2,749 posts, 138 pages, 1,184,220 views
[Nuclear]:
---
fanatic:
No en kyllä tarkoittanut sitä. no käsitä mitä haluat*hymy*mmkey
---
No sittenhän asia on niinkin harvinaisen selvä, että käsitin väärin. Ei toi mun viesti ollu mitään disdis, v*ttu oot hirvee jätkä!-tyyliä. =D
Epailija:
---
Violette:
fiksu ja seksikäs fyysikko jolla on loistava musiikkimaku ja huumorintaju.
---
Joo kaverit, älkää nyt sitten kuvitelkokaan, että tässä puhuttaisiin minusta. Har har.
Violette:
---
Epailija:
---
Violette:
fiksu ja seksikäs fyysikko jolla on loistava musiikkimaku ja huumorintaju.
---
Joo kaverit, älkää nyt sitten kuvitelkokaan, että tässä puhuttaisiin minusta. Har har.
---
Juuh, no et kyllä taida sinä olla, siitä olen melko varma
tuitui:
ei suhde voi ikuisuuksiin kehittyy...
cosmikki:
..mun mielestä suhdetta voi kehittää jopa ikuisuuden - tosin jos molemmat niin haluaa.
Panfobia:
Toisaalta riidoissa on se hyvä puoli, että niiden päätteeksi voi sopia ja mikäänhän ei ole sovintoseksiä parempaa...
S-T:
-Siksi, koska nykyinen mies on niitä harvoja, joille oikeasti pystyn avautumaan kaikesta ja joka avautuu minulle kaikesta.
-Siksi, koska nykyinen mies on ehkä ainoa maailmassa johon luotan 100%
-Siksi, koska me molemmat ymmärrämme olevamme ihmisiä, ihmiset esim. ihastuu välillä ja ihmiselle tulee hyvä olo, jos saa viettää aikaa ihastuksensa kanssa. Siksi sitä ei pidä kieltää.
-Siksi, koska tajuamme, että ihmiselle tulee hyvä olo, kun hän saa tehdä asioita, joista hän nauttii - emme yritä sitoa toista.
-Mutta siltikin on oltava valmis sitoutumaan toiseen niin, että jos toisella on järisyttävä paha olo, mikään ei mene hänen edelleen.
Roger Roger:
Ette ikinä arvaa kumman viaksi se kääntyi. Onneksi tälläkertaa oli sen verran järkeä, että lopetin syyttelyn ja otin syyt niskoille. Ägnsti ku olen *mur*
tematsu:
luottamuksen vähyys kylläkin johtuu varmaan siitä ku ei olla tunnettu vielä kauan...
tematsu:
mustasukkaisuudella oon ennenkin pilannut suhteita..
Howdy:
avoimin silmin eteenpäin kyllä se kunnon ihminen lopulta vastaan tulee ....
tematsu:
ja sit viel siitä syystä et omat parhaat kaverit on puukottanut selkään, tyyliin; \sori vein sun muijan mut ei kai se haittaa, eihän tää vaikuta mitenkään meijän väleihin?\ joten en itsekkään ihmettele miks mä en enää luota oikeestaan kehenkään...
tiipi:
mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?
tematsu:
mut jos mun \kumppani\ sen mulle ite kertoisi ni sen voisin kyllä vielä antaa anteeksi, mut jos kuulen sen ensiksi joltain muulta ja kysyttyäni hän myöntää sen, se on anteeksi antamatonta..
yana:
niin siitä vain ensimmäinen vastaantulija?
spanig:
eihän siitä tule mitään että kumppani juoksee kokoajan vieraissa pöksyissä!!!
Katrina:
Tällä nyt en tarkoita, että toinen saisi pettää jatkuvasti ja että toisen tulisi ymmärtää kaikki.
milla:
eri asia on tietty jos haluu olla sinkkueikä haluakkaan panostaa mihinkään. vaihtaa hengailukaveria kun joku piirre alkaa nyppimään. molemmille pitää sit vaan olla pelisäännöt selvät.
Zeta:
Oh, minäkin täällä... Hieman yli vuoden oikeestaan ollu.
äm:
Toivottavasti tänne kuuluminen ei tarkoita sitä, että seuraavien vuosien aikana
d) eroan miehestäni
Salla:
vaik olin aina kauhistellu etten salee muuta ihan sekunissa kenenkään kaa yhteen, niin meille tää ratkaisu ei ois voinu olla parempi Jos sielunkumppanuuteen uskoo, niin voisin sen kuvitella olevan tän jutun case
Lounge_Lizard:
---
alien:
Se mikä ei tapa se vahvistaa!
---
Ja sitten meistä kaikista tulee paksunahkaisia ja kylmiä. Eikä mikään voi satuttaa.
