SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,133,472 views

Epailija

Posts: 5,636

#381 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Violette:
fiksu ja seksikäs fyysikko jolla on loistava musiikkimaku ja huumorintaju. *plur**pihkassa**pihkassa**pihkassa*



Joo kaverit, älkää nyt sitten kuvitelkokaan, että tässä puhuttaisiin minusta. *hih* Har har.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

S-T

Posts: 1,195

#382 • • S-T Pieni

Epailija:
Joo kaverit, älkää nyt sitten kuvitelkokaan, että tässä puhuttaisiin minusta. *hih* Har har.



Ihan oikeesti tulit kyllä mieleen, mutta sitten toisaalta taas: ”Eihän meidän Kaitsu....” *vink*

--
Pieni on kaunista.

Epailija

Posts: 5,636

#383 • • Epailija Physicist, 2nd class.

S-T:
Ihan oikeesti tulit kyllä mieleen, mutta sitten toisaalta taas: ”Eihän meidän Kaitsu....” *vink*



”...ole fiksu ja seksikäs tai omaa loistavaa musiikkimakua ja huumorintajua”. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

S-T

Posts: 1,195

#384 • • S-T Pieni

Epailija:
”...ole fiksu ja seksikäs tai omaa loistavaa musiikkimakua ja huumorintajua”. *hih*



”Mutta fyysikko se kyllä on. Valitettavasti” *nauru*

--
Pieni on kaunista.

Kuini

Posts: 165

#385 • • Kuini Vajakki
Tää seukka kanssa...1vuosi, 7kk... *enkeli* *sydän*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Avatar
#386 • • fanatic Guest

[Nuclear]:
---
fanatic:
No en kyllä tarkoittanut sitä.*ding* no käsitä mitä haluat*hymy*mmkey
---

No sittenhän asia on niinkin harvinaisen selvä, että käsitin väärin. *hymy* Ei toi mun viesti ollu mitään ”disdis, v*ttu oot hirvee jätkä!”-tyyliä. =D



juu ei mitään*hymy* täällä vaan on joillain tapana rupee pätee asioista niin ajattelin että ei jaksais alkaa kiistelee taas*hymy*
Violette

Posts: 102

#387 • • Violette Humppamuija

Epailija:
---
Violette:
fiksu ja seksikäs fyysikko jolla on loistava musiikkimaku ja huumorintaju. *plur**pihkassa**pihkassa**pihkassa*

---


Joo kaverit, älkää nyt sitten kuvitelkokaan, että tässä puhuttaisiin minusta. *hih* Har har.



Juuh, no et kyllä taida sinä olla, siitä olen melko varma *nauru*

[muokattu 11.6.2004 13:33]

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

typ0

Posts: 1,892

#388 • • typ0 syntax error
voi että.. en ois uskonu että tänne joskus taas pääsen ^^
*sydän* miulla on mega ihana kulta mussukka kainalossa ja tuntuupi niin kivalta että tätä kivaa kestää kauan *sydän*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Chare

Posts: 412

#389 • • Chare kiltti tyttö
hihhiii.. minäkin täällä.. jeejee.. *jiihaa*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

ZaZa

Posts: 262

#390 • • ZaZa

Chare84:
hihhiii.. minäkin täällä.. jeejee.. *jiihaa*



*dissaa**grr* No ei kai... *hali*

Mä meen vaan kiltisti takas mököttää tonne sinkkujen puolelle... Muistatko, ranta ja saari... *vink*

[muokattu 14.6.2004 13:27]

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

egmondo

Posts: 292

#391 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
Tänne sitten taas päästiin *plur* kumpa tämä tunne ei koskaan loppuisi*sydän*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Epailija

Posts: 5,636

#392 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Violette:
---
Epailija:
---
Violette:
fiksu ja seksikäs fyysikko jolla on loistava musiikkimaku ja huumorintaju. *plur**pihkassa**pihkassa**pihkassa*
---
Joo kaverit, älkää nyt sitten kuvitelkokaan, että tässä puhuttaisiin minusta. *hih* Har har.
---
Juuh, no et kyllä taida sinä olla, siitä olen melko varma *nauru*



