:D

2,389 posts, 120 pages, 590,937 views

Android

Posts: 3,908

#1261 • • Edited Android

Verano, 3.8.2005 15:02:
Mä ja pyllyni ollaan niin rakastuneita :D
Ihanaa kun löytyi pylly ja sen omistaja, jotka ilmaisee tunteitaan niin avoimesti..
:D

*pussail*



Jopa minun kokeneelle pyllylle tällainen on ennennäkemätöntä, ettei edes housuissa tahdo pysyä *hikoilee* :D Pyllyni suorastaan pursuaa rakkautta, ja minä myös...:D Pitää vähän rauhoitella tuota pyllyä tänään, työnteko rupeaa jo olemaan vaikeaa :D

*suutelee Veranon pyllyä*
Android

Posts: 3,908

#1262 • • Android
Kohtapuolin pitää raahata tuo pylly kotiin vähän rauhoittumaan ja viilentymään, mutta paljon pusuja ja haleja teille pylly-ystävät :D

Verano-kulta, ajattelen sinua tänään kun yritän täysin uutta temppua :D Teen sen sinua varten :D *iso suukko pyllylle*

Nähdään taas, ja muistakaahan...No, te varmaan itsekin muistatte jo tässä vaiheessa :D
e-nergique

Posts: 568

#1263 • • e-nergique STT

Android, 3.8.2005 15:17:
Kohtapuolin pitää raahata tuo pylly kotiin vähän rauhoittumaan ja viilentymään, mutta paljon pusuja ja haleja teille pylly-ystävät :D

Verano-kulta, ajattelen sinua tänään kun yritän täysin uutta temppua :D Teen sen sinua varten :D *iso suukko pyllylle*

Nähdään taas, ja muistakaahan...No, te varmaan itsekin muistatte jo tässä vaiheessa :D



pusuja *pyllyäpuristel*, huomisiin :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Verano

Posts: 4,649

#1264 • • Verano Merituuli

Android, 3.8.2005 15:12:
Jopa minun kokeneelle pyllylle tällainen on ennennäkemätöntä, ettei edes housuissa tahdo pysyä *hikoilee* :D Pyllyni suorastaan pursuaa rakkautta, ja minä myös...:D Pitää vähän rauhoitella tuota pyllyä tänään, työnteko rupeaa jo olemaan vaikeaa :D

*suutelee Veranon pyllyä*



Sun signa on niin ihana ja toivon, että olet palatsissani kuin kotonasi :D

*rakastuneenahuokail*
Verano

Posts: 4,649

#1265 • • Verano Merituuli
Heihei rakas! Mä vien pyllyni nurmikolle tästä :D

*suukottel*
Plaque

Posts: 269

#1268 • • Plaque
Lahjoitetaan vähän käytetty, piukka pylly hyvään kotiin. Olethan huolehtivainen, huomaavainen ja rakastava isäntä. 0700-BOOTY-4-SALE / Jesse

:D
Android

Posts: 3,908

#1269 • • Edited Android
Heippa kaikille pylly-ystäville, erityisesti;

e-nergique, rakas pylly-ystäväni ja pyllytiimimme uskollinen jäsen, haleja ja pusu pyllylle :D Ihana oot, ja pyllysi myös :D Panoksesi pyllytiimille on korvaamaton senkin väsymätän venyttelijä :D

Verano, oma kulta, sydämeni ja pyllyni sykkii sinulle, oi elämäni nainen ja pylly :D Paljon märkiä suukkoja ihanalle pyllyllesi, minulle on suuri kunnia saada olla palatsissasi kuin kotonani...Olemme pyllyni kanssa niiiiiin rakastuneita ettei sanat riitä kuvailemaan sitä :D Näin viime yönä unta jossa pyllymme rakastelivat, voitko kuvitellakaan mitään romanttisempaa *huokailee* :D Joka sekunti kun pyllyni on erossa sinusta tuntuu ikuisuudelta, voisin asua palatsissasi :D

Mitä pyllyillenne tänään kuuluu? :D Onhan kaikki hyvin? *huolehtii* :D

Edit: Onpa täällä hiljaista tänään *huolissaan*
o_°

Posts: 224

#1270 • • Edited o_°
Pyllynposkia kuumottaa, niitä hellikäämme. Anustapilla rassatkaa pylly-ystäväämme. Venyttely paras lääke on, sitä nauttikaamme. Pyllyraukan kuntohon aamuksi jo saamme

