masennus...

1,167 posts, 59 pages, 653,532 views

Katrina

Posts: 605

#61 • • Katrina
Lightsi:

tää joku tilitys topic?



Ei sinne päinkään!
*nauraa*
Salien

Posts: 1,148

#62 • • Salien El Croco
Juuri tällä hetkellä tuntuu siltä, että tekis mieli työntää sakset silmäkuoppiin, juoda litra jotain vitun vahvaa happoa ja hypätä pää edellä lasten kiipeilytelineestä johonkin helvetin terävään kiveen.*mur*

Ehkäpä kuitenkin tyydyn tällä kertaa perinteisiin SikaPerseReseteointiKänneihin*poks* (helpompi vaihtoehto)


Parempaa mielialaa odotellessa...


Sysimusta-Salamanteri

[muokattu 1.11.2002 12:47]

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Avatar
#63 • • yana Guest
Salamanteri:

Juuri tällä hetkellä tuntuu siltä, että tekis mieli työntää sakset silmäkuoppiin, juoda litra jotain vitun vahvaa happoa ja hypätä pää edellä lasten kiipeilytelineestä johonkin helvetin terävään kiveen.*mur*

Ehkäpä kuitenkin tyydyn tällä kertaa perinteisiin SikaPerseReseteointiKänneihin*poks* (helpompi vaihtoehto)


Parempaa mielialaa odotellessa...



osasit kuvata fiilikset aika hyvin kyllä joo *uuh*
toi tilapaisratkaisukin taitaa tulla toteutettua kermassa tänään *ding*

[muokattu 1.11.2002 15:36]
Salien

Posts: 1,148

#64 • • Salien El Croco
yana4000:


osasit kuvata fiilikset aika hyvin kyllä joo *uuh*
toi tilapaisratkaisukin taitaa tulla toteutettua kermassa tänään *ding*



Siellä nähdään. Mä oon sit se kaveri, jolla on ne fiskarssin oranssipäiset sakset silmissä*vink*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

Syder

Posts: 2,255

#65 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Avernian:


Elmeri masentaa mua *uuh*



Mitäs se ny o kekeilly *iloinen*

--
Divida et impera.

Avatar
#66 • • Kirsikka Guest
keksin - tai lähinnä eilen käytännössä huomasin - uuden masennuksen aiheen, eli ikä.. nyt ei onneks tarvitse murehtia sitä että olis alaikäinen, mutta eipä 18 v. myöskään ole avain onneen ja autuuteen.. *uuh*
Syder

Posts: 2,255

#67 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Mä olin paljon onnellisempi alaikäisenä kuin olen nyt. Oli vain niin helppoa ku ei käyny missää kaupungilla eikä bileissä, kaikki rahat säästy eikä koskaan pettyny mihinkään asiaan. *joo*

--
Divida et impera.

Avatar
#68 • • Kirsikka Guest
Niinnojoo, joskus 14-17 vuotiaana oli kyllä jotenkin hauskaa ja helpompaa.. sitä vaan piti hauskaa kavereiden kanssa eikä tarvinnut ottaa vastuuta mistään kovin suurista asioista.. mutta kyllä silloinkin oli omat masennuksenaiheet, ainakin mulla.. vaikka niitä ei nyt enää niin muistaisikaan..
Mafia

Posts: 126

#69 • • Mafia
Kuunnelkaa sitä musaa mikä taas nostaa fiilikset ja sitten ei muuta kuin eteenpäin sano mummo jnejne.

Mua masentaa posti.
Posti ei ikinä tuo minulle muuta kuin jobin postia.
Laskuja, laskuja ja laskuja!
noh ehkä muutama joulukortti saattaa tippua postiluukusta.
Avatar
#70 • • -Loyal- Guest
Raha masentaa vitusti!!! siis kun sitä ei ole.
Katrina

Posts: 605

#71 • • Katrina
Avernian:


...kun ainoat tunteet mitä on vähään aikaan tuntenut oikeasti on viha, halveksunta, pettymys ja semmonen henkinen kylmyys että tekis mieli vaan lähteä patikoimaan siperiaa kohti teepaidassa ja farkuissa ja kadota horisonttiin.



Aina tulee huominen! Kaikesta huolimatta!
Mnj

Posts: 174

#72 • • Mnj Mönjä

Aina tulee huominen! Kaikesta huolimatta!



Hymyile, huomenna asiat ovat vielä huonommin


-Mönjä-

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Roger Roger

Posts: 3,372

#73 • • Roger Roger Kentti
Mafia:

Kuunnelkaa sitä musaa mikä taas nostaa fiilikset ja sitten ei muuta kuin eteenpäin sano mummo jnejne.