Kiitos kannustuksesta. *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

r0n

Posts: 2,258

#393 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Moi *plur*

--
6er reihe

Late

Posts: 3,441

#394 • • Late team Lasse
Täällä on niinkun nääääääin ehdottoman ihanaa. <3 Tai siis oikestaan toi yks on niinku niiiin ihana. *pihkassa*
anthocyan

Posts: 1,511

#395 • • anthocyan Kohti valoa...
*plur* Oon niin rakastunu!!!! Aah tätä tunnetta ja elämää!!! *jiihaa* Haluun olla Pyryn kaa koko loppuelämän!!!! Ollaan NIIIIN samanlaisii ja pystytään tekeen NIIIN paljo asioit yhes!!! Aah!!! *plur* Jee!!! Ihanaa olla tääl!! *hih* Koht tulee 4 kk täyteen ja Maestron ekoist Halluist lähti tää juttu täysil liikenteeseen!!! *iloinen*

[muokattu 21.6.2004 19:35]

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

sapeli

Posts: 11,768

#396 • • sapeli jokukukamikä?
Myydääks tänne jossain pääsylippuja...? *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#397 • • RINY Guest
Ihanaa et jollain toi seukkaus oikeesti sujuu, kun mulla ei oikeen näytä ikinä toimivan. *nauru* Mut mitäs tuosta. Life goes on. *hymy*
Cassu

Posts: 634

#398 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Pari kuukautta tuli täyteet hetki sitten.....eihän se ole paljoa mutta alku....mul on ihana mussukka mutta mun täytyy viel kouluttaa kultani kuuntelemaan kaunista elektronista musiikkia.....kaikkee se kevät saa aikaan....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Roger Roger

Posts: 3,372

#400 • • Roger Roger Kentti

tuitui:
ei suhde voi ikuisuuksiin kehittyy...


miksi ei?

cosmikki:
..mun mielestä suhdetta voi kehittää jopa ikuisuuden - tosin jos molemmat niin haluaa.


Juurikin näin

Panfobia:
Toisaalta riidoissa on se hyvä puoli, että niiden päätteeksi voi sopia ja mikäänhän ei ole sovintoseksiä parempaa... *iloinen*


Lyödäänkö vetoa?

S-T:
-Siksi, koska nykyinen mies on niitä harvoja, joille oikeasti pystyn avautumaan kaikesta ja joka avautuu minulle kaikesta.
-Siksi, koska nykyinen mies on ehkä ainoa maailmassa johon luotan 100%
-Siksi, koska me molemmat ymmärrämme olevamme ihmisiä, ihmiset esim. ihastuu välillä ja ihmiselle tulee hyvä olo, jos saa viettää aikaa ihastuksensa kanssa. Siksi sitä ei pidä kieltää.
-Siksi, koska tajuamme, että ihmiselle tulee hyvä olo, kun hän saa tehdä asioita, joista hän nauttii - emme yritä sitoa toista.
-Mutta siltikin on oltava valmis sitoutumaan toiseen niin, että jos toisella on järisyttävä paha olo, mikään ei mene hänen edelleen.


Se on paljon se

Roger Roger:
Ette ikinä arvaa kumman viaksi se kääntyi. Onneksi tälläkertaa oli sen verran järkeä, että lopetin syyttelyn ja otin syyt niskoille. Ägnsti ku olen *mur*


Nyt tiedän syyn

tematsu:
luottamuksen vähyys kylläkin johtuu varmaan siitä ku ei olla tunnettu vielä kauan...


ilman sitä on vaikeaa elää

tematsu:
mustasukkaisuudella oon ennenkin pilannut suhteita..


