Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 213,907 views

tom_gore

Posts: 168

#21 • • tom_gore kiksujäärä

Iso D, Isoin M, Liity joukkoon; more...



Hehe juu tiedän etten ole vaivani kanssa yksin :D

Tosin ei sillä ujouden kanssa ole mitään tekemistä. Kyllä minä vehkeitäni uskallan asiaankuuluvissa paikoissa näytellä, mutta jos ei saa kustuksi toisten katsoessa niin ei saa ja sillä selvä.

Baarit jossa ei ole koppivessoja ovat siis NoNo-listalla :D
Marjo

Posts: 1,796

#22 • • Marjo pupuTupuna
Mulla oli neljä-vuotiaana Matti Nykäsen juliste mun sängyn yläpuolella.
Epailija

Posts: 5,636

#24 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Meinasin päästä joskus kuusivuotiaana mukaan yhteen tv-sarjaan, mutta sen tuotanto peruuntui. Itse en muista koekuvauksista tai muutenkaan koko jutusta yhtään mitään.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

tom_gore

Posts: 168

#25 • • tom_gore kiksujäärä
Niinjoo on mulla tälläinenkin:

Olen voittanut 50000 markkaa Haluatko Miljonääriksi -ohjelmassa. Enkä maksanut sillä osaria Lamborghini Diabloon, vaikka ohjelman tuottajat halusivatkin minun niin kameroiden edessä sanovan ;)
evvk

Posts: 1,918

#26 • • evvk
Osallistuin kerran veljeni kanssa yhteen Microbitin grafiikka kilpailuun jossa piti suunnitella siloisen SEGA Magadrive hittipelin Zoolin päähahmon vihollinen. Mun nimi mainittiin mutta hamonkuvaa ei esitelty. Veljen piirtämä hamonkuva esiteltiin. Piirrokset oli tehty Amiga 500:lla...
Femi

Posts: 651

#27 • • Femi
oon jutellu oscar-voittajan kanssa hämeenlinnan night life:ssa. kyseessä oli jim mckean, joka on suunnitellut äänet Dracula leffaan, sattui olemaan ystävän perhetuttu ja vierailulla täällä. heh

oon myös rikkonut oman autoni istumalla toisen auton pelkääjän paikalla.
Nauskiss

Posts: 532

#28 • • Nauskiss

kilobitti, 17.8.2005 22:42:
---
sapeli, minun ei tarvinnut olla yhdeksännellä luokalla päivääkään koulussa... *vink*
---


Miten moisen voi "järjestää"?



Esittää fiksua, filmaattista ihmelasta, jolle kaikki kouluun liittyvä on pala kakkua - niin se ainakin mun kohdalla onnistu. Sit vaan rehtorille puhelemaan suunnitelmistaan, mm. mitä kaikkia muita haasteita aikoo ysiluokan aikana kohdata/hoitaa. (Mulla siis oli aika paljon ns. harrastuksia.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

sapeli

Posts: 11,768

#29 • • sapeli jokukukamikä?

Mark Hamilton, 17.8.2005 22:06:
Olen menettänyt muistini ryypätessä vain kerran. Monet muut puhuu että ne ei muista mitään jos ovat ryypänny. Mä muistan aina kaiken.



Samma här! *hihu*/

Yleensä tosiaan en pysty edes juomaan niin paljoa (ts. en ehdi) että muisti menisi, mutta kerran se onnistui - tietääkseni join kaksi kertaa kaksi tequilaa putkeen tyyliin puolen tunnin sisään että siinä onnistuin *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

_kolibri_

Posts: 1,590

#30 • • _kolibri_ -lintunen-

sapeli, 17.8.2005 23:35:
---
Mark Hamilton, 17.8.2005 22:06:
Olen menettänyt muistini ryypätessä vain kerran. Monet muut puhuu että ne ei muista mitään jos ovat ryypänny. Mä muistan aina kaiken.

---


Samma här! *hihu*/

Yleensä tosiaan en pysty edes juomaan niin paljoa (ts. en ehdi) että muisti menisi, mutta kerran se onnistui - tietääkseni join kaksi kertaa kaksi tequilaa putkeen tyyliin puolen tunnin sisään että siinä onnistuin *iloinen*



voin auttaa sua sapsuli siinä että menetät muistin useammin *vink**hih*
Avatar
#31 • • Rujo Mutantti Guest
Tentin 6 lk:n 5:ttä käydessä keskitasoa älykkäämpänä. Väärä diagnoosi.
Unik

Posts: 4,117

#32 • • Unik
Olen ollut kolme kertaa Kymmenen Uutisten loppukevennyksessä. *hihu*
1ncarnation

Posts: 542

#33 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
lukio risteilyn aikana lavala olivat vissin hunksit
minä olin vissin aivan hirveis känneis koska otin yhden hunksin kaveri otteel ja pyysin laittamaan Dj Tieston Silencia...

