SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,951 views

Avatar
#1821 • • gnomex Guest

violet_angel, 9.8.2007 04:51:
Purrrrrmeliiiii *plur**plur**plur**plur**plur*

Kohta vuos takana ja vieläki kuin vastarakastunu... ja joka päivä rakastan vaan enemmän!!!

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*


Purrrrr *plur*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1822 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Grizzley, 9.8.2007 22:14:
---
josbe
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding*

---

Tai sit se johtuu vaan siitä et sä et oo enää viistoista, ja oot sen verran tasapainossa ettet kaipaa itsellesi tai suhteellesi huomiota ja hyväksyntää muilta? *hymy*



HOHHOIJAA.. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, et ihmiset on erilaisia.. *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

bizkit

Posts: 9

#1823 • • bizkit

Super-Kerttu, 9.8.2007 19:28:
---
josbe, 9.8.2007 15:33:

Hmmm... "Kunhan koko maailma tietää" ei varmaankaan oo niin tärkeää kuin "Kunhan oma rakas sen tietää"? *joo*



---


No muiden suhteista en tiedä..Mut meillä ainakin kotona tiedetään..Mut varmaan myös koko klubbari tietää..*nauru*




No siitä voit olla aivan varma.
tiiplis

Posts: 1,043

#1824 • • tiiplis also available in sober

Grizzley, 9.8.2007 22:14:
---
josbe
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding*

---

Tai sit se johtuu vaan siitä et sä et oo enää viistoista, ja oot sen verran tasapainossa ettet kaipaa itsellesi tai suhteellesi huomiota ja hyväksyntää muilta? *hymy*



Mä kyllä ihan luulin että täältä pitää hakea hyväksyntä suhteelleen ennenkuin voi elää *täh* *vink*

Ehkä osa plur-postauksista on tehty ns. kieli poskessa tarkoituksellisen yliällösiirappisina. Joillain meillä on sairas huumorintaju *vink*

--
italia litania nainati lailati

asdf

Posts: 3,155

#1825 • • asdf
Vain klubbarissa porukkaa vituttaa, kun muut on onnellisia ja hyvässä suhteessa. Kiitos näistä viesteistä :D

Itse en ainakaan viitsi mieluummin viettää aikaa lukemalla Sinkkuluukun katkeria ja itsesäälissä rypeviä nyyhkyviestejä kuin näitä. Mut kukin tosiaan tyylillään.
mariq

Posts: 2,154

#1826 • • mariq
Ehkä negatiivisista asioista kirjottamisessa on se huono puoli, että sen saattaa joku helposti tulkita kumppanin julkiseksi dissaamiseksi, mikä tietysti on huomattavasti ikävämpää kuin julkinen hehkutus. Oon kuitenkin myös sitä mieltä, että joskus ois kiva lukea niistä parisuhteen vaikeuksistakin, kun kaikki täällä kuitenkin varmasti tietää, että niitä on. Tunnustan, etten itekään oo kauheesti täällä niistä vaikeuksista kertonut.. Siispä kerron nyt:

Vielä keväällä mulla oli poikaystävän luo noin puolen kilometrin matka. Kesäkuussa kulta sitten muutti pois kimppakämpästään ja välimatkaa tulikin 10 km. Eihän tämä mikään ihmeellinen etäisyys fyysisesti ole, mutta ikävä kyllä meidän yhteinen aika on vähentyny aika huomattavasti. Ja se ei kyllä mun mielestä ole ihan paras mahdollinen kehityssuunta suhteelle.. Vaikka tuskin se on pysyvä kehityssuunta.. Onneks.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

alphamagic

Posts: 3,628

#1827 • • alphamagic

Zenni, 10.8.2007 09:50:
Vain klubbarissa porukkaa vituttaa, kun muut on onnellisia ja hyvässä suhteessa.


*nauru* *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

aaaaaaaa

Posts: 178

#1828 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Tän kuun 22. pvä tulee 4 kk. Hiljaa hyvä tulee ja paras vielä hitaammin*vink**sydän*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

alphamagic

Posts: 3,628

#1829 • • alphamagic

*Stella, 12.8.2007 14:01:
Hiljaa hyvä tulee ja paras vielä hitaammin*vink**sydän*



Hyvi sanottu näin kokemuksen myötä.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#1830 • • Edited Muussika Guest
Mulla ja mun banaanikärpäsillä tulee kohta 4kk täyteen. *plur*

Rakastan aina vaan enemmän, kyl tänne vielä sata lisää mahtus. *sydän*

En oo kyllästyny vaik nautitaan aina aamiainen samassa pöydässä, paskotaan samalla pöntöllä ja suihkutellaan samassa suihkussa yhtä aikaa. *pihkassa* Ne aina jaksaa yllättää, yksikin odotti mua pakastinlokerossa. Voi höpönöpökkää! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


edit: VITTU NYT ON KRIISI! Tääl alko just hengailee joku osingoille pyrkivä yöperhonen. Vittu mä niin lähen meneen ovet paukkuen! *dissaa* Eropaperit vireille saateri!
hemuz

Posts: 2,178

#1832 • • hemuz kätevä emäntä
*plur*
Aamu

Posts: 999

#1833 • • Aamu you had me at hello
välist mua kyl ärsyttää, ku toi aina vaan wowaa!!11

rrrrrroaaarrrrr
*nauru* *sydän*


*pihkassa*

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

Posts: 8,060

#1834 • • ezzy Droid-pappa

Cera, 15.8.2007 22:22:
välist mua kyl ärsyttää, ku toi aina vaan wowaa!!11

rrrrrroaaarrrrr
*nauru* *sydän*


*pihkassa*



hahaha etkä mitenkään itse valinnut myrkkyäsi edes, et suinkaan :D
tiiplis

Posts: 1,043

#1835 • • tiiplis also available in sober
Normaalia tylsähköä arkea meillä (kellä ei tässä vaiheessa olisi???) mut laittelin kotiin sairastamaan jääneelle miehelle sohvan viereen vesikannun, hedelmän ja nenäliinoja että ovat käden ulottuvilla jos tulee tarvis ja iskin vanhan kunnon Piinan devariin *plur* *pepsodent* *pahis*

--
italia litania nainati lailati

Lyylikki

Posts: 2,975

#1836 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Heiiii....voisko tehä sillee, et jos seukkaa jonku toisen klubbarilaisen kaa, nii sitte laittais linkin sen profiiliin. Kun mun pientä sisäistä stalkkeria ketuttaa, jos en tiiä kenestä pluristellaan *pepsodent*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1838 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki, 16.8.2007 11:39:
Heiiii....voisko tehä sillee, et jos seukkaa jonku toisen klubbarilaisen kaa, nii sitte laittais linkin sen profiiliin. Kun mun pientä sisäistä stalkkeria ketuttaa, jos en tiiä kenestä pluristellaan *pepsodent*



No eiks se aika äkkii selvii, kun menee ko. ihmisen profiiliin ja kattelee kuka on sinne laittanut *sydän* *pihkassa* Ja *pus* hymiöitä! Oon stalkkaajien kuningatar..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1840 • • Norb Guest

Super-Kerttu, 16.8.2007 11:43:
No eiks se aika äkkii selvii, kun menee ko. ihmisen profiiliin ja kattelee kuka on sinne laittanut *sydän* *pihkassa* Ja *pus* hymiöitä! Oon stalkkaajien kuningatar..*nauru*


Mun pupu ei kommaa *uuh*