Hmmm... vaikee noin suoraan kysymykseen vastata mutta yritetään kaarrella sitten :
Shuren m44g:t on mun mielestä hyvin helpot ja vaivattomat soittaa, ei juurikaan tartte miettii mitään että mihin tarttis kiinnittää erityistä huomiota. Ääni on varsin kevyt ja heleä, ei niinkään se tarkin. Antaa jonkin verran anteeks biittimiksatessa. Hyvä ja edullinen perus rasia/neula. Kiinnitetään varren omaan kelkkaan.
Ortofon Concorde Pro S seuraa raitaa kuin liimattu ja skippaa levyn häröistä johtuen erittäin harvoin, juuri lainkaan. Ääni on sitten taas ehkä tuosta johtuen (korkea neulapaino, 3-5g) todella dynaaminen ja "kova". Biittimiksatessa vaatii suurta tarkkuutta ja ajan hermolla olemista, pienetkin virheet kuuluu helposti. Trancen soittamisessa kyllä mun suosikki, draivaa kivasti. Keskihintainen mutta todellakin hintansa väärti, kiinnitetään suoraan äänivarteen. Helppo rikkoa neula äänilautasen reunaan. :)
Shuren whitelabel:it on tällä hetkellä käytössä ja vaikea sanoa kumpi sit ois parempi, concorde (entinen rasia) vai whitelabel. Whitelabelin käyttö vaatii ensinnäkin rasian ja äänivarren vipstaakien optimoinnin omien soittotottumuksien mukaan. Alussa kun on eka biitti kohdillaan niin joskus saattaa sitä skrätsätessä skipata joka on kyllä ärsyttävää (pystyy kompensoimaan anti-skatingilla). Muuten saa kyllä levyssä olla suht paha härö ennenku skippaa. Ääni on sit kyl mun makuun tosi jees ; jotain shuren m-44g:n ja concorden välistä, dynaamisuus on ehkä enemmän bassopuolella, diskantit on heleät ja keskiäänet selkeät, ei missään nimessä korostuneet. Jostain syystä neula tuntuu keräävän enemmän paskaa kun em. neulat. Suht hinnakas mutta jos soundina on proge ja haluaa siihen tiettyä munaa niin ehdoton ostos, suosittelen. Suoraan varteen tuleva malli.
Sitten on joitain ihan random kokemuksia mutta niitten perusteella en rupea arvostelemaan niitä. Kiva ois kuulla kyl muitten kokemuksia vähän kattavammin.
Ps. Paitsi stantonin viissatasesta en haluu kuulla mitään