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Veivi

Posts: 971

#36 • • Edited Veivi Pablo
Mulla on Teemu Selänteen NHL tulokas kortti ehjänä tallella. (oisko ollu Score sarjan...) *nauru*

EDIT: + multa lähtee melkein aina muisti kun otan vähänkin enemmän viinaa. *igor* että terkkuja kaikille tutuille.
Mellu-

Posts: 4,006

#37 • • Mellu-

sapeli, 17.8.2005 23:35:
---
Mark Hamilton, 17.8.2005 22:06:
Olen menettänyt muistini ryypätessä vain kerran. Monet muut puhuu että ne ei muista mitään jos ovat ryypänny. Mä muistan aina kaiken.

---


Samma här! *hihu*/

Yleensä tosiaan en pysty edes juomaan niin paljoa (ts. en ehdi) että muisti menisi, mutta kerran se onnistui - tietääkseni join kaksi kertaa kaksi tequilaa putkeen tyyliin puolen tunnin sisään että siinä onnistuin *iloinen*



sut pitää opettaa tavoille *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

elisha

Posts: 247

#38 • • elisha Lauma
mulla oli lapsena kausi jolloin suostuin syömään melkein ainoastaan katkarapuja ja suolakurkkuja*ding*
samoihin aikoihin taisin syödä myös purkillisen mustapippuria...

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

Mar6

Posts: 2,178

#39 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

dominikh, 17.8.2005 22:26:
---
Hippo, 17.8.2005 22:17:
---
dominikh, 17.8.2005 22:11:
---
Android, 17.8.2005 22:09:
---
Hippo, 17.8.2005 22:08:
En ole tietääkseni ikinä ollut onnellinen.

---


En minäkään.


---


Voin yhtyä tohon. Ehkä sellasta semi-onnellisuutta on ollut havaittavissa,muttakun on aina siellä kastin alapäässä mihin se paska valuu,niin eipä sitä aitoa onnellisuutta oo tietoisesti ollut havaittavissa ikinä.

---


Joo. Jos vähänkään tuntuu, että nythän on ihan kivat fiilikset, niin äkkiä tulee päähän kaikkea paskaa. Toivon muutenkin jotain ikävää sattuvan itselleni, jos suurin osa asioista tuntuisi olevan "ok".

---

Mut, oisha se onnellisuuski välillä ihan ok. sellanen aito.




Mikäköhän oikeasti on aitoa onnellisuutta.. Minulta ei ole oikeastaan ikinä puuttunut mitään, minulla on ollut aina kaikkea ja kaikki hyvin, ainakin monien tuttujen mielestä. En silti osaa sanoa olenko aina ollut onnellinen tai olenko edelleenkään. Onnellisuus pitää ottaa sellasista pienistä sirpaleista ja pienistä ihQplur (*plur*) jutuista mihin verrattuna kyrvituttavat asiat ovat helvetinmoisia lohkareita jotka tuhoavat miljoona pientä onnellisuudensirpaletta. Itse ainakin masennun helposti jos joku asia menee reisille, jos joskus vielä oppisin etten masentuisi pienistä, olisin varmasti aina onnellinen. Pitäisi vaan joskus pysähtyä miettimään että eihän asiat niin huonosti olekaan, ei multa nyt niin paljoa puutu ja niin eespäin.. Se on ehkä vaikein asia elämässä..Ehkä kukaan ei voi vaan aina olla onnellinen, tai sitten onnellisuus on vain harhaa. Silti kun tunnen olevani hetken onnellinen, unohdan ne paskat asiat kunnes taas joku elämän vittumainen juttu pistää kaiken onnellisuuden matalaksi ja joudun tilaan jossa odotan taas jotain tilaisuutta ottaa itselleni onnellisuuden käsiini. Tällä hetkellä en tiedä olenko sittenkään onnellinen, kaikkiin asioihin ei vain voi tyytyä, eikai se tee ihmisestä onnetonta jos ei kaikki olekaan täydellisesti, ainakin jotkut asiat on.. *joo*

Hei miettikää nyt, olette te joskus kokeneet että "nyt on hyvä fiilis, tää on aivan täydellinen juttu" ehkä te ootte sitten ollu onnellisia jos ootte edes joskus kokeneet asian joka on tuntunu hyvältä? *lohduttel*

Mä oon varmaan aika tylsä tässä topicissa, en osaa kertoa mitään itsestäni joka olisi oikeasti hauskaa..*hellokitty*

--
-Where there is house there is a home-