SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,146,475 views

MissKoo

Posts: 1,289

#461 • • MissKoo
Onhan se kyllä tosi jees kun on vihdoinkin löytänyt sellaisen ihmisen, ettei todellakaan tarvitse tyytyä mihinkään puolittaiseen. Jännä fiilis kun ei ole löytänyt vielä yhtään todella huonoa puolta toisesta, kai niitäkin jokaisessa on.. Nooh, jos ei löydy niin eipä kyllä haittaa yhtään *hymy* Pusuja ja haleja kullalle!
-xx-

Posts: 5,001

#462 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

S-T:
Ihan näinä päivinä (tarkkaa päivää kun ei ole) on takana elämäni neljä parasta vuotta...

Terkkuja *pihkassa*


Onnea teille ihanat *hali* ... olette mun idoleita :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

andi--

Posts: 1,381

#463 • • andi-- lunttu

Elwira:
Ei tee edes mieli nalkuttaa tai huutaa. *sydän*



Oletusarvona miehelle tarvitsee nalkuttaa ja huutaa? *ding*

Kohta tulee varmaan kommenttia koko naissukupuolelta... *nauru*

[muokattu 18.8.2004 16:30]

--
- RAAH -

Violette

Posts: 102

#464 • • Violette Humppamuija

andi--:
---
Elwira:
Ei tee edes mieli nalkuttaa tai huutaa. *sydän*

---


Oletusarvona miehelle tarvitsee nalkuttaa ja huutaa? *ding*

Kohta tulee varmaan kommenttia koko naissukupuolelta... *nauru*

[muokattu 18.8.2004 16:30]



Noh, tuskinpa tuossa vaiheessa suhdetta vielä tekeekään mieli nalkuttaa ja huutaa, mutta kyllä te miehet ootte sellasia että kun vähänkin oppii tuntemaan ja arki alkaa ärsyttää, niin *nalkutinalkutinalkuti* *nauru* Tai sit ei. Jos nimittäin osaa olla kunnolla...*vink*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Howdy

Posts: 7,955

#465 • • Howdy Oldie
Juu seukkaus on kyl ihan ufoo hommaa *ding*

--
Käpy vailla vertaa

Jone

Posts: 8,258

#466 • • Jone Archibald Haddock

Violette:
Minäkin varmaan olisin jo valmis menemään kihloihin, jos kosittaisiin *iihhih* *blush* *sydän* *sydän* *sydän* *läiskii itseään poskille-hymiö*



Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#467 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.


Yhdympäs Joneen (en _sillä_ tavalla). Nykynaiset ku huutaa sitä tasa-arvoo niin huutais sit sitä joka rintamalla...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#468 • • GoA Guest
Nyt kun otettiin kihloihin meno puheeksi niin otetaanpa esille tälläinen asia: Minkä takia nykyään tuntuu jotenkin olevan kova kiire kihloihiin menemiseen ja yhteenmuuttamiseen?

En nyt halua kritisoida niitä jotka niin tekevät, jokaisen oma asia tuo tietenkin on. Ja onhan se ihanaa kuulla ihmisten löytäneensä toisensa, mutta välillä voi saada sellaisen kuvan että asioita hieman kiirehditään.

Ainakaan miun eukkoni ei ole minua vielä pariin vuoteen rengastamassa, itse olen sitä mieltä että kihlat hommataan vasta kun olen menossa parin vuoden sisällä naimisiin ja tätä ei oo tapahtumassa vielä piiitkään aikaan. Muutenkin haluan kokea yhdessä asumista ennen kihloihin menoa.

Ehkä elän vain haavemaailmassa mutta haluaisin että avioliitto tarkoittaa lupauksen mukaisesti ikusita rakkautta ja sitä että tuntee sen toisen osapuolen hyvät ja huonot puolet eri elämäntilanteissa ja sitä että osataan yhdessä ratkoa ne ongelmat puhumalla. Jotenkin nuo avioerotilastot antavat sellaisen vaikutelman että naimisiinmeno ja avioero ovat nykyään vain jotain pikkujuttuja joita voi elämässä hyvinkin olla muutama kappale.

Toisaalta tuo kihlohiinmenojuttu on myös joku siisti juttu nuorison kohalla. Muistaakseni joskus tehtiin joku päätös että jotkut 15 vuotiaat saa mennä kihloihin, jollain varmaan tarkempaa tietoa? Tuloksena se että tapallaan kaks viikkoa, mennään kihloihin, erotaan kahen viikon päästä jne. En sano että täällä olisi tuollaista porukkaa mutta tälläinen pelleily ei omasta mielestäni anna kovin vankkaa pohjaa tulevaisuudelle kun nuo kuitenkin ovat joillekin vain joutavanpäiväisiä pikkuasioita.

