meizi m, 4.3.2008 21:55:
Bonuksena muutamat lääkkeet (ah niin muodikas seroquel ja lamictal) maksavat aika reilusti
Tää on vähän vanha postaus mut sanonpa kuitenkin. Seroqueliin on saatavissa halvempi lääke, Ketipinor. Se ei kai ole virallisesti rinnakkaislääke, sen takia sitä ei apteekissa sanota, mut mulle lääkäri antoi reseptin ketipinoriin kun sanoin hinnasta.
Myöskin tuli tossa vanhoja postauksia lukiessa mieleen, että mä hain kans nyt lopputalvesta/keväästä kelalta kuntoutuspäätöstä terapiaan mut kielteinenhän sieltä tuli niinkun oli odotettavissa (oon niiden käsityksen mukaan liian sairas kuntoutukseen, kuulun mtt:oon, jossa oon ollu jo vuosia). Helsingin kaupungilla ainakin on olemassa tukisysteemi, jota voi sitten hakea jos kela ei myönnä. Valtava tjsp. Sieltä sitten tuli hyväksytty päätös ja itelle jää maksettavaks 6e/krt.
Myöskin tässä kevään mittaan on tullu huomattua kuinka paljon se, että syö oikeasti hyvin, vaikuttaa niin fyysisesti kuin henkisestikin (sanokaa nyt vaan että "tietty, tyhmä" :P). Oonhan mäki sen tienny mut jotenkin ei vaan oo tajunnu. Tuli tehtyy himassa kunnon safkaa, syötyy kasviksii ja jätettyä kaikki pizzat yms vähälle. Jakso paljon paremmin. Jakso ottaa ne pienetkin vastoinkäymiset jotka kasautuessa masentaa pahastikin. Nyt taas kun yks viikko ei jaksanu tehä safkaa ja kävi pizzalla ja söi vaan leipää, huomas miten väsyny sitä koko ajan oli.