:D

2,389 posts, 120 pages, 598,961 views

e-nergique

Posts: 568

#1281 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 13:16:

Pusuja sunkin pyllylle :D Ihana nähdä sinua :D Mitä pyllyllesi kuuluu? :D



mun pylly on vähän krapulainen kun kävin illalla olutfestivaaleilla :D
mut on se jo toipumaan päin :D

mitäs sun pyllyllesi kuuluu? :D ja muidenkin? :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1282 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 13:23:
mun pylly on vähän krapulainen kun kävin illalla olutfestivaaleilla :D
mut on se jo toipumaan päin :D

mitäs sun pyllyllesi kuuluu? :D ja muidenkin? :D



No hyvää kuuluu, just parhaillaan Verano lepuuttaa kipeää kättään pyllylläni :D Rasitusvammoja katsos...Niitähän väistämättä ahkerille venyttelijöille kuitenkin jossain vaiheessa syntyy :D
Muistathan sitten, että varsinkin olutpullot soveltuu erittäin hyvin venyttelyyn, etenkin kun käyttää vähän mielikuvitusta :D
e-nergique

Posts: 568

#1283 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 13:27:

No hyvää kuuluu, just parhaillaan Verano lepuuttaa kipeää kättään pyllylläni :D Rasitusvammoja katsos...Niitähän väistämättä ahkerille venyttelijöille kuitenkin jossain vaiheessa syntyy :D
Muistathan sitten, että varsinkin olutpullot soveltuu erittäin hyvin venyttelyyn, etenkin kun käyttää vähän mielikuvitusta :D



Venytellessä kieltämättä kipeytyy paikat helposti jos sitä oikein ahkerasti harjoittaa :D

Mahtaiskohan olutpullojen sijasta oluttuopit soveltua venyttelyyn? :D
Tuolla festareilla ei oo nimittäin pulloja saatavilla, mutta ne jatkuu vielä maanantaihin asti ja olisi mukava jos vosin hyödyntää siellä olevia välineitä iltavenyttelyissäni :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1285 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 13:32:
Mahtaiskohan olutpullojen sijasta oluttuopit soveltua venyttelyyn? :D
Tuolla festareilla ei oo nimittäin pulloja saatavilla, mutta ne jatkuu vielä maanantaihin asti ja olisi mukava jos vosin hyödyntää siellä olevia välineitä iltavenyttelyissäni :D



Kyllä nekin soveltuu, tietty muovituopit saattaa olla vähän liian pehmeitä :D Lasituopit sen sijaan sopii aivan mainiosti, mutta käytähän niitä varoen, lasinsirpaleita voi olla ikävä poimia pyllystä :D Oma suosikki on ehdottomasti 1,5 litran muovipullot, ne on joustavampia kuin lasipullot ja kokokin rupeaa melkein olemaan sopivaa luokkaa (vähän isompia sais kyllä olla mut ainahan voi käyttää monta samanaikaisesti) :D
e-nergique

Posts: 568

#1286 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 14:05:
Kyllä nekin soveltuu, tietty muovituopit saattaa olla vähän liian pehmeitä :D Lasituopit sen sijaan sopii aivan mainiosti, mutta käytähän niitä varoen, lasinsirpaleita voi olla ikävä poimia pyllystä :D Oma suosikki on ehdottomasti 1,5 litran muovipullot, ne on joustavampia kuin lasipullot ja kokokin rupeaa melkein olemaan sopivaa luokkaa (vähän isompia sais kyllä olla mut ainahan voi käyttää monta samanaikaisesti) :D



:DDD

Täällä on kyllä ihan lasituopit käytössä, ja ne on vielä oikein kunnon paksua lasia (ei hajoo helposti) :D
1,5 litran pullot on kyllä aika käytännöllisiä :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1287 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 14:25:
---
Android, 4.8.2005 14:05:
Kyllä nekin soveltuu, tietty muovituopit saattaa olla vähän liian pehmeitä :D Lasituopit sen sijaan sopii aivan mainiosti, mutta käytähän niitä varoen, lasinsirpaleita voi olla ikävä poimia pyllystä :D Oma suosikki on ehdottomasti 1,5 litran muovipullot, ne on joustavampia kuin lasipullot ja kokokin rupeaa melkein olemaan sopivaa luokkaa (vähän isompia sais kyllä olla mut ainahan voi käyttää monta samanaikaisesti) :D

---


:DDD

Täällä on kyllä ihan lasituopit käytössä, ja ne on vielä oikein kunnon paksua lasia (ei hajoo helposti) :D
1,5 litran pullot on kyllä aika käytännöllisiä :D



No hyvä, siitä sitten vaan lasituoppeja hyväksi käyttäen venyttelemään :D
Toisaalta nuo 1,5 litran pullotkin rupeaa olemaan aika arkista puuhaa, pitäis keksii jotain uuttakin välillä :D Toisaalta ne on tuttuja ja turvallisia pyllylle, et ei se oo tähän asti ainakaan valittanu :D

Voivoi, toi etupylly rupeaa olemaan vähän mustasukkainen jo kun pylly saa niin paljon huomiota...:D
e-nergique

Posts: 568

#1288 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 14:30:
Voivoi, toi etupylly rupeaa olemaan vähän mustasukkainen jo kun pylly saa niin paljon huomiota...:D



Hei oon havainnut kanssa että etupylly on jäänyt täysin taka-alalle! :D
Se oli kuitenkin se mistä pyllyjutut alkoi: pylly edestäpäin :D

Ymmärrän siis täysin etupyllysi mustasukkaisuuden! :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1289 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 14:36:
---
Android, 4.8.2005 14:30:
Voivoi, toi etupylly rupeaa olemaan vähän mustasukkainen jo kun pylly saa niin paljon huomiota...:D

