SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,872 views

keijukainen

Posts: 1,599

#361 • • keijukainen kiksumurmeli
11 kuukautta yhdessä... Ja tuntuu ihan uskomattoman hyvältä *sydän*

--
*seepla*

Avatar
#362 • • polve Guest
Täytyy tämäkin topic nostaa sinkkuluukun rinnalle *vink*
toteamalla, että 8kk tuli lukemaksi mittariin toissapäivänä.
8kk täyttä onnea & *sydän*
HaPsULi

Posts: 170

#363 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
taidan olla rakastumassa*blush**sydän*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

QueenB

Posts: 302

#364 • • QueenB Yuki-Onna

Cassu:
nyt pitää palata mun kalareissuilta meren takaa, kuvainnollisesti tietty...mut etsiminen tuotti tuloksen ja nyt voi aloittaa pitkään kaivattua yhdessäoloa.....*sydän*




onnea...
QueenB

Posts: 302

#365 • • QueenB Yuki-Onna
jaah, pitänee munkin liittyä tähän luukkuun..

-jeps, kahden viikon päästä tulee oman kullan*sydän* kanssa yhteiseloa 3v.
Hui, ku aika menee...*sydän*
Violette

Posts: 102

#366 • • Violette Humppamuija
Jotenkin meinasin tuonne sinkkuluukkuun juuri kirjoitella, mutta sitten kävikin niin hassusti notta löytyi eräs aivan ihana tyyppi... fiksu ja seksikäs fyysikko jolla on loistava musiikkimaku ja huumorintaju. *plur**pihkassa**pihkassa**pihkassa*

Niin sitä vain aina iloisesti yllättyy! *jiihaa*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

liikkuva muna

Posts: 2,652

#367 • • liikkuva muna an egg on the move

kiiki:
---
Pygmi:
---
Wert:
---
Orfeus:
---
mayah:
---
alek száhala:
Noin 10791600000000000000000000 attosekuntia mussupussusokerilintu-
pingiinipupujätskikarkkinamiihanatissipapukaija-
pikkuprinsessan kanssa *sydän*
---
---
Energizer:
Ihana Aleksi kultaseni!!!

Oot niiiin ihana mupsukka!!!*pus**plur**sydän*
Olen löytänyt höpöliinin, jonka kanssa voisin temmeltää lopun elämäni*joo**plur**sydän*]
---
Te ootte niiiiiiin ihania *kateellinen* *sydän*
---
*toinen kateellinen**hmph*
---
kolmas kateellinen

---

neljäs !

---


tää on jo mautonta mutta liityn viidenneks *hmph*



Uup, pelottavaa *nauru*

Noomut kyl teille kaikille löytyy tommonen mussupussupingviini. *sydän* Joskus tulee nopasta iso luku.. jopa premierissä *hihu*
MaSari

Posts: 1,986

#368 • • MaSari space jammer
Siis meille tulee kohta VUOSI täyteen! *ding* Okei siis kahen kuukauden päästä, mut et voikin aika mennä nopeesti. Ja olen niin onnellinen *sydän* Rakkaus on ihana asia.. huoh *pihkassa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#369 • • fanatic Guest
Onneksi minulla on oma kulta!!!*sydän* kolme ja puolvuotta saman kullan kainalossa ja toivottavasti jatkuukin*hih*.


Olis hirveetä juosta raflassa aina hakemassa jotain yöseuraa*eiei*.
joten kiitän kultaani että pelastuin tuolta asialta *iloinen*.
onneksi löysin semmosen kullan kenen kanssa jaksaa peuhata peiton alla ja päällä vaikka koko loppuelämän.*hymy*
*aplodit*kullalleni*aplodit**pus**hali*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#370 • • [Nuclear] el aprendiz

fanatic:
Onneksi minulla on oma kulta!!!*sydän* kolme ja puolvuotta saman kullan kainalossa ja toivottavasti jatkuukin*hih*.


Olis hirveetä juosta raflassa aina hakemassa jotain yöseuraa*eiei*.
joten kiitän kultaani että pelastuin tuolta asialta *iloinen*.
onneksi löysin semmosen kullan kenen kanssa jaksaa peuhata peiton alla ja päällä vaikka koko loppuelämän.*hymy*
*aplodit*kullalleni*aplodit**pus**hali*


En tiiä onko ihan tarkotuksella, mut tosta kyllä saa aika helposti sen kuvan, että sun tyttöystävällä on tasan yks tehtävä...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#371 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
En tiiä onko ihan tarkotuksella, mut tosta kyllä saa aika helposti sen kuvan, että sun tyttöystävällä on tasan yks tehtävä...



