Ensiviikosta lähtien kumpikin tekee sit niin paljon duunia et yhteistä aikaa ei oikein ole ja sitten kiristyy pinna ja koko touhu on ihan paskaa. Mut siitäkin pääsee sit aikanaan yli.
2,749 posts, 138 pages, 1,184,948 views
Cloudberry, 18.8.2007 19:41:
Any thoughts anyone?
sapeli, 18.8.2007 22:55:
Mä aina neuvon ihmisiä tekemään ne valinnat, joita vähiten katuu myöhemmin. Jos sä et lähde, sä luultavasti tuut aina miettimään millaista se ois ollut. Jos sä lähdet, sä voit aina tulla kesken kaiken takas jos tuntuu pahalta. Eiks niin?
--- clip --- Any thoughts anyone?
Xer, 19.8.2007 12:15:
En tosiaan tiedä millaisen ajan pystyisin ihan tuskitta olemaan erossa tosta omasta kumpparista. Tähän asti pisin aika taitaakin olla 1 viikko. Luulen et kipuraja ylittyis about 1kk kohdalla. Enkä pysty edes kuvittelemaan olevani erossa 9kk ajan. huh...
Onko Klubbarin seurustelevilla ihmisillä kokemuksia vaihto-opiskelusta?
KooKie, 19.8.2007 12:29:
Upeaa on tietää, että on joku, jonka luo ikävöidä ja joku, joka ikävöi sua takaisin. Oli se sitten hyvä ystävä, mies, nainen tahi puudeli. :)
Steven Hoaks, 20.8.2007 08:37:
Ymmärsinkö mä nyt oikein että sä vertasit äsken sun miestä, puudeliin
Anselmi, 20.8.2007 19:08:
Yhtä helvettiä. Mikään ei ole kauheampaa kun olla jatkuvasti erossa ihmisestä jonka kanssa haluaisi olla eniten. En suosittele kaukosuhdetta(Oli sitten kyseessä vaihto-opiskelu tai muu tilapäinen pitkäaikaisempi poissaolo) kenellekkään (no en kyllä seurustelua ylipäätäänkään*nauru*). Itsellä niissä muutamissa elon tärkeimmissä suhteissa tullut välimatka
kuvioihin mukaan. Sekä paljon on sivusta saanut tätä riemua seuraa. Aika menee kokonaisvaltaiseen odottamiseen ja sitten kun toisen näkee on odotukset ja vastaavat niin isot, että vaikea olla mitenkään normaalisti. Erilleen kasvamisen riski on erittäin suuri, koska vähintäänkin toinen kokee jotain uutta ja mullistavaa, eikä pysty sitä mitenkään kunnollisesti toisen kanssa jakamaan. Se että tilanteelle silloin ei voi mitään aiheuttaa helposti sitä että purkaa pahaa oloaan toiseen. Johan lentää banaanit ja omenat pitkin seiniä ja potkitaan toista jalkaan.