SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,856 views

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#1801 • • Mao & Taikahattu UG-///
13 kk tänään tuli täyteen! *sydän*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Samu81

Posts: 1,224

#1802 • • Samu81 kokolihaa
Tää on kyl kans niin... *sars* -mesta *poks*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

terraluna

Posts: 1,270

#1803 • • terraluna Agentti
Kohta 2v. enkä kadu pätkääkään et lähdin ton miehen matkaan. <3

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

tiiplis

Posts: 1,043

#1804 • • tiiplis also available in sober
Vanhalla saunalla menee aikas loistavasti *sydän*

Ei mitään vuosi- tai kuukausipäiviä tosin nyt lähistöllä...

--
italia litania nainati lailati

-V-

Posts: 587

#1805 • • Edited -V-
Purrrrrmeliiiii *plur**plur**plur**plur**plur*

Kohta vuos takana ja vieläki kuin vastarakastunu... ja joka päivä rakastan vaan enemmän!!!

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
punos

Posts: 105

#1806 • • punos luojanne
lyhyesti: hehkun kehkun.

--
punos // luojanne

Birgie

Posts: 1,311

#1807 • • Birgie Kikati
Hihii, sain jo eilen 11 ruusua *plur*
Mulla on kyl maailman söpöin poikaystävä *pihkassa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1808 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 9.8.2007 07:58:
Hihii, sain jo eilen 11 ruusua *plur*
Mulla on kyl maailman söpöin poikaystävä *pihkassa*



*plur**pihkassa**sydän**tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

josbe

Posts: 1,982

#1809 • • josbe suomalainen juhlakinkku
*YÖKS* mitä siirappia. *pepsodent*

Onks kaikkien ihmisten seurustelu muka yhtä pluria, vai postaako ne vaan silloin, kun niin on?

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding* No, tärkeintä kai on, että kotona tiedetään(?) *nauru*
Avatar
#1810 • • Annakins Guest

josbe, 9.8.2007 15:02:
*YÖKS* mitä siirappia. *pepsodent*



Meinasin jo aiemmin kommentoida samalla lailla, mut sit mua ois vaan syytetty katkeraks kuitenki :(

Toisaalta, siinä missä sinkkuluukussa useinkin itketään sitä yksinäisyyttä, niin täällä vastapainoisesti hehkutetaan yhdessäolon ihanuuksia.

=D
Pätkis

Posts: 1,038

#1811 • • Pätkis Pikkis

josbe, 9.8.2007 15:02:
*YÖKS* mitä siirappia. *pepsodent*

Onks kaikkien ihmisten seurustelu muka yhtä pluria, vai postaako ne vaan silloin, kun niin on?

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding* No, tärkeintä kai on, että kotona tiedetään(?) *nauru*


En mäkään ole käynyt.. Mä en henk koht ole seurusteluasioissa ihqplurpusipusi -ihminen muutenkaan, et lähinnä noi jalkahieronnat ja kokkaukset ja muu "hyvä palvelu" vois aina mennä päivän hymy-topikin puolelle ennemminkin..

Usein olen kyllä saanut kuulla että mulla tosiaankin on kotona poikkeuksellisen hyvä palvelu, et pitäs vissii ymmärtää hehkuttaa itsekin enemmän. Jotenkin se ei vaan kuulu tyyliin.. "iih, tänään oli siivottu ku tulin kotiin, on se vaan niin *plur**plur**plur*" ...hmmm, not!

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#1812 • • *Mirri* Guest

josbe, 9.8.2007 15:02:
*YÖKS* mitä siirappia. *pepsodent*

Onks kaikkien ihmisten seurustelu muka yhtä pluria, vai postaako ne vaan silloin, kun niin on?

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding* No, tärkeintä kai on, että kotona tiedetään(?) *nauru*



Säpä sen sanoit...Mäkä en uskaltanu kommentoida asiasta ettei seukkaileva pluristijoukko ois lynkannu mua kutsuen vanhaks, katkeraks ämmäks. *pepsodent*
josbe

Posts: 1,982

#1813 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Annakins, 9.8.2007 15:08:
---
josbe, 9.8.2007 15:02:
*YÖKS* mitä siirappia. *pepsodent*


---


Meinasin jo aiemmin kommentoida samalla lailla, mut sit mua ois vaan syytetty katkeraks kuitenki :(

Toisaalta, siinä missä sinkkuluukussa useinkin itketään sitä yksinäisyyttä, niin täällä vastapainoisesti hehkutetaan yhdessäolon ihanuuksia.