En mä vaan saanut *ding* Mielestäni toi on vain upea juttu, että Fanatic on löytänyt naisen, joka pitää hänet tyytyväisenä myös peiton alla ja ilmeisesti myös toisinpäin *Vink*

[muokattu 9.6.2004 13:10]
MaSari

Posts: 1,986

#372 • • MaSari space jammer

[Nuclear]:
En tiiä onko ihan tarkotuksella, mut tosta kyllä saa aika helposti sen kuvan, että sun tyttöystävällä on tasan yks tehtävä...



miten mäkin sain sen käsityksen.. *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#373 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
En mä vaan saanut *ding* Mielestäni toi on vain upea juttu, että Fanatic on löytänyt naisen, joka pitää hänet tyytyväisenä myös peiton alla ja ilmeisesti myös toisinpäin *Vink*


No sullakin toi yks asia kyl taitaa olla aika painava mielissäin. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

inka

Posts: 179

#374 • • inka juppihippireivaaja


miten mäkin sain sen käsityksen.. *ding*



En mä vaan... Sehän oli lähinnä ylistävä teksti mielestäni :) Mitä ois seurustelu jossa ei toimis seksielämä, oma ihminen ei osais tyydyttää ja vielä kyllästyttäiskin? Kyllä se osa-alue on tärkee siinä missä samalla aaltopituudella oleminen ja yleinen viihtyminen *vink*
Avatar
#375 • • ALIEN Guest

inka:
En mä vaan... Sehän oli lähinnä ylistävä teksti mielestäni :) Mitä ois seurustelu jossa ei toimis seksielämä, oma ihminen ei osais tyydyttää ja vielä kyllästyttäiskin? Kyllä se osa-alue on tärkee siinä missä samalla aaltopituudella oleminen ja yleinen viihtyminen *vink*



*joo*
Pikku Manna

Posts: 35

#376 • • Pikku Manna
täytyypä teille myöntää että olen fanaticin tyttöystävä ja tosiaan voisi kuvitella sen sanoista et olisin pelkkää sänkyseuraa mut huomatkaa et se on kirjottanu sen pienellä huumorilla..ei kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan*hymy*..eikö niin?ja tällä hetkellä ei sänky hommista puhettakaan..en kyllä kerro miksi mutta älkää edes yrittäkö arvata*igor*.jotkut seurustelee mielellään toiset taas haluavat kokea lyhyitä suhteita..jokaisen oma päätös ja hyvä niin ettei tarvitsisi mennä 3vuotiaana isän kuuskymppisen kans naimisiin*justjoo*..mutta valitettavasti jossain uskonnossa niin tehdään joten ollaan onnellisia siitä että meillä on vapaus valita*piis*
Pikku Manna

Posts: 35

#377 • • Pikku Manna
hups pikku virhe..eli ettei tarvis 13vuotiaana naimisiin mennä semmosen kans ketä ei rakasta*eiei*...
Avatar
#378 • • fanatic Guest

[Nuclear]:
---
fanatic:
Onneksi minulla on oma kulta!!!*sydän* kolme ja puolvuotta saman kullan kainalossa ja toivottavasti jatkuukin*hih*.


Olis hirveetä juosta raflassa aina hakemassa jotain yöseuraa*eiei*.
joten kiitän kultaani että pelastuin tuolta asialta *iloinen*.
onneksi löysin semmosen kullan kenen kanssa jaksaa peuhata peiton alla ja päällä vaikka koko loppuelämän.*hymy*
*aplodit*kullalleni*aplodit**pus**hali*
---

En tiiä onko ihan tarkotuksella, mut tosta kyllä saa aika helposti sen kuvan, että sun tyttöystävällä on tasan yks tehtävä...



No en kyllä tarkoittanut sitä.*ding* no käsitä mitä haluat*hymy*mmkey
[Nuclear]

Posts: 5,855

#379 • • [Nuclear] el aprendiz

fanatic:
No en kyllä tarkoittanut sitä.*ding* no käsitä mitä haluat*hymy*mmkey


No sittenhän asia on niinkin harvinaisen selvä, että käsitin väärin. *hymy* Ei toi mun viesti ollu mitään ”disdis, v*ttu oot hirvee jätkä!”-tyyliä. =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

PuPuKaRkKi

Posts: 175

#380 • • PuPuKaRkKi
*sydän* Lakastan, lakastan*sydän* *pihkassa* Enkä vaihtais mihinkään *pihkassa*