---


Hei oon havainnut kanssa että etupylly on jäänyt täysin taka-alalle! :D
Se oli kuitenkin se mistä pyllyjutut alkoi: pylly edestäpäin :D

Ymmärrän siis täysin etupyllysi mustasukkaisuuden! :D



Sille pitäis sit vaan keksiä jotain vähän erityyppistä harjoittelua, tai siis ainakin mulle tuottaa hieman vaikeuksia venytellä sitä samalla periaatteella kuin pyllyä :D
Android

Posts: 3,908

#1290 • • Android
Verano-kulta, luuletko että etupyllysi haluaisi tutustua mun etupyllyyn? *pyytää kiltisti*...:D Vähän se vielä ehkä ujostelee mut kai etupyllyillekin pitäis suoda jotain mukavaa välillä :D
e-nergique

Posts: 568

#1291 • • e-nergique STT
Etupyllyä ei välttämättä tarvitsekaan harjoittaa samoilla menetelmillä kuin pyllyä :D
Venyttelynkin voi treeniohjelmaan liittää, mutta tärkeitä ovat myös kestävyyskunto ja lihaskunto :D

Ennen kaikkea tärkeää on tietenkin se että etupyllystä täytyy pitää yhtä hyvää huolta kuin pyllystäkin :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1292 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 14:47:
Etupyllyä ei välttämättä tarvitsekaan harjoittaa samoilla menetelmillä kuin pyllyä :D
Venyttelynkin voi treeniohjelmaan liittää, mutta tärkeitä ovat myös kestävyyskunto ja lihaskunto :D

Ennen kaikkea tärkeää on tietenkin se että etupyllystä täytyy pitää yhtä hyvää huolta kuin pyllystäkin :D



Etupyllyt on ihania :D Pitää jo heti tänään ruveta kehittelemään jotain treeniohjelmaa :D
e-nergique

Posts: 568

#1293 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 14:54:
Etupyllyt on ihania :D Pitää jo heti tänään ruveta kehittelemään jotain treeniohjelmaa :D



Mä tykkään kans tosi kovasti etupyllyistä :D
Jos keksit oikein hyvän treeniohjelman, niin mä haluisin sit kans jotain vinkkejä :D
Etupyllyä ei voi koskaan treenata liikaa! :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1294 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 14:59:
Mä tykkään kans tosi kovasti etupyllyistä :D
Jos keksit oikein hyvän treeniohjelman, niin mä haluisin sit kans jotain vinkkejä :D
Etupyllyä ei voi koskaan treenata liikaa! :D



Hmm, pitää kehitellä joku sellainen ohjelma joka sopii kaikille sukupuolesta riippumatta *miettii* :D Toi pylly on siinä mielessä helpompi, et se on samanlainen kaikilla, paitsi tietty reiättömät ja revennet...:D :D :D
e-nergique

Posts: 568

#1295 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 15:02:
Hmm, pitää kehitellä joku sellainen ohjelma joka sopii kaikille sukupuolesta riippumatta *miettii* :D Toi pylly on siinä mielessä helpompi, et se on samanlainen kaikilla, paitsi tietty reiättömät ja revennet...:D :D :D



Mut ei etupyllyjä sais hylätä vaan sen takia että niille on haasteellisempaa keksiä treeniohjelma! :D Etupyllyn käyttö voi olla hyvin antoisaa ja monimuotoista etenkin silloin jos sitä ei treenaa yksin vaan etupyllypartnerin kanssa :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1296 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 15:07:
---
Android, 4.8.2005 15:02:
Hmm, pitää kehitellä joku sellainen ohjelma joka sopii kaikille sukupuolesta riippumatta *miettii* :D Toi pylly on siinä mielessä helpompi, et se on samanlainen kaikilla, paitsi tietty reiättömät ja revennet...:D :D :D

---


Mut ei etupyllyjä sais hylätä vaan sen takia että niille on haasteellisempaa keksiä treeniohjelma! :D Etupyllyn käyttö voi olla hyvin antoisaa ja monimuotoista etenkin silloin jos sitä ei treenaa yksin vaan etupyllypartnerin kanssa :D



Joo, ja mun kohdalla kans pyllypartnerin kanssa :D Mut tosiaan, ei niitä saa hylätä, pieni haasteellisuushan vaan lisää mielenkiiintoa :D

*miettii, kehittelee, vertailee, venyttelee*

Hmm, kyllä tästä vielä syntyy joku hyvä treeniohjelma :D :D
e-nergique

Posts: 568

#1297 • • e-nergique STT

Android, 4.8.2005 15:11:
Joo, ja mun kohdalla kans pyllypartnerin kanssa :D Mut tosiaan, ei niitä saa hylätä, pieni haasteellisuushan vaan lisää mielenkiiintoa :D

*miettii, kehittelee, vertailee, venyttelee*

Hmm, kyllä tästä vielä syntyy joku hyvä treeniohjelma :D :D



Mä luotan suhun täysin :D Sun pyllyvinkitkin oli niin hyviä, että saat varmasti aikaiseksi loistavan etupyllyntreenausohjelman :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1298 • • Android
Rakas, tykkäisitkö jos rupeaisin harjoittelemaan tuota etupyllyä myös? :D Tuskin siitä ainakan mitään haittaa olisi...:D

Pitääkin kohtapuolin lähteä, mut on paljon mielenkiintoisia ideoita päässä. Toivottavasti pääsisin näyttämäänkin niitä kohtapuolin :D

Hirveästi pusuja pylly-ystäville :D Ja toivottavasti mun pylly vähän auttoi lievittämään Veranon kipua :D

*Veranonpyllyäsuutel*
evvk

Posts: 1,918

#1299 • • evvk
Täällä on sorruttu heittään jotain läppää