Replying to masennus...:
Aztee, 22.5.2010 10:42:
OT
Näitä LM:n trollauksia on aina nii kiva lukee
hyvät lauantaiaamun naurut
/OT
Jaa no ei asia ole noin vaan mä alan samantien offence jos joku kritisoi mun väitöksiä ja teen sen ihan tahallaan.
Mä kun vaan esitin muille täällä juttuja miten mm. mun kaverit ovat pääseet eroon masennuksesta.
Vaikkakin tiiän että nitä juttuja on masentavaa kuunnella.
Mut mä en vaan välitä ja uskon vähintään 50 % siitä mitä ne sanoo.
Olen vaan huomannut sen että neuvot toimivat jossain mielessä positiivisesti.
Sitä paitsi asia on näin:
Mercy mercystä
Sääli säälistä
Kunnia kunniasta..
Ja velat aina maksetaan keinolla millä hyvänsä
Jos sopimus ei pidä niin sen jälkeen liitto ei kaveruus loppu ja puukko napsahtaa selkään. Koska jo minä petän sinut sinä petät minut ja päin vastoin.. mehän emme ole parhaita kavereita vaan olemme tuttuja.
Ja jos kerran olette kiinnostuneet tämän keskustelun kautta helpottamaan masennuksesta eroon päsyä niin minä en teitä auta jos te aiheuttatte mulle pään vaivaa kritisoimalla mua.
Mulla on "kavereita" eli tuttuja paljon ja paljon onkin.. vain yksi oikea kaveri johon voi luottaa ja kertoa itsestään faktoja vähän avoimemmi, koska asiat eivät vuoda ja niitä ei juoruta.. sitä tarkoittaa kaveruus ja sopimuspitää.. yksikin petos niin kaveruus loppuu.
Trust is foolis.. so no trust for anyone else..
Ihminen on loppupeleissä aina Evil.
Ja ihan turha väittää mulle jossain DJ-keskustelussa, että ollaan DJ vain moraalisista syistä ja kritisoida mua kun mä en ole moraalisista syistä. Me teemme asiat omalla tavalla ja menestymme omalla tiellämme niin kuin menestymme. Ja sitä ei dissata.. ja mä en tasan tarkaan ukso etteikö siinä olisi sitä että kaikki vaan ajattelee omaa etua.. ei ne kolleegojen mixaukset ole niin hyviä mitä ne itse kahuu.. niillä on vaan ehkä varaa järkätä omakustanteita ja näin väittää olevansa.. minulla vaan ei ole.
Ei kaikan maailman asiossa tarvitse menestyä. Olemme vain nuoria ja kokeilemme rajamme.. ther is no Skills without frontiers..
Te olette vain tyyppejä joille Klubitus on === elämä ja Kulbitus === Koko Internet.. ja ihan tiedoksi vaan että kaikki mun kaverit bileissä eivät kirjoitele Klubarilla juurikin juttujen tason takia.. ja kaikki sanoo samaa ja niitä on bileissä paljon.