SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,146,267 views

Galore

Posts: 131

#161 • • Galore

milla:
moi oon ollu tääl koht puol vuotta*ding* thats not normal mään



Sama juttu, ei tässä näin pitänyt käydä. *ihan tylsää, ku ei voi enää ite maksaa ravintolalaskua*

--
¨kotahi¨

[Nuclear]

Posts: 5,855

#162 • • [Nuclear] el aprendiz

Galore:
[...] *ihan tylsää, ku ei voi enää ite maksaa ravintolalaskua* [...]


Erittäin tasa-arvoinen asenne...*justjoo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Lounge_Lizard

Posts: 901

#163 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri

neiti etsivä:
---
alien:

”Se mikä ei tapa se vahvistaa!”

---


Aivan! *joo* Välillä vaan tuntuu, että se mikä ei tapa sattuu ihan prl:sti! Vahvistumisen vaan tahtoo huomata vasta ajan kuluessa... *igor*




Ja sitten meistä kaikista tulee paksunahkaisia ja kylmiä. Eikä mikään voi satuttaa. Vihaan tuota sanontaa ja kaikkia ihmisiä jotka seisovat sen takana! *heristää nyrkkiä niin että peace koru kilisee*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

Avatar
#164 • • tanja Guest
Mä seurustelen ja olen tosi onnellisessa suhteessa. Itse asiassa muutettiin yhteen kultani kanssa muutama kuukausi sitten *hih* .
Tyly

Posts: 908

#165 • • Tyly
Jep jep.
seukkailu on kyllä kivaa. Tosin en väitä ettei kummassakin ole jotain huono kuin hyvääkin. Siis sinkkuilussa ja seukkailussa.

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

puffy

Posts: 152

#166 • • puffy söpötin
Niin siis mähän kuulun tänne...tietty! *iloinen* Yhdyn tohon väitteeseen että seukkaus on kivaa! hihihihi... tai siis ainakin toistaseks.... Eihän sitä voi koskaan tietää.... Mut siis nyt erittäin onnellisesti yhdessä! *pihkassa* *sydän*
fadeout

Posts: 171

#167 • • fadeout NoStatus
Mitenhän tää aina valuu ja valuu, mut sinkkuluukku melkee kärjes *hih*

Joo ei mul mitää tärkeet, mut lauantai-iltana luvassa seukkausta. Viini, laulu ja nainen, mikä verraton yhdistelmä *joo*

--
tamppauskone - se olen minä

Jone

Posts: 8,258

#168 • • Jone Archibald Haddock

fadeout:
Mitenhän tää aina valuu ja valuu, mut sinkkuluukku melkee kärjes *hih*

Joo ei mul mitää tärkeet, mut lauantai-iltana luvassa seukkausta. Viini, laulu ja nainen, mikä verraton yhdistelmä *joo*



Onhan se nyt melko helppoa ymmärtää että tää valuu ja toinen pysyy kärjessä. ”Seukkaavilla” ihmisillä aika harvoin on tarvetta hehkuttaa parisuhdeonneaan ympäriinsä samalla mittakaavalla kuin (ehkä jopa hieman epätoivoisilla) sinkuille tuntuu olevan tarpeen viestittää sinkkuudestaan ulospäin (tyyliin ”Oon sinkku ja oh so fucking available!”) jo ihan senkin toivossa että edes jossain vaiheessa tärppäisi.

*vink*
Chatte

Posts: 4,085

#169 • • Chatte Team Teknolipat :)

Jone:
Onhan se nyt melko helppoa ymmärtää että tää valuu ja toinen pysyy kärjessä. ”Seukkaavilla” ihmisillä aika harvoin on tarvetta hehkuttaa parisuhdeonneaan ympäriinsä samalla mittakaavalla kuin (ehkä jopa hieman epätoivoisilla) sinkuille tuntuu olevan tarpeen viestittää sinkkuudestaan ulospäin (tyyliin ”Oon sinkku ja oh so fucking available!”) jo ihan senkin toivossa että edes jossain vaiheessa tärppäisi.

*vink*


*reps* *nauru* - naulan kantaan!

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Tiikerriii

Posts: 1,113

#170 • • Tiikerriii Tj
olen aina pitänyt itseäni enemmänkin seukkausihmisenä...ikuna oo välittäny sinkkuudesta....
Tähän mennessä vaan suhteet ei oo toimi niin hyvin että olisivat voineet jatkua kovin pitkään..mutta sitä odotellessa....

--
RÄYH!!!!

Blues

Posts: 5,414

#171 • • Blues Koning van Afrika

Lene:
Mä odotan mielenkiinnolla tuota vaihetta ”seukkaus on kivaa”. *ding*



Eiköhän sekin aikanaan *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ella_

Posts: 1,329

#172 • • ella_

J-Tone:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen. Toisaalta on sekin joskus hyväksi tai ainut väylä selvittää tilanne. Lopulta kaikki kääntyy hyväksi jos on kääntyäkseen, mutta onko se aina monen päivän (joskus yli viikon) riidan arvoista?
Kaikki varmaan ovat kokeilleet riitelemistä tekstiviestien välityksellä, mikäli soittaminen estyy.. Eikös olekin erinäisen huvittavaa puuhaa?



me ainakin riidellään ainoastaan ja vain kasvotusten väärinkäsitysten välttämiseks.. eikä kumpikaan olla pitkävihaisia että tulis mitään päivän tai viikon pitusia riitoja.. ne riidellään suhteellisen hetkessä ohi että saa vähän purettua kiukkuaan ja sit taas ollaan iloisia.. ei sitä pientä riitelyä tartte niin vakavasti ottaa.. *iloinen*

ei ollakaan piiiiiitkään aikaan riidelty.. pitäisköhän mennä kiusaamaan *iihhih*

--
Elementary, my dear.

