:D

2,389 posts, 120 pages, 598,399 views

Android

Posts: 3,908

#1241 • • Android

e-nergique, 3.8.2005 12:52:
oon tosi pahoillani että katosin äsken :D

mutta mä ja mun pylly pakotettiin tekeen töitä vähän aikaa! :D kamalaa!!! :D



Joo, aivan kamalaa :D Mulla on joskus samanlaisia tilanteita, tänään 30 min aamulla, ja pylly ei tykännyt yhtään hyvää :D
Mä ehdin jo huolestua et menetämme lisää pyllistelijöitä :D Ja ilman sun pyllyä meidän tiimi ei oo mitään, niin on ehdottoman tärkeää että pyllistelet ja venyttelet meidän kanssa täällä :D
e-nergique

Posts: 568

#1242 • • Edited e-nergique STT
Joo, ei kannata huolestua vaikka musta ei hetkeen kuuluis :D

Vannon käsi pyllyllä että en hylkää teitä :D

muoks: *pyllistel ja venyttel*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1244 • • Android

Caro², 3.8.2005 13:18:
Jos miul on iso pylly, ni onks se sitte :D



Ei se koosta oo kiinni, vaan miten sitä käyttää, ja erityisesti hoitaa :D
Kannattaa lukea meidän pyllyvinkit läpi tässä topicissa niin tulet huomaamaan että pyllyn hoitaminen, rakastaminen, venyttely jne ovat todella tärkeitä asioita :D
Android

Posts: 3,908

#1246 • • Edited Android

Caro², 3.8.2005 13:24:
---
Android, 3.8.2005 13:23:
venyttely jne ovat todella tärkeitä asioita :D

---

Yritän venyttää sitä Mr.Go Atzen ohjeiden mukaisesti joka ilta :D



Goatse on lastenleikkiä meidän pyllytiimiin verrattuna, mutta hyvä alku kuitenkin :D Siitä on ihan hyvä lähteä liikkeelle :D
Caro²

Posts: 5,301

#1247 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Saanks mie sit pysähtyy vaikka siun taakse ku oon päässy liikkeelle :D
boldy

Posts: 98

#1248 • • boldy Ectoplasmic Byproduct
Kuuluuko kaljan kittaaminen suositeltaviin venytysmuotoihin? Sitä tulee harrastettua melko hyvin säännöllisesti ympäri vuoden ja pyllyn pinta-ala ainakin kasvaa... :D
Android

Posts: 3,908

#1249 • • Android

:boldy, 3.8.2005 13:27:
Kuuluuko kaljan kittaaminen suositeltaviin venytysmuotoihin? Sitä tulee harrastettua melko hyvin säännöllisesti ympäri vuoden ja pyllyn pinta-ala ainakin kasvaa... :D



Ei suoranaisesti, mutta tyhjiä kaljapulloja voi toki käyttää venyttelyssä ja pyllyakrobatiikassa. Itse käytin niitä hyväksi venyttelyssä nuorempana erittäin hyvin tuloksin :D Pullo ja pylly sopii hyvin yhteen :D
boldy

Posts: 98

#1250 • • boldy Ectoplasmic Byproduct
Jaha, ja nyt kun pyllyistä ja pulloista puhutaan, ni eritäysillä pulloillahan voi soitella silleen musaakin (Nasse-setä tosin puhalteli suulla eikä pyllyllä - se amatööri). :D
Android

Posts: 3,908

#1251 • • Android
Nyt pylly tarvii ravintoa, palaan piakkoin :D
Verano

Posts: 4,649

#1252 • • Verano Merituuli
Ihanaa, että muut pyllyt eivät ole hylänneet meitä :D
Varsinkin e-nergiquen pyllyä olisi tullut todella ikävä!
Android

Posts: 3,908

#1253 • • Edited Android

Verano, 3.8.2005 13:37:
Ihanaa, että muut pyllyt eivät ole hylänneet meitä :D
Varsinkin e-nergiquen pyllyä olisi tullut todella ikävä!



Kyllä vain!