:D

Edit: aamu typot
Android

Posts: 3,908

#1271 • • Android

Hasse L.Hoff, 4.8.2005 09:35:
Pyllynposkia kuumottaa, niitä hellikäämme. Anustapilla rassatkaa pylly-ystäväämme. Venyttely paras lääke on, sitä nauttikaamme. Pyllyraukan kuntohon aamuksi jo saamme

:D

Edit: aamu typot



Hyvä Hasse L.Hoff :D Tuosta on hyvä jatkaa :D
Verano

Posts: 4,649

#1272 • • Verano Merituuli
Hej, rakkaani :D
Android

Posts: 3,908

#1273 • • Edited Android

Verano, 4.8.2005 12:02:
Hej, rakkaani :D



Rakas, siinähän sinä oletkin :D Ehdinkin jo kirjoittaa vähän sinulle tuossa aikaisemmin :D
Ihanaa että olet täällä taas :D

*Veranonpyllyäkaipail*
Verano

Posts: 4,649

#1274 • • Verano Merituuli

Android, 4.8.2005 12:06:
Rakas, siinähän sinä oletkin :D Ehdinkin jo kirjoittaa vähän sinulle tuossa aikaisemmin :D
Ihanaa että olet täällä taas :D

*Veranonpyllyäkaipail*



Juu luin kyllä tarkkaan sun joka sanan, niinkuin aina :D

Mun pitäis täs yrittää näpytellä vaan vasurilla, on tuo oikea ranne vähän pipi. Mut onneks pylly on kunnossa :D

*pyllyäsisilittel*
Android

Posts: 3,908

#1275 • • Edited Android

Verano, 4.8.2005 12:30:
Juu luin kyllä tarkkaan sun joka sanan, niinkuin aina :D

Mun pitäis täs yrittää näpytellä vaan vasurilla, on tuo oikea ranne vähän pipi. Mut onneks pylly on kunnossa :D

*pyllyäsisilittel*



Toki pylly on se tärkein osa, mut kyllä ne muutkin ruuminosat on tärkeitä :D Toivottavasti ranne paranee pikaisesti! Ja eihän sitä muutenkaan tiedä milloin sitä saattaa tarvita vaikka harjoitellessa :D

Voit levätä kipeää rannettasi pyllylläni jos haluat...:D

*koskettelee varovaisesti pyllyäsi ja antaa suukon*
Verano

Posts: 4,649

#1276 • • Verano Merituuli

Android, 4.8.2005 12:44:
Ja eihän sitä muutenkaan tiedä milloin sitä saattaa tarvita vaikka harjoitellessa :D

Voit levätä kipeää rannettasi pyllylläni jos haluat...:D

*koskettelee varovaisesti pyllyäsi ja antaa suukon*



Harjoitellessa se ranne kipeytyikin :D
Pyllysi lempeä kosketus auttaa varmasti :D

*kättäänpyllylläsilepuuttel*
e-nergique

Posts: 568

#1277 • • e-nergique STT
hei rakkaat pylly-ystäväiseni :D

tänään pääsin liittymään seuraanne vasta näin myöhäisessä vaiheessa, mutta oli ilo huomata että täällä ollaan oltu jo koko aamu hellissä pyllytunnelmissa :D

pusuja teidän pyllyille :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1278 • • Android

Verano, 4.8.2005 13:07:
Harjoitellessa se ranne kipeytyikin :D
Pyllysi lempeä kosketus auttaa varmasti :D

*kättäänpyllylläsilepuuttel*



Joo, sellaista se harjoittelu välillä on, et rasitusvammoja syntyy. Itsekin olin lähellä revetä toissapäivänä, tosin en tiedä olisiko se nyt ollut niin pahakaan asia :D
Rakas, lepuuttele kättäsi niin kauan kuin vaan haluat. Toivottavasti pyllyni pystyy lievittämään kipuasi...:D
Android

Posts: 3,908

#1279 • • Android

e-nergique, 4.8.2005 13:14:
hei rakkaat pylly-ystäväiseni :D

tänään pääsin liittymään seuraanne vasta näin myöhäisessä vaiheessa, mutta oli ilo huomata että täällä ollaan oltu jo koko aamu hellissä pyllytunnelmissa :D

pusuja teidän pyllyille :D



Pusuja sunkin pyllylle :D Ihana nähdä sinua :D Mitä pyllyllesi kuuluu? :D
Android

Posts: 3,908

#1280 • • Edited Android
Mitenköhän saataisiin aktivoitua enemmän pyllistelijöitä ja ehkä jopa liittymään seuraamme? Tuntuu siltä, että valtaväestö vähän pelkää meitä, vaikka levitetään ilonsanomaa :D Tässä topicissahan se on jo nähty, miten pylly yhdistää ja luo uusia ihania ihmissuhteita :D