Ehkä olen vanhoillinen hölmö mutta tämä on oma mielipiteeni. Tekstistä en saanut millään ilveelle kovin hienoa tai loogista mutta kärsikää ja jatkakaa sitä paremmalla menestyksellä. *nauru*

Lisäksi niille jotka yhdessä asuvat ja kihloissa ovat niin toivon sydämeni pohjasta onnelista ja pitkäkestoista jatkoa yhteisen elämän viettoon. =)

[muokattu 18.8.2004 20:08]
W

Posts: 1,049

#469 • • W

[Nuclear]:
---
Jone:
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.
---

Yhdympäs Joneen (en _sillä_ tavalla). Nykynaiset ku huutaa sitä tasa-arvoo niin huutais sit sitä joka rintamalla...



Ihka totta, mutta usein naiset ovat niin paljon herkempiä ja romantiikkaa ymmärtävämpiä jotenkin naisellisine piirteineen, että minä ainakin joskus harmaassa tulevaisuudessa tahdon tehdä sen rakkaalleni että kosin häntä, jolloin tyttöskä saa siitä kaunista mieltä ja muistoja (toivottavasti) pitkäksi aikaa.....tosin tuskin nyt minä koskaan naimisiin menen....herran jumala....pointti oli oli kuitenkin se, että uskon naisten osaavan arvostaa enemmän kosintaa kuin me miehet. *vink*
Monet perinteiset, nyky päivänä seksistisetkin jutut ovat kuitenkin ihan kauniita ja toimivia juttuja. (kuten ritariässä)

[muokattu 18.8.2004 20:31]
Avatar
#470 • • GoA Guest

W:
Ihka totta, mutta usein naiset ovat niin paljon herkempiä ja romantiikkaa ymmärtävämpiä jotenkin naisellisine piirteineen, että minä ainakin joskus harmaassa tulevaisuudessa tahdon tehdä sen rakkaalleni että kosin häntä, jolloin tyttöskä saa siitä kaunista mieltä ja muistoja (toivottavasti) pitkäksi aikaa.....tosin tuskin nyt minä koskaan naimisiin menen....herran jumala....pointti oli oli kuitenkin se, että uskon naisten osaavan arvostaa enemmän kosintaa kuin me miehet. *vink*
Monet perinteiset, nyky päivänä seksistisetkin jutut ovat kuitenkin ihan kauniita ja toimivia juttuja. (kuten ritariässä)

[muokattu 18.8.2004 20:31]



Samaa mieltä, itsekin haluan sitten ehkä joskus tulevaisuudessa olla se joka siihen maahan polvistuu sormuksen ja kukkien kera tjsp jossain kauniissa paikassa. saa nähä mitä mielikuvitus tuolloin sitten keksii vai örveltääkö vaan kännissä että mennäänkö kulta naimisiin.
MaSari

Posts: 1,986

#471 • • MaSari space jammer
Tuntuu ihan hullulta että vuosi on mennyt niin nopeasti.. *ding**sydän* Jos ollaan tarkkoja niin vähän enemmänkin..

Rakastan sua pupsikkani *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#472 • • [Nuclear] el aprendiz

W:
Ihka totta, mutta usein naiset ovat niin paljon herkempiä ja romantiikkaa ymmärtävämpiä jotenkin naisellisine piirteineen, että minä ainakin joskus harmaassa tulevaisuudessa tahdon tehdä sen rakkaalleni että kosin häntä, jolloin tyttöskä saa siitä kaunista mieltä ja muistoja (toivottavasti) pitkäksi aikaa.....tosin tuskin nyt minä koskaan naimisiin menen....herran jumala....pointti oli oli kuitenkin se, että uskon naisten osaavan arvostaa enemmän kosintaa kuin me miehet. *vink*
Monet perinteiset, nyky päivänä seksistisetkin jutut ovat kuitenkin ihan kauniita ja toimivia juttuja. (kuten ritariässä)


