Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,352 views

Mar6

Posts: 2,178

#41 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Skenemursu, 18.8.2005 00:32:
tätä ei varmaan monikaan tiedä mulla on kehossa 10 * 10cm lähes tunnoton alua jossa ei ole refleksejä. Neurologinen vaurio "hermot meni :)".



Ei hittolainen.. Missä noin on käyny?? Ja miten toi vaikuttaa sun elämään?

--
-Where there is house there is a home-

extramppa

Posts: 217

#42 • • extramppa hengailija

elisha, 18.8.2005 00:21:
mulla oli lapsena kausi jolloin suostuin syömään melkein ainoastaan katkarapuja ja suolakurkkuja*ding*
samoihin aikoihin taisin syödä myös purkillisen mustapippuria...



Tästäpä tulikin mieleeni omat lapsuuden ruokailumieltymykseni, joita en nykyään söisi:

*katkarapuja
*sienisalaattia
*semmosta tummansinistä hammastahnaa
*salmiakkihuulirasvaa
*vessapaperia (ei käytettyä)*iloinen*

Enpä usko, että kukaan on tätä musta tiennyt.
Skenemursu

Posts: 1,568

#43 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Mar6, 18.8.2005 00:33:
---
Skenemursu, 18.8.2005 00:32:
tätä ei varmaan monikaan tiedä mulla on kehossa 10 * 10cm lähes tunnoton alua jossa ei ole refleksejä. Neurologinen vaurio "hermot meni :)".

---


Ei hittolainen.. Missä noin on käyny?? Ja miten toi vaikuttaa sun elämään?



eipä juurikaan vaikuta... tai hmm... ehkä vaikuttaakin. Tapahtui englannissa joku 6 vuotta sitten pieni haaveri jäätelökoneen kanssa :) vaikuttaa sillä tavalla etten pysty juurikaan kirjoittamaan käsin... tai pystyn mutta käsi puutuu aika pahasti. vähän häiritsi nyrkkeillessäkin mutta eipä oikeastaan muuta. Ja koneella kirjoitus sujuu hyvin joten eipä nyky elämään juuri vaikuta.
extramppa

Posts: 217

#44 • • extramppa hengailija

Skenemursu, 18.8.2005 00:32:
tätä ei varmaan monikaan tiedä mulla on kehossa 10 * 10cm lähes tunnoton alua jossa ei ole refleksejä. Neurologinen vaurio "hermot meni :)".



Mullakin on tällanen alue, paitsi että se on about 30cm pitkä, muutaman sentin leveä "linja".
Tämän asian musta kyllä jotkut tietää.
Mar6

Posts: 2,178

#45 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Skenemursu, 18.8.2005 00:36:
---
Mar6, 18.8.2005 00:33:
---
Skenemursu, 18.8.2005 00:32:
tätä ei varmaan monikaan tiedä mulla on kehossa 10 * 10cm lähes tunnoton alua jossa ei ole refleksejä. Neurologinen vaurio "hermot meni :)".

---


Ei hittolainen.. Missä noin on käyny?? Ja miten toi vaikuttaa sun elämään?

---


eipä juurikaan vaikuta... tai hmm... ehkä vaikuttaakin. Tapahtui englannissa joku 6 vuotta sitten pieni haaveri jäätelökoneen kanssa :) vaikuttaa sillä tavalla etten pysty juurikaan kirjoittamaan käsin... tai pystyn mutta käsi puutuu aika pahasti. vähän häiritsi nyrkkeillessäkin mutta eipä oikeastaan muuta. Ja koneella kirjoitus sujuu hyvin joten eipä nyky elämään juuri vaikuta.



Mielenkiintoisaa.. No hyvä että meni vaan hermot eikä mitään tärkeämpää. Ja toi kohta vois olla todella vittumaisemmassakin paikassa ihmisen kehossa :)

--
-Where there is house there is a home-

Miksan

Posts: 1,464

#47 • • Miksan

Skenemursu, 18.8.2005 00:40:
hei tämä on ihan pakko lisätä vielä: olen ollut tampereen akvaarioseuran jäsen :) kävin aktiivisesti kokouksissakin :)


Pakko sanoo et tähän kyl repesin*nauru*
Coon--

Posts: 640

#48 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Olen nyt niin itsekeskeinen että varastan kunnian: Olen se "keveri" joka keksi tämän kyseisen threadin *iloinen*
Verottaja

Posts: 1,174

#51 • • Verottaja no-life / luuviulu
Pistetään nyt muutama...