Mua masentaa posti.
Posti ei ikinä tuo minulle muuta kuin jobin postia.
Laskuja, laskuja ja laskuja!
noh ehkä muutama joulukortti saattaa tippua postiluukusta.


Niinpäö. Musa on avain elämään. Välillä kun kahlaan laskuja läpi, niin mietin usein, että mitä ihmettä varten elämä on? Tuntuu vaan välillä, että se on vaan kärsimystä varten. Ja miten helvetissä sitä jaksaa kärsiä kokoajan. Sitten kun pääsee bilettään tai edes kuuntelemaan hyvää musiikkia, niin olo paranee vähäksi aikaa. Ja sitten taas iskee väsymys elämään... Ja olen yrittänyt poistaa sen väsymyksen, mutta sitten muutama kaveri tuli väliin. onneksi vai epäonneksi? Ainakin huomasin, että ne oikeasti välittää miten menee. Entä muut? Niille on yks hailee olenko olemassa vai en *poks*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#74 • • Roger Roger Kentti
NE HITON LASKUT! varsinkin täysin yllättäen tulevat. Sain puol tuntia sitten sellasen laskun jota en kykene maksamaan. Shaissee *suru*. Loppu taas into kaikkeen

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Pan

Posts: 140

#75 • • Pan
Ei mene hyvin jos rahan takia menee into kaikkeen (elämään?).
Se on vain rahaa. Ei elämä siihen, tai sen puutteseen, kaadu.

Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin onni ei löydy lompakosta vaan ihmisestä itsestään.

*piis**ökkö**piis*

--
Positiivinen pakana

Roger Roger

Posts: 3,372

#76 • • Roger Roger Kentti
Koittaa nyt elää ilman rahaa onnellisena. Ja bah! Ei onnaa

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Pan

Posts: 140

#77 • • Pan
Mulla on 30 rahaa ja sillä pitäisi selvitä ens perjantaihin asti. ouch!
ok, no perjantai 15 päivä tulee palkka, toivottavasti.

Tietenkin on mukavampi itkeä jaguaarissa kuin bussissa, mutta ei tätä eläämää kuitenkaan rahan takia eletä.

Tännään(ja huomenna) joudun jäämään hyvin todennäköisesti kotiin rahtilanteen takia, mutta en anna sen masentaa. Musaa soimaan, jojo huuleen ja jotain hyvää kirjaa lukemaan. tai mitä tahansa.

"...Jos kyllästyit elämään mene arkkuun jo tänään,
jos taastahdot elää, miks et ala heti elämään?
Ota pullo kaapista, kaada kurkkuun kerralla.
Olet kumiankka, etkö olekkin, todellakin."

YUP(jarkko martikainen)

--
Positiivinen pakana

Avatar
#78 • • yana Guest
Pan:

Mulla on 30 rahaa ja sillä pitäisi selvitä ens perjantaihin asti. ouch!
ok, no perjantai 15 päivä tulee palkka, toivottavasti.

Tietenkin on mukavampi itkeä jaguaarissa kuin bussissa, mutta ei tätä eläämää kuitenkaan rahan takia eletä.



toi 30 on ruhtinaallisesti. mulla on välillä ollut viimeisellä viikolla ennen palkkapäivää jotain 5-10 tienoilla. ja hyvin on eläminen onnistunut. ei vaan oo ostanut safkan lisäks mitään eikä rahanpuutetta oo edes huomannut.
Avatar
#79 • • Kirsikka Guest
No, mulla ei tällä hetkellä ees ole rahaa kaikkin laskuihin jotka pitää tässä kuussa maksaa.. miinuksille menee. Joutuu taas lainaa jostain :-/ onneks on sentään 30 pakettii nuudeleita etten nälkään kuole *hymy*
Avatar
#80 • • Kirsikka Guest
Roger Roger:

Kirsikka:No, mulla ei tällä hetkellä ees ole rahaa kaikkin laskuihin jotka pitää tässä kuussa maksaa.. miinuksille menee. Joutuu taas lainaa jostain :-/ onneks on sentään 30 pakettii nuudeleita etten nälkään kuole *hymy*
Nuudelit on hyviä *iloinen*. Piristy! Niin minäkin piristyin, vaikka on se 658 lasku odottamassa...




Joo, ei tässä nyt niin hätää.. kyllä sitä rahaa aina jostain löytyy =) ja voihan sitä aina käydä sukulaisilla syömässä jos nuudelit alkaa tökkiä (kuten just tänään jo tein =D )