Ite näkisin asian lähinnä niin, että kun nykyään miehetkin ”saa” osoittaa herkkää puolta, niin ton asian ei pitäis olla niin itsestäänselvyys kuin aikoinaan. Toki ihmiset ovat erilaisia ja jotkut haluavat vaalia vanhoja perinteitä, joten sallittakoon se niille, mutta itse vain toivoisin, ettei se olisi niin itsestäänselvyys nykyään. Myös senkin takia kun sitä tasa-arvoa nyt huudetaan kovaan nimeen niin samalla täytyis myös ymmärtää, että se tarkoittaa myös muita asioita kuin palkkaa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

W

Posts: 1,049

#473 • • W
Noh, joka tapauksessa, sen verran vanhoillinen olen, että heti metsästysreissultani palattuani pyydän ihka itse ilman isukkia rakkaan neitoseni hennoa kättä, ja murahdan kuin pahainen tarzan. *nauru*

[muokattu 18.8.2004 22:14]
W

Posts: 1,049

#474 • • W
Mulla tuli mieleen, että mun mielestäni tämä on niitä samoja juttuja, kuin aika harva mies seurustelisi itseään kookkaaman naisen kanssa.....mies on suhteessa turva, tuo iso ”mies” malli, ja mielestäni tuo asetelma on niin hyvä, etten minä ainakaan haluaisi sitä ikinä muuttaa.....miehen tulee myös tietyissä asioissa ottaa ohjat käsiinsä. *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#475 • • Jone Archibald Haddock

mayah:
ANNEEEEE!!!! Vinkki vinkki.... *vink*



Me ollaan itseasiassa ihan kaksisteen keskusteltu tosta asiasta pari päivää sitten. :)

Mun on myöskin synnikseni tunnustettava, että mua ei enää kauhean herkästi saa kihloihin veivattua, koska olen jo kerran ollut kihloissa (nainen muuten kosi) ja haluan, että seuraava kerta on sitten toinen ja viimeinen.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#476 • • Lost-Soul los pallos

Jone:
Mun on myöskin synnikseni tunnustettava, että mua ei enää kauhean herkästi saa kihloihin veivattua, koska olen jo kerran ollut kihloissa (nainen muuten kosi) ja haluan, että seuraava kerta on sitten toinen ja viimeinen.


Voin vain kuvitella: Nainen kosii miestä ja mies avaa tyynesti sopivan kylmän oluen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

innae

Posts: 1,377

#477 • • innae PaskaJätkä

Jone:
---
Violette:
Minäkin varmaan olisin jo valmis menemään kihloihin, jos kosittaisiin *iihhih* *blush* *sydän* *sydän* *sydän* *läiskii itseään poskille-hymiö*

---


Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.




Taidan olla sitten erikoistapaus kun olin se joka kosi. Ja mulle se kihloihin meno on lupaus avioliiitosta*vink*.
Ja ei se suhteen ylläpitäminen helppoa ole. Välillä vain se maistuu niin puulta ja tuntuu ettei ole mitään järkeä kun toinen vaan huutaa ja rähjää, mutta jos vain rakastaa sitä toista niin kyllä sitä kummasti jaksaa vain. Ei se suhde toimi jollei sen eteen tehdä töitä. Kukaan ei ole täydellinen ja niitä riitoja tulee vaikkei pahaa tarkoittaisikaan.
Tuntuu vain nykyään monen lopettavan siihen kun se iso flaidis tulee suhteessa, siihen kun se arki ei olekkaan mitään ruusunpunaista ja ihanaa. Ja tuntuu että ihmiset rakastuvat niin nopeasti. Ehkä olen viallinen mutta omalla kohdallani siihen meni kauemmin kuin päivä tai kaksi (taidan olla vaan niin nuiva ihminen)...
Muistakaa ihmiset rakastaa itseänne ja toisianne*hymy*

*plur*-varoitus

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#478 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Muistakaa ihmiset rakastaa itseänne ja toisianne*hymy*

*plur*-varoitus



Oi, ihanaa kun meidän innae-tätikin pluristelee vaihteeks... *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#479 • • innae PaskaJätkä

sapeli:
---
innae:
Muistakaa ihmiset rakastaa itseänne ja toisianne*hymy*

*plur*-varoitus

---


Oi, ihanaa kun meidän innae-tätikin pluristelee vaihteeks... *plur*




Mielenhäiriö *muhaha*

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#480 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
---
sapeli:
---
innae:
Muistakaa ihmiset rakastaa itseänne ja toisianne*hymy*

*plur*-varoitus
---
Oi, ihanaa kun meidän innae-tätikin pluristelee vaihteeks... *plur*
---
Mielenhäiriö *muhaha*



Eli ihan normaalikäytöstä siis *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.