Mutta uskon että me jotka olemme tajunneet pyllyjen ihanuuden emme voisikaan hylätä toistemme pyllyjä :D Omatunto ei sallisi sitä, tietäen minkälaisia mysteerejä ja salaisuuksia pyllyissä piilee :D On tärkeää osoittaa tukea kanssapyllistelijöille jotta kukaan ei tuntisi itseään yksinäiseksi :D

Pylly on kauneinta mitä on! :D

Monta vuotta pyllyni on ollut niin yksinäinen, vaikka olenkin pitänyt siitä hyvää huolta, siksi tuntuukin niin ihanalta kun se vihdoinkin on löytänyt seuraa :D Puhumattakaan eräästä Palatsista *huokailee* :D
Android

Posts: 3,908

#1254 • • Android
*tahtoo harjoitella erään kanssa*

Oi voi kun toi pylly on niin romanttisella tuulella, yritä nyt sitten hillitä itseään...:D

:D
e-nergique

Posts: 568

#1255 • • e-nergique STT
Pyllyni on palannut :D

Mukava huomata että täällä on pyllyillyt myös pari harvinaisempaakin vierasta :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1256 • • Android

e-nergique, 3.8.2005 14:36:
Pyllyni on palannut :D

Mukava huomata että täällä on pyllyillyt myös pari harvinaisempaakin vierasta :D



Joo, mä vähän selitin niille mistä tässä on kyse :D Mä luulen, et moni haluais mukaan, mut ne ujostelee vähän...:D Olkaamme siis posiitivisia ja rohkaisevia esikuvia niille :D Näytetään niille pyllyjen voima ja ihanuus :D
e-nergique

Posts: 568

#1257 • • e-nergique STT

Android, 3.8.2005 14:39:

Joo, mä vähän selitin niille mistä tässä on kyse :D Mä luulen, et moni haluais mukaan, mut ne ujostelee vähän...:D Olkaamme siis posiitivisia ja rohkaisevia esikuvia niille :D Näytetään niille pyllyjen voima ja ihanuus :D



Mun mielestä olis kyllä tosi hienoa jos meidän jäsenkunta kasvais oikein suureksi :D

Saatais oikein kunnon pyllyhäät ja pyllypolttarit sun ja Veranon pyllyille :D
Verano myös tarvitsisi pyllykaason... :D Voikohan jossain etsiä ilmoituksella vapaaehtoisia? :D
Ehkä tän täällä ilmoittamisen pitäis kuitenkin riittää :D Ja jos kukaan ei halua, niin mä voin sit ruveta jos Verano hyväksyy mut :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Verano

Posts: 4,649

#1258 • • Verano Merituuli

Android, 3.8.2005 14:32:
*tahtoo harjoitella erään kanssa*

Oi voi kun toi pylly on niin romanttisella tuulella, yritä nyt sitten hillitä itseään...:D

:D



Mä ja pyllyni ollaan niin rakastuneita :D
Ihanaa kun löytyi pylly ja sen omistaja, jotka ilmaisee tunteitaan niin avoimesti..
:D

*pussail*
Verano

Posts: 4,649

#1259 • • Verano Merituuli

e-nergique, 3.8.2005 15:01:
Verano myös tarvitsisi pyllykaason... :D Voikohan jossain etsiä ilmoituksella vapaaehtoisia? :D
Ehkä tän täällä ilmoittamisen pitäis kuitenkin riittää :D Ja jos kukaan ei halua, niin mä voin sit ruveta jos Verano hyväksyy mut :D



Mä oon koko ajan olettanut et sä oot mun pyllyni kaaso :D
En mä huoli ketään muuta :DCI:
e-nergique

Posts: 568

#1260 • • e-nergique STT

Verano, 3.8.2005 15:06:

Mä oon koko ajan olettanut et sä oot mun pyllyni kaaso :D
En mä huoli ketään muuta :DCI:



Ihanaa!!! :D :D
Et tiedä kuinka onnelliseksi juuri teit pyllyni :D

Toivon vaan että pystyn tyydyttävään tulokseen pyllypolttareiden järjestelyssä, koska mikään ei tuntuisi pahemmalta kuin tuottaa teidän ihanaakin ihanemmille pyllyillenne pettymys :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!