Veikkaisin että suurimman osan

Howdy:
avoimin silmin eteenpäin kyllä se kunnon ihminen lopulta vastaan tulee .... *plur*


Aina ja ikuisesti

tematsu:
ja sit viel siitä syystä et omat parhaat kaverit on puukottanut selkään, tyyliin; \”sori vein sun muijan mut ei kai se haittaa, eihän tää vaikuta mitenkään meijän väleihin?\” joten en itsekkään ihmettele miks mä en enää luota oikeestaan kehenkään...


Miksi ei?

tiipi:
mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?


anteeksi annettu. piti vaan oppia elämään sen kanssa

tematsu:
mut jos mun \”kumppani\” sen mulle ite kertoisi ni sen voisin kyllä vielä antaa anteeksi, mut jos kuulen sen ensiksi joltain muulta ja kysyttyäni hän myöntää sen, se on anteeksi antamatonta..


ei se rakkaus näin toimi

yana:
niin siitä vain ensimmäinen vastaantulija? *eiei*


Näinhän se olisi liian helppoa

spanig:
eihän siitä tule mitään että kumppani juoksee kokoajan vieraissa pöksyissä!!!


koska omat on jalassa

Katrina:
Tällä nyt en tarkoita, että toinen saisi pettää jatkuvasti ja että toisen tulisi ymmärtää kaikki.


kaikki on itsesti kiinni

milla:
eri asia on tietty jos haluu olla sinkkueikä haluakkaan panostaa mihinkään. vaihtaa hengailukaveria kun joku piirre alkaa nyppimään. molemmille pitää sit vaan olla pelisäännöt selvät.


Näinhän se ideaalitilanteessa toimisi

Zeta:
Oh, minäkin täällä... Hieman yli vuoden oikeestaan ollu.


Ja olet vielä pitkään

äm:
Toivottavasti tänne kuuluminen ei tarkoita sitä, että seuraavien vuosien aikana
d) eroan miehestäni


jos niin toivot

Salla:
vaik olin aina kauhistellu etten salee muuta ihan sekunissa kenenkään kaa yhteen, niin meille tää ratkaisu ei ois voinu olla parempi *nauru* Jos sielunkumppanuuteen uskoo, niin voisin sen kuvitella olevan tän jutun case *joo*


tässä on jotain yliluonnollista *vink*


Lounge_Lizard:

---
alien:

”Se mikä ei tapa se vahvistaa!”

---

Ja sitten meistä kaikista tulee paksunahkaisia ja kylmiä. Eikä mikään voi satuttaa.


aina voi satuttaa

Salla:
itse sanaharkka alkaa yleensä jostain maailman pienimmistä asioista, joista ei oikeasti voi riitaa kehkeytyäkään *hih**iloinen* tyyliin: ”no onpas” ”eiku eihän oo” ”onpas” ”eipäs” näin *pahis*
En tiedä sitte onko se paha juttu että ei ikinä riitele. Pitäis varmaan haastaa riitaa joskus että sitte loppujen lopuksi ois niiiiiiiin ihana sopia oikein kunnolla sitten *vink*


Näin syntyy lapsia

metzo:
hmm... 4v:n seukkaus takana...mä en nyt tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu? No kai se tästä selviää. Meinaan se miltä tuntuu taas olla vapaa.


itse osaat vastata tuohon parhaiten. miksi et vaikka siinä ohessa?

fadeout:
Hmm...vieläkin täällä. No yritän olla erityisemmin alleviivaamatta kuinka hyvältä tuntuu

*plur*

Tänään joutuu kuitenki menee bilettää yksin *uuh*


välilä pitää kohdata kaikki pelot yksin

Tyly:
Ja herran jumala. Siitähän on jo reilusti yli vuosi kun tämän palstan perustin...
Huomaa vaan että tämä on aika ajankohtainen aihe kokoajan... siis toisin sanoen varmaankin ajaton siis....

