2,749 posts, 138 pages, 1,184,594 views
Elvirith:
Meillä on vasta vaivaiset 1,5 kk takana, mutta paljon ihanaa edessä. Iski heti halu änkeä syliin kun ensimmäistä kertaa näin tuon mun kultani. Hih, ja sopivasti mä sen kainaloon menenkin kun olen 35 cm lyhyempi.
Muutamat on hymyilly vaan vittumaista hymyä tai aukonu päätään meidän 7 vuoden ikäeron takia, mutta omapahan on menetyksensä jos vaan lukuihin luottaa. Se on henkilökohtainen voivoi.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa.
Sade*:
Hoh, ikähän on vaan numeroita! Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä.
Elvirith:
---
Hassua sinänsä ettei kukaan kritisoi sitä että minä 19 vuotiaana seurustelen kohta 26-vuotiaan kanssa, kukaan ei vaan jaksa uskoa että niinkin ?vanha? valitsisi näin nuoren (ja kuulemma kokemattoman, kiitos vain) itselleen. Tai ei kukaan tietenkään suoraan noin sano, mutta se on yleinen asenne porukalla tällä hetkellä.
Elvi:
Olen niin iki onnellinen kun mulla on niin täydellinen kumppani kaikin puolin. Yhdessä synkkaa todella hyvin ja ei tietoakaan, että muka loppuisi koskaan. Ikinä en ole näin vahvasti tuntenut ketään kohtaan ja täytyy sanoo et on niin hyvä olla koko aika. Omalle rakkaalle pus*
Elvi:
Seukattu ollaan ja naimisiin tarkoitus mennä ensi kesänä. Häävalmisetelut alkanu jo, mutta hitaasti ja ei panikoiden. Onneksi mun vanhemmat tai siipan vanhemmat ei ole niin hyysteerisiä.
Ihan kivaa, meillä kun on kivaa ja kaikki on hyvin suhteessa. Eka riitakin tuli vasta tasan vuos kun oltiin seurusteltu. Sormukset lenteli ja huhhuh! Sen jälkeen on ollut taas rauhallista. Kyllä mä oon . Päivä päivältä suhde vaan syvenee.
Elvi:
Olen niin iki onnellinen kun mulla on niin täydellinen kumppani kaikin puolin. Yhdessä synkkaa todella hyvin ja ei tietoakaan, että muka loppuisi koskaan. Ikinä en ole näin vahvasti tuntenut ketään kohtaan ja täytyy sanoo et on niin hyvä olla koko aika. Omalle rakkaalle pus*
Elvirith:
---
Sade*:
Hoh, ikähän on vaan numeroita! Eikä 7 vuotta mun mielestä ole vielä edes paha. Joku yli 15vuotta ikäeroo vois olla jo aika O_o Mut mitä vanhemmaksi ite tulee niin se ikä menettää merkityksensä.
---
Hassua sinänsä ettei kukaan kritisoi sitä että minä 19 vuotiaana seurustelen kohta 26-vuotiaan kanssa, kukaan ei vaan jaksa uskoa että niinkin ?vanha? valitsisi näin nuoren (ja kuulemma kokemattoman, kiitos vain) itselleen. Tai ei kukaan tietenkään suoraan noin sano, mutta se on yleinen asenne porukalla tällä hetkellä.
Darianna^:
Elvirith onnea sulle
\'eihän se ikä oo ku numeroita *humu* ite seurustelin puolivuotta 9vuotta vanhemman kanssa.. tosin erottiin viikkositten eli tulinpa tällekin luukulle vilkuttamaan.. (mutta tarkoitus ei ole olla kauaa poissa )
LLU:
yleisesti ihmiset suhtautuvat hyvin.kohtalainen ikäeromme kun ei kuitenkaan mitenkään loista ulospäin... suurin ongelma on oikeastaan ollut mun mieheni katkeroituneet ex-naiset, joilta onkin sitten lohjennut ties minkälaista teinitissi-kommenttia. olen kuitenkin pyrkinyt olemaan totaalisen välittämättä. kaikki ne ihmiset, joilla on todella merkitystä, hyväksyvät meidät. ja meidän rakkauden