masennus...

1,167 posts, 59 pages, 651,484 views

milla

Posts: 3,699

#41 • • milla
Defiz:

Itse "tapan" masennuksen olemalla kavereiden kanssa ja harrastamalla, Tosin nyt mulla ei oo harrastusta mutta kaveri porukka on saamassa jälleen "kerhoo" kasaan. *nauru*

Masennus lähtee ajalla (ainakin mulla).. Se vaan ei ole kivaa aikaa. Ennenkö kesäloma loppu olin ihan nyyhky *eiei*

Kavereita on kiva nähdä. Se piristää aina kun huumori lentää *iloinen*



joo! vaikka tuntuu siltä et ei halua/jaksa liikkua mihinkään eikä nähdä ketään, niin se himaan yksin jääminen on pahinta.

siihen tarvitaanki sit niitä tosiystäviä ketkä tulee repimään sieltä himasta kun itsellä ei riittävästi ole voimia nousta edes sängystä
*suru*
Katrina

Posts: 605

#42 • • Katrina
Mä olen tänään tosi pahassa masennuksessa. Ei jaksaisi edes nähdä itseään peilistä.
Tyly

Posts: 908

#43 • • Tyly
MÄen edes aio kirjoittaa tänne mitään kun en ole ollut pitkään aikaa yhtään masentunut... *iloinen*
Se on mun mielestä psyykkinen juttu, jos ihminen haluaa ja tietää että voi olla masentunut niin sitten hän on... Se on kiinni päästä..

Siis onhan kai ihan lääketieteellisesti kerrottu mikä on masennus mutta mitä sitä ennen oli? Ei ainakaan masennusta. *hääh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Panfobia

Posts: 521

#44 • • Panfobia
Pahaa masennusta mä en ikinä vielä oo kokenu, ja toivon, että pystyn välttymään siltä lopunkin elämäni ajan, koska mulle riittää ihan nää väliaikaset vitutuskaudet, joita jokaisella varmastikin (?) joskus on.

Etenkin kun mä kuulun näihin itsesäälissäkieriskelijöihin, jotka vaan märehtii sitä masennustaan & vitutustaan, eikä edes yritä parantaa oloa lähtemällä ulos tai kavereita tapaamaan tai tjn...

Mutta sitten kun taas on parempi olo, osaa nauttia siitä. Ehkäpä masennuksessakin siis jotain hyvää on? Tuntuu vaan välillä siltä, että nykyään jengi valittaa ihan turhasta ja tekee itelleen ongelmia, jos niitä ei muuten oo.

*piis*

--
*sydän*

Avatar
#45 • • Kirsikka Guest
Mullakin on vähän sellainen juttu, että jos masentaa niin sitten vain kierin itsesäälin kuralammikossa enkä edes yritä parantaa tilannetta..joskus joku kaveri on maininnutkin asiasta että nautinko mä jotenkin masennuksesta. En kyllä koe asian olevan ihan niinkään.. hmm.
Danskuh

Posts: 675

#46 • • Danskuh pikku-Dee
unity(f) yritä jaksaa ja olla kova..tiedät ettet koskaan ole yksin*sydän**sydän*sua rakastetaan aina*sydän**sydän*
scobl

Posts: 755

#47 • • scobl
masentaa tollaiset pommiiskut *suru* sairasta

[muokattu 13.10.2002 02:11]

--
bred na net

Syder

Posts: 2,255

#48 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Syksy ja syyssateet masentaa, ihmiset masentuu ---> jossain tapahtuu/joku kuolee

Varsin valitettavaa. *uuh*

--
Divida et impera.

Alex

Posts: 244

#49 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
tonppa:

Hmmm..kuinkahan monen masennus näistäkin on ihan itse aiheututtua*uuh*, eli kannattais miettii sitä edellistä vkl:a ja mitä tulikaan tehtyy/otetttuu *uuh* ?!



TOTTA! Ei masennusta olemassa on!! (jos ei siitä mietiä) *ökkö*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Syder

Posts: 2,255

#50 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vaan mitäpä voit asialle tehdä kun kaikki ympärilläsi pakottaa sinut ajattelemaan vain ja ainoastaan sitä asiaa joka sinut masentaa?

--
Divida et impera.

Syder

Posts: 2,255

#51 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Avernian:

Syder:Vaan mitäpä voit asialle tehdä kun kaikki ympärilläsi pakottaa sinut ajattelemaan vain ja ainoastaan sitä asiaa joka sinut masentaa?

Vaihda maisemia



Kun sekään ei ole mahdollista? Entä sitten?

--
Divida et impera.

Syder

Posts: 2,255

#52 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Hum, ok :D

--
Divida et impera.

Texx

Posts: 650

#53 • • Texx ^_^
Olliboy:

mua masentaa jos ajattelen liikaa.ei siis ajatella. *igor*




Nii, ei ajatella. *justjoo*

--
*piis*

Syder

Posts: 2,255

#54 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Teks:

Olliboy:mua masentaa jos ajattelen liikaa.ei siis ajatella. *igor*


Nii, ei ajatella. *justjoo*



No ei sitä voi aina iha nollat taulussakaa juoksennella.

--
Divida et impera.

Texx

Posts: 650

#55 • • Texx ^_^
hss. elä kerro. *igor*

--
*piis*

Syder

Posts: 2,255

#56 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Avernian:


*nauru*

Mä olen kyllä elävä todiste siitä että nollat taulussa voi tehä mitä vaan, vaikka kirjottaa Klubituxen foorumeillekin. *vink*



Ton kyllä voi uskoo *joo*

--
Divida et impera.

Alex

Posts: 244

#57 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Olliboy:

mua masentaa jos ajattelen liikaa.ei siis ajatella. *igor*


jeeeps... ...ainakin kun mä ajatellen.. pää kipee...
*hih*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Katrina

Posts: 605

#58 • • Katrina
Parasta masennuslääkettää näyttää todellakin olevan se kun sulkee päänsä ja antaa aivojen kerrankin olla ihan hiljaa. Vapauttava tunne! *sydän*
anqqa

Posts: 4,034

#60 • • anqqa tirehtööri
klubitus -> hämmennys

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!