Sallakat

Posts: 2,220

#173 • • Sallakat jungle, baby !
hmmm ai riitely *ankka* alkuvaiheessa me jonkin verran nahisteltiin mutta vain väärinkäsitysten takia, kun ei vielä täydellisesti kuitenkaan tuntenut toista yms. Mutta nykyään me ainakaan ei kyllä millään saada riitaa aikaseksi. Ja jos sanaharkkaa tulee niin siitä ei aleta ees mököttämään ja itse sanaharkka alkaa yleensä jostain maailman pienimmistä asioista, joista ei oikeasti voi riitaa kehkeytyäkään *hih**iloinen* tyyliin: ”no onpas” ”eiku eihän oo” ”onpas” ”eipäs” näin *pahis*
En tiedä sitte onko se paha juttu että ei ikinä riitele. Pitäis varmaan haastaa riitaa joskus että sitte loppujen lopuksi ois niiiiiiiin ihana sopia oikein kunnolla sitten *vink*
ella_

Posts: 1,329

#174 • • ella_
sopimisessa on kyllä puolensa *sydän*

mutta ihan totta että alkuaikoina tuli paljon enemmän nahisteltua.. *täh*

--
Elementary, my dear.

Chatte

Posts: 4,085

#175 • • Chatte Team Teknolipat :)

J-Tone:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen.


Aivan. En todellakaan tykkää riitelemisestä *dissaa*, vaikka joku exä onkin väittänyt aivan muuta *blush*. Mutta kun nyt satun olemaan melko tempperamenttinen, riiteleminen on välillä väistämätöntä - oli kyse sitten kaveri- tai seurustelusuhteesta. Ja tempperamenttisuuteni takia minun kanssani ei ole kiva riidellä, koska harrastan riidan tullen seuraavia epämiellyttäviä kiukuttelumuotoja: häivyn paikalta - enkä varmasti tule takasin, lyön luurin korvaan, huudan kuin palosireeni - ja kaikkia nolottaa jälkeenpäin *blush* - paiskon ovia, hajotan tavaroita, mökötän, itken... mä en ole pitkävihainen, mutta todellakin vihainen kun sille päälle satun. Toisaalta kunnon riitely puhdistaa ilmaa... parempi päästää höyryt pihalle kuin säilöä sisälleen. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

-xx-

Posts: 5,001

#176 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Salla
En tiedä sitte onko se paha juttu että ei ikinä riitele. Pitäis varmaan haastaa riitaa joskus että sitte loppujen lopuksi ois niiiiiiiin ihana sopia oikein kunnolla sitten *vink*


Ihmiset ovat erilaisia ... minua on ainakin vaikea saada suuttumaan kunnolla, ja vaikka suuttuisinkin niin en paisko tavaroita tai huuda kurkku suorana. Näin jälkeenpäin ajateltuna olisi voinut tehdä ihan hyvää riidellä enemmänkin. Tai ainakin kertoa tunteistaan eikä vain pitää kaikkea sisällään ja toivoa, että asiat muuttuisivat jotenkin itsestään parempaan päin.

Jone:
[...] ”Seukkaavilla” ihmisillä aika harvoin on tarvetta hehkuttaa parisuhdeonneaan ympäriinsä samalla mittakaavalla kuin (ehkä jopa hieman epätoivoisilla) sinkuille tuntuu olevan tarpeen viestittää sinkkuudestaan ulospäin (tyyliin ”Oon sinkku ja oh so fucking available!”) jo ihan senkin toivossa että edes jossain vaiheessa tärppäisi.

*vink*


Niin no, olishan se kiva jos joskus tärppäisi ja ajautuisin tänne ... mutta sitä odotellessa:

Olen (jopa hieman epätoivoinen) sinkku ja oh so fucking available!
*hih*

--
kiitos ja anteeksi ^^

mehto

Posts: 99

#177 • • mehto
hmm... 4v:n seukkaus takana...mä en nyt tiedä onko tämä hyvä vai huono juttu? No kai se tästä selviää. Meinaan se miltä tuntuu taas olla vapaa.

--
...clubbing since 1993 ...

Epailija

Posts: 5,636

#179 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kai tässä pitää nyt sitten samalla kirjautua tänne sisään, kun kerran kirjautuu tuolta toisesta ulos. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

S-T

Posts: 1,195

#180 • • S-T Pieni

Epailija:
Kai tässä pitää nyt sitten samalla kirjautua tänne sisään, kun kerran kirjautuu tuolta toisesta ulos. *iloinen*



Älä nyt taas hämmästytä mua uudestaan *iloinen*

--
Pieni on kaunista.