=D


Must olis kiva lukee täältäkin joskus yhdessäolon ongelmista. :) Mut ei kai kovin moni niistä uskalla julkisesti puhuakaan, ettei tule kotona sanomista. *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1814 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No mä en välttämättä täällä luukussa kauhean usein pluritele ja hehkuttele, mut jos katsoo mun ja Kasperin profiileja ja meidän käymää keskustelua, niin ne kyllä valuu siirappia..*plur* *sydän* *pihkassa* *sydän* Ja muutenkin olen kai yltiö siirappinen seurustellessa ja myös vaadin sitä.. Ihmiset on erilaisia (onneksi) ja niin parisuhteetkin. Joillekin perunoiden keittäminen toiselle on tapa sanoa, "rakastan sinua" Toiset taas haluaa kuuluttaa rakkautensa seukkausluukussa, netissä ja vaikka missä..Kunhan koko maailma tietää..

Niin, että kerta kiellon päälle;

MINULLA ON MAAILMAN IHANIN POIKAYSTÄVÄ, JOTA RAKASTAN YLI KAIKEN MAAILMASSA.. PUSS PUSS!!! *pihkassa**plur**pihkassa**sydän**sydän**pus**vink*

*NAURU*

Niin ja ite en ainakaan halua julkisilla foorumeilla puida suhteeni ongelmia.. Ne asiat hoidetaan sitten kotona kahden kesken..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sallakat

Posts: 2,220

#1815 • • Sallakat jungle, baby !
mun mielestä tää ihqplurittelu ei oo pelkästään tän seukkausluukun juttuja. tää koko foorumihan on sellainen.
josbe

Posts: 1,982

#1816 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Pätkis, 9.8.2007 15:11:
En mäkään ole käynyt.. Mä en henk koht ole seurusteluasioissa ihqplurpusipusi -ihminen muutenkaan, et lähinnä noi jalkahieronnat ja kokkaukset ja muu "hyvä palvelu" vois aina mennä päivän hymy-topikin puolelle ennemminkin..


Sama homma. Omasta mielestäni on myöskin kivempi kuulla partneriltaan ihqplur-juttuja kotona kuin lukea niitä Forumilta. :) Jostain syystä hirveä hehkutus saa mut epäilemään, että hehkuttajat haluavat jonkun tietyn kolmannen tyypin lukevan postauksiaan tmv. :DD

Vaikka oikeasti kyse taitaa olla vain siitä, että ihmiset on niin erilaisia...
josbe

Posts: 1,982

#1817 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 9.8.2007 15:24:
Joillekin perunoiden keittäminen toiselle on tapa sanoa, "rakastan sinua" Toiset taas haluaa kuuluttaa rakkautensa seukkausluukussa, netissä ja vaikka missä..Kunhan koko maailma tietää..


Hmmm... "Kunhan koko maailma tietää" ei varmaankaan oo niin tärkeää kuin "Kunhan oma rakas sen tietää"? *joo*


Niin ja ite en ainakaan halua julkisilla foorumeilla puida suhteeni ongelmia.. Ne asiat hoidetaan sitten kotona kahden kesken..*joo*


Toisaalta taas, jotkut eivät halua julkisilla foorumeilla puida myöskään suhteensa hyviä puolia. Niinkuin sanoit, ihmiset on erilaisia. Onneksi.

*hymy*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1818 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 9.8.2007 15:33:

Hmmm... "Kunhan koko maailma tietää" ei varmaankaan oo niin tärkeää kuin "Kunhan oma rakas sen tietää"? *joo*




No muiden suhteista en tiedä..Mut meillä ainakin kotona tiedetään..Mut varmaan myös koko klubbari tietää..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

tiiplis

Posts: 1,043

#1819 • • Edited tiiplis also available in sober

josbe, 9.8.2007 15:02:
*YÖKS* mitä siirappia. *pepsodent*

Onks kaikkien ihmisten seurustelu muka yhtä pluria, vai postaako ne vaan silloin, kun niin on?

Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding* No, tärkeintä kai on, että kotona tiedetään(?) *nauru*



Ei oo yhtä pluria, postaan vain silloin tänne kun on *pepsodent*

Sit jos on hankalaa niin ei silti tulis mieleenkään dissata miestäni täällä (tai missään muuallakaan) julkisesti, kyllä ne asiat selvitetään naamakkain kahdestaan. Toista pitää kunnioittaa sen verran että likapyykki pestään kotona.

Edit: Super-Kerttua kompaten

--
italia litania nainati lailati

Grizzley

Posts: 2,893

#1820 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

josbe
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding*


Tai sit se johtuu vaan siitä et sä et oo enää viistoista, ja oot sen verran tasapainossa ettet kaipaa itsellesi tai suhteellesi huomiota ja hyväksyntää muilta? *hymy*

--
Signature summarily executed for treason