Salla:
itse sanaharkka alkaa yleensä jostain maailman pienimmistä asioista, joista ei oikeasti voi riitaa kehkeytyäkään tyyliin: no onpas eiku eihän oo onpas eipäs näin
En tiedä sitte onko se paha juttu että ei ikinä riitele. Pitäis varmaan haastaa riitaa joskus että sitte loppujen lopuksi ois niiiiiiiin ihana sopia oikein kunnolla sitten
metzo:
hmm... 4v:n seukkaus takana...mä en nyt tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu? No kai se tästä selviää. Meinaan se miltä tuntuu taas olla vapaa.
fadeout:
Hmm...vieläkin täällä. No yritän olla erityisemmin alleviivaamatta kuinka hyvältä tuntuu
Tänään joutuu kuitenki menee bilettää yksin
Tyly:
Ja herran jumala. Siitähän on jo reilusti yli vuosi kun tämän palstan perustin...
Huomaa vaan että tämä on aika ajankohtainen aihe kokoajan... siis toisin sanoen varmaankin ajaton siis....
Jii-75:
on se vaan niin kumma että ihmisillä on tarve tunkea nenäänsä toisten asioihin omilla johtopäätöksillä ja kuitenkin oikeat tiedot asiasta ovat niin vähissä.. noo ehkä joku päivä he tulevat kokemaan saman joltakin vielä vähä-älysemmältä ja sitten tietävät ja jopa ymmärtävät olla tekemättä sitä enää:)
purrr-:
Hmm v-mäisintähän täältä on lähteä kun toinen potkaisee ulos eikä kerro syytä.
CandyRaver:
Mii sou häppi nau
Löysin sellasen kivan pojan 3vkoa sitten...
Sen hymy saa mut hymyilemään ja mielen leijumaan pehmeessä vaaleenpunasessa hattarassa.
Sen halaus saa mut tuntemaan oloni turvalliseks,ja kosketus
vie jalat alta.
Sen rehellisyys auttaa mua uskomaan ja sen sanat saa mut vakuuttuneeks.
Se ei satuta mua koskaan.
Se ei pistä mua itkemään.
Se ei jätä yksin yöhön itkemään.
Se ei ota mua itsestäänselvyytenä.
Se ei lähde aamul kouluun ilman aamupusua.
Se ei käy nukkumaan ilman hyvänyöntoivotuksia.
Se poika nosti mut ylös maasta ja sanoi,että pystyn mihin vaan.
Auttaa mua sydämeni parantamaan,
auttaa mua uskomaan elämään.
Pidän sitä poikaa hyvänä,
hellin sanoilla ja teoilla.
Kuuntelen ilot ja surut,halaan murheet pois.
Oon koko elämäni velkaa tolle pojalle,
tulit elämääni viimeisellä hetkellä.
Tahdon rakastaa sua...
Tämä tyttö on nyt onnellinen...ja saanut jo elämän lähes raiteilleen.
Huomenna mennään katsomaan meidän uutta kotia.
pHaze:
---
Lene:
Mua on aina huolestuttanut/vaivannut/ärsyttänyt ihmiset, jotka elävät pilvilinnoissa. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
---
Onhan se varmaan ihanampaa kuin mikään muu jos se toimii, mutta harvapa täällä rupeaa vakavissaan laskemaan tulevaisuuttaan lottovoitonkaan varaan.
Mark:
tätäkö se on?
Lana83:
Sit se on aivan sairaan mustasukkainen, vaikka en oo ikään edes pettäny. Eikä kävis mieleenkää pettää.
Elwira:
Ei se tarkota et kun menee poikki et pitäs heti seuraavana päivänä löytää joku.
k0k3m0n:
kohta 4 ja puol kuukautta seurustellu ja tuntuu siltä ettei muijjaa vois enää vähempää kiinnostaa vaik sanoo et rakastaa mua ikuisesti ja itkeekin jos epäilen ettei se rakasta mua. mut silti seksielämä on hiipunut ja sitä ei enää oikein kiinnosta ja se on alkanu viettämää enemmän aikaa chätis muitten miesten kans ja pukeutuu nykyää paljastavii asuihi kouluu ja viikonlopuks kaupungille. ihanku sil ois taas joku haku päällänsä. oon kohta iha rauniona sen suhteen. ihanku se kiduttais mua tahallaa.
WuZuul:
Se alku on aina parasta aikaa...
Chatte:
---
alien:
molemmissa luukuissa oleminen on ihanaa!!
(ei tietenkään samaan aikaan)
---
*reps* Ihan hyvä lisäys tuo ei tietenkään samaan aikaa...
HaPsULi:
taidan olla rakastumassa*blush*