkaan, enkä mielelläni katsele & kuuntele, kun joku jauhaa purkkaa.
Elmiira

Posts: 1,446

#69 • • Edited Elmiira
Alle kouluikäisenä suostuttelin siskoni aina laittamaan rahansa
yhteen minun rahojeni kanssa ja sitten jaoimme ne tasan.
Luultavasto hän jäi aina miinukselle.

Noin 7 -vuotiaana vanhemmat laittoivat minulle leipä-rajoituksen.
Sain syödä iltapalaksi VAIN kuusi palaa leipää *lmao*

En ymmärrä mitään kemiasta, vaikka muissa kouluaineissa
menestyinkin ihan hyvin.

Edit: Multa ei puolestaan ole koskaan murtunut yhtään luuta,
mua ei ole pistänyt edes ampiainen koskaan.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Mimir

Posts: 1,366

#70 • • Mimir Rouva Yninä

mayah, 18.8.2005 10:18:
---
Mimir, 18.8.2005 10:17:
Ja sitten se, että kalaa/mereneläviä lukuunottamatta en ole koskaan syönyt lihaa, lukuunottamatta paria kertaa skidinä vahingossa. Mulla ei ole mitään tietoa, miltä esimerkiksi kana maistuu.

---


HAH! Toi on vielä pientä.



Mut tota aina kummastellaan, ja tuputetaan, että "no maistaisit nyt ku et ees tiiä miltä tää maistuu". Eikä se mikään katastrofi olis maistaa, mut en oo kokenu tarpeelliseks.

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#71 • • beyootch Guest
hui.

asioilla, joita muut eivät minusta tiedä, on hyvät syyt pysyä tietämättöminä.
muuten olen kuin avoin kirja, eli kaikki tietää jo kaiken tiedettävissä olevan. *vink*

harvinaisen selkeetä. *hih*
Mimir

Posts: 1,366

#72 • • Mimir Rouva Yninä

mayah, 18.8.2005 10:49:
Voi tavaton, kun sä tietäisit, miten helpolla sä tossa kummastelussa pääset...

Lisää tohon "en oo koskaan maistanu" listaan 99,9% kaikista keksimistäsi ruokalajeista ja astu minun maailmaani.

*piis*



Hehee, no mä oon sitten iloinen, että pääsen kummastelussa vähällä *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

RantaPalleroinen

Posts: 512

#73 • • RantaPalleroinen

mayah, 18.8.2005 10:49:
---
Mimir, 18.8.2005 10:46:
---


Voi tavaton, kun sä tietäisit, miten helpolla sä tossa kummastelussa pääset...

Lisää tohon "en oo koskaan maistanu" listaan 99,9% kaikista keksimistäsi ruokalajeista ja astu minun maailmaani.

*piis*



Mitäs se Maija sitten popsii? Syötkö mitään? Ikinä? *ding*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Verano

Posts: 4,649

#74 • • Verano Merituuli

mayah, 18.8.2005 10:56:
Kyllä mä hengissä pysyn, älä oo huolissas *nauru* Mun makuaistini on vain kovin rajoittunut.



Tähän liittyen, mun suu ei tykkää kovin tulisesta ruuasta, vaan on tulessa helposti. Toisaalta en ymmärrä, miksi ruuan oma maku pitäisi peittää ylenmääräisten (tulisten) mausteiden alle. Toki hyvin maustettu ruoka on ihanaa.
Bio

Posts: 4,429

#75 • • Bio The Bullies / Pinky

Jää~*, 18.8.2005 10:41:
Edit: Multa ei puolestaan ole koskaan murtunut yhtään luuta,
mua ei ole pistänyt edes ampiainen koskaan.



Kuten minä myös..

En oo ollut kipeä siitä asti kun aloitin labratyöt ja siit on aikaa n. 1½ vuotta.
Dinsku

Posts: 186

#76 • • Dinsku
Aloitin seurustelun ensimmäisen poikakaverini kanssa 17-vuotiaana enkä sen jälkeen ollu päivääkään sinkkuna (nyt on kolmas poikakaveri ja toiv. viimeinen *pihkassa*)

Voin syödä mitä tahansa enkä liho *aplodit*

Olen maailman huonoin herään, siksi olen joka päivä väh tunnin myöhässä töistä, enkä oo kertaakaan jäänyt kiinni *iloinen*

Vihaan kokkamista, siitä syystä oon mieluummin syömättä ku rupean ite laittaan ruokaa.

Olen nälkäisenä ja väsyneenä todellinen kusipää, jota ei kato kukaan *blush* siitä syystä muut huolehtii että saan ruokaa ajoissa *nauru*
o_°

Posts: 224

#77 • • o_°
Mua vituttaa käydä lääkärissä, luultavasti jonotusaikojen yms takia. Pääsen lääkäriin vasta kun olen potenut sairautta 3 päivää ja en pysty seisomaan suorassa. Tämän takia ollut pari "läheltäpiti" tilannetta.

Kävin pienenä psykiatrilla kiivaan luonteeni takia *grr*, lopetin istunnot koska se akka oli ärsyttävä *nauru*
Avatar
#78 • • fanatic Guest
Edit: Multa ei puolestaan ole koskaan murtunut yhtään luuta,
mua ei ole pistänyt edes ampiainen koskaan.



samma här!
tintsu

Posts: 96

#79 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
En tiedä onko nää mitään maailmaa mullistavia juttuja,
mutta juttuja kumminkin ^_^

- Olen harrastanut monta vuotta jalkapalloa ja muodostelmaluistelua
- Rakastan 'suomiteiniräminärokkia' eli Clichétä, Technicolouria jne.
- Jimi Pääkallo on aina ollut suurin idolini *pihkassa*
- Osaan Pitkä kuuma kesä ja Helmiä ja sikoja elokuvan sanasta sanaan
- Oikea korvani on lähes kuuro
- Sairastan syöpää, joka on tällä hetkellä hallinnassa, ei suurta paniikkia.
- Itken helposti, tyhmistäkin asioista
- Olen läheisriippuvainen
- Shoppailu on minulle melkein ongelma, omistan vaatteita hieman liikaa,
kaikkia en ole edes kerinnyt pitää päälläni vaikka hankinnasta on aikaa.
- Autoista puhuminen on kivaa<3
- Opiskelen audiovisuaalista viestintää, mutta silti lempiaineeni on
äidinkieli<3
- Olen avoin ihminen :P

Siinä! :)

--
a Devil without the horns.

Shaz

Posts: 324

#80 • • Shaz team Wittupäät
Jos mun tavaroita siirtää edes sentin niin mä siirrän ne aina takas siihen missä ne oli. Huomaan HETI jos joku pienenpieni esine on vaihtanut paikkaa, ja se häiritsee suunnattomasti. Vihaan ku mun tavaroita näprätään.

Lapsena olin kauheen fiksu. Osasin lukee jo reippaasti alle kouluikäsenä. Ei kyllä uskois tänäpäivänä sitä millään.. *nauru*

Okei, tää on jo noloo, mut joskus 14 vuotiaana tai jotain ihastuin yhteen poikaan ja se sattu seurustelee jo jonku toisen kanssa, mut aina iltasin mä kuvittelin et mä olisin se jonka kanssa se poika seurustelee. *nauru* Ja kyllä - tiedän olevani sairas. *hihu* Mut se poika on *sydän*

Kävin psykiatrilla kun mun serkku kuoli päivälleen 6 vuotta sitte.

Emmä keksi enempää enää.