- olen noin 5 vuotiaana hakannut päätäni lattiaan,
hävittyäni isoveljelle Afrikan tähdessä (tämä selittänee paljon :)

- sydämessäni on ylimääräisiä hermoratoja, joita ei saatu
"korjattua" erittäin epämiellyttävässä toimenpiteessä
(nuo hermoradat aiheuttavat rytmihäiriöitä)

- pidän piirtämisestä (*sydän* lyijykynät),
mutta en osaa piirtää :D

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

eonik

Posts: 182

#52 • • Edited eonik graafinen suutelija

elisha, 18.8.2005 00:21:
mulla oli lapsena kausi jolloin suostuin syömään melkein ainoastaan katkarapuja ja suolakurkkuja*ding*
samoihin aikoihin taisin syödä myös purkillisen mustapippuria...


jos tuo tapahtuisi myöhemmällä iällä niin väittäisin että olisit raskaana *hih*

--
Unts, unts, unts...

deena

Posts: 276

#53 • • Edited deena tenukeppi
Aasi on kussut jaloilleni. Olen tehnyt polttotatuinnoin itselleni. Olen varastanut muutaman tuhannen markan edestä Osuuspankin pankkiholvista rahaa. Olen todistanut oikeudessa väärin. Olen täti. Olen rakastunut.

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

nomic

Posts: 4,120

#54 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
-Olen harrastanut koodaamista 5-6 vuotta (pidän vieläkin eri basicien syntaksista *blush* vaikka nyt ollaankin niistä jo meinattu päästä eroon *vink*)
-Kaikkea mitä teen, siinä pitää olla tarina, tai vastaava, muuten en osaa hahmottaa asiaa
-En ole koskaan nähnyt kivoja unia (tai semmoisia mistä tulee onnelliseksi, ja mitä haluisi nähdä uudestaan.)
-Yhdelle Suomen parhaimmalle skeittarille joskus opetin flipin ja kuvasin parit temput mitä se on pistänyt, ja jotka meni sitten ihan leffaan asti
-joskus 5-7 vuotiaana iskin haarukan pistorasiaan (just suihkusta tulleena) ja heti perään irrotin lampun katosta, vaikka sähkö kulki vielä ja sitten vielä uudestaan pistorasian kimppuun *hihu*
-Olin ala-asteella pienen lapsineron kanssa samalla luokalla (1-2lk, kolmannelta siirrettiin neljännelle ja siitä sitten melkein perään viidennelle, jatkoa en tiedä, vaihdoi koulua)
ella_

Posts: 1,329

#55 • • ella_

Nauskiss, 17.8.2005 23:25:

Esittää fiksua, filmaattista ihmelasta, jolle kaikki kouluun liittyvä on pala kakkua - niin se ainakin mun kohdalla onnistu. Sit vaan rehtorille puhelemaan suunnitelmistaan, mm. mitä kaikkia muita haasteita aikoo ysiluokan aikana kohdata/hoitaa. (Mulla siis oli aika paljon ns. harrastuksia.)



jos joku saa ton järjestelyn läpi englantilaisessa koulussa niin tarjoon vuoden kaljat :D

mut englantilaisen koulun jälkeen lukio oli yks iso läppä :)

--
Elementary, my dear.

ella_

Posts: 1,329

#56 • • ella_
ja vastatakseni itse:

en ole koskaan oksentanut alkoholista

--
Elementary, my dear.

akir0

Posts: 2,554

#57 • • akir0 idleRPG champion 2009

tom_gore, 17.8.2005 22:47:
Olen voittanut 50000 markkaa Haluatko Miljonääriksi -ohjelmassa. Enkä maksanut sillä osaria Lamborghini Diabloon, vaikka ohjelman tuottajat halusivatkin minun niin kameroiden edessä sanovan ;)


Oho, molemmille!
remotion

Posts: 5,283

#58 • • remotion nostatus guru
niin eipä 50tmklla ois saanut kun renkaat siihen autoon ja ne ois kuitenkin pitänyt uusia 10tkm jälkeen viimeistään...
La Petite

Posts: 1,160

#59 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
En ole koskaan sammunut

Tove Jansson oli lapsena yks mun parhaista kavereista

Olen ollut lumivyöryssä

Minusta olisi tullut ammattitanssija, jos häntäluuni ei olisi murtunut

Olin ensimmäistä kertaa "reivaamas" 12 vuotiaana *hihu*

Että näin...

niin joo.. oon kolmessa musavideossa mut en kerro missä *blush*

--
Rem tene, verba seqventur