*iloinen*


Eikä siinä ole mitään väärää

Jii-75:
on se vaan niin kumma että ihmisillä on tarve tunkea nenäänsä toisten asioihin omilla johtopäätöksillä ja kuitenkin oikeat tiedot asiasta ovat niin vähissä.. noo ehkä joku päivä he tulevat kokemaan saman joltakin vielä vähä-älysemmältä ja sitten tietävät ja jopa ymmärtävät olla tekemättä sitä enää:)


aamen

purrr-:
Hmm v-mäisintähän täältä on lähteä kun toinen potkaisee ulos eikä kerro syytä.


eikä ole

CandyRaver:
Mii sou häppi nau *pihkassa*

Löysin sellasen kivan pojan 3vkoa sitten...
Sen hymy saa mut hymyilemään ja mielen leijumaan pehmeessä vaaleenpunasessa hattarassa.

Sen halaus saa mut tuntemaan oloni turvalliseks,ja kosketus
vie jalat alta.

Sen rehellisyys auttaa mua uskomaan ja sen sanat saa mut vakuuttuneeks.

Se ei satuta mua koskaan.
Se ei pistä mua itkemään.
Se ei jätä yksin yöhön itkemään.
Se ei ota mua itsestäänselvyytenä.
Se ei lähde aamul kouluun ilman aamupusua.
Se ei käy nukkumaan ilman hyvänyöntoivotuksia.

Se poika nosti mut ylös maasta ja sanoi,että pystyn mihin vaan.
Auttaa mua sydämeni parantamaan,
auttaa mua uskomaan elämään.

Pidän sitä poikaa hyvänä,
hellin sanoilla ja teoilla.
Kuuntelen ilot ja surut,halaan murheet pois.

Oon koko elämäni velkaa tolle pojalle,
tulit elämääni viimeisellä hetkellä.
Tahdon rakastaa sua...

Tämä tyttö on nyt onnellinen...ja saanut jo elämän lähes raiteilleen.
Huomenna mennään katsomaan meidän uutta kotia.


muistitko myös sanoa tämän hänelle?

pHaze:
---
Lene:
Mua on aina huolestuttanut/vaivannut/ärsyttänyt ihmiset, jotka elävät pilvilinnoissa. Mutta kukin taaplaa tyylillään. *justjoo*

---
Onhan se varmaan ihanampaa kuin mikään muu jos se toimii, mutta harvapa täällä rupeaa vakavissaan laskemaan tulevaisuuttaan lottovoitonkaan varaan.


luulen että voitan juhannuksen jälkeen

Mark:
tätäkö se on? *sydän*


tätäkin

Lana83:
Sit se on aivan sairaan mustasukkainen, vaikka en oo ikään edes pettäny. Eikä kävis mieleenkää pettää.


sitä pelkää mitä vois tehdä toiselle

Elwira:
Ei se tarkota et kun menee poikki et pitäs heti seuraavana päivänä löytää joku.


entä jos se on se oikea?

k0k3m0n:
kohta 4 ja puol kuukautta seurustellu ja tuntuu siltä ettei muijjaa vois enää vähempää kiinnostaa vaik sanoo et rakastaa mua ikuisesti ja itkeekin jos epäilen ettei se rakasta mua. mut silti seksielämä on hiipunut ja sitä ei enää oikein kiinnosta ja se on alkanu viettämää enemmän aikaa chätis muitten miesten kans ja pukeutuu nykyää paljastavii asuihi kouluu ja viikonlopuks kaupungille. ihanku sil ois taas joku haku päällänsä. oon kohta iha rauniona sen suhteen. ihanku se kiduttais mua tahallaa.


rauhoitu. kyllä sinullekkin löytyy se oikea

WuZuul:
Se alku on aina parasta aikaa...


eikun loput, kuten seteissäkin

Chatte:
---
alien:
molemmissa luukuissa oleminen on ihanaa!! *sydän*
(ei tietenkään samaan aikaan)

---

*reps* Ihan hyvä lisäys tuo ”ei tietenkään samaan aikaa”... *nauru*


ellei sit oikein kovasti toivo

HaPsULi:
taidan olla rakastumassa*blush**sydän*


niin minäkin


\”Loppujen lopuksi se rehellisyys on tärkeintä\”

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät