:D

2,389 posts, 120 pages, 598,313 views

a-j

Posts: 785

#1301 • • a-j
:D

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Verano

Posts: 4,649

#1302 • • Verano Merituuli

Android, 4.8.2005 14:40:
Verano-kulta, luuletko että etupyllysi haluaisi tutustua mun etupyllyyn? *pyytää kiltisti*...:D Vähän se vielä ehkä ujostelee mut kai etupyllyillekin pitäis suoda jotain mukavaa välillä :D



Mun etupylly on jo kaivannut sun etupyllyn kosketusta, kuin myös itse pyllysi huomiota. Ja pyllyni on viettänyt monta unetonta yötä haaveillen etupyllystäsi, rakas :D

Android, 4.8.2005 15:59:
Rakas, tykkäisitkö jos rupeaisin harjoittelemaan tuota etupyllyä myös? :D Tuskin siitä ainakan mitään haittaa olisi...:D

Pitääkin kohtapuolin lähteä, mut on paljon mielenkiintoisia ideoita päässä. Toivottavasti pääsisin näyttämäänkin niitä kohtapuolin :D

Hirveästi pusuja pylly-ystäville :D Ja toivottavasti mun pylly vähän auttoi lievittämään Veranon kipua :D

*Veranonpyllyäsuutel*



Mä olen jo harjoitellut ja venytellyt etupyllyäni sua varten. Tee säkin samoin, eikö niin :D

Haluaisimme niin pyllyni ja minä päästä venyttelemään sinun kanssasi pikapuoliin :D

Ja kiitos, käteni on vieläkin kipeä, mutta ei enää niin paljon, pyllysi on mitä ihanin alusta kädelleni :D

*Androidinpyllyäpitkäänsuutel*

ps. meidän pitäisi ehkä hiukan enemmän keskustella tästä :D pelkäänpä, että jotkut jotka eivät oikein vielä ole tulleet ulos pyllykaapistaan arastelevat seuraamme. :D avulla voimme luontevasti johdatella heidät pyllyjen ihanaan maailmaan.

:D
Android

Posts: 3,908

#1304 • • Android

Verano, 4.8.2005 16:19:
Mun etupylly on jo kaivannut sun etupyllyn kosketusta, kuin myös itse pyllysi huomiota. Ja pyllyni on viettänyt monta unetonta yötä haaveillen etupyllystäsi, rakas :D



En voi sanoin kuvailla miten ihanalta tuntuu kuulla tämä. Odotan niin paljon että etupyllymme saisivat koskettaa toisiaan. Ja tottakai myös pyllysi pitää tutustua etupyllyyni :D Lupaan, että siitä tulee ikimuistoinen hetki, täynnä intohimoa ja nautintoa :D Pakko sanoa, että olen myös erittäin kiinnostunut päästä tutustumaan etupyllyysi lähemmin, pelkkä ajatuskin siitä saa tiettyjä reaktiota aikaan, eikä vähiten etupyllyssäni...:D :D :D


Mä olen jo harjoitellut ja venytellyt etupyllyäni sua varten. Tee säkin samoin, eikö niin :D

Haluaisimme niin pyllyni ja minä päästä venyttelemään sinun kanssasi pikapuoliin :D



Ensimmäiset treenit jo takana :D Tai no, kyllähän sitä etupyllyäkin on tullut treenattua sua varten vähän ennenkin, ja uskon, että tulet pitämään näkemästäsi...:D Ja ennenkaikkea uskon että tulet pitämään siitä miltä se tuntuu etupyllyssäsi ja pyllyssäsi, rakas :D

Rakastan sinua, pyllyäsi ja etupyllyäsi. Haluan sinut...Tulisesti...Kiihkeästi...Hellästi...Varovasti...Miten vaan :D Minäkin rupean olemaan ihan kärsimätön :D


Ja kiitos, käteni on vieläkin kipeä, mutta ei enää niin paljon, pyllysi on mitä ihanin alusta kädelleni :D

*Androidinpyllyäpitkäänsuutel*



Ihanaa että pystyin auttamaan. Se saa pyllyni erittäin hyvälle tuulelle :D


ps. meidän pitäisi ehkä hiukan enemmän keskustella tästä :D pelkäänpä, että jotkut jotka eivät oikein vielä ole tulleet ulos pyllykaapistaan arastelevat seuraamme. :D avulla voimme luontevasti johdatella heidät pyllyjen ihanaan maailmaan.

:D



Tämä on kieltämättä totta. Ihmisille ehkä on vaikea tajuta että pylly = :D . Sitä yhteyttä voi olla vaikea nähdä asiaan vihkiytymätömälle. Meille se on itsestäänselvyys. Onkin tärkeää muistaa miten tärkeä asia :D on. Moni varmasti ujostelee ja arastelee seuraamme, mutta toisaalta nyt he näkevät millaisia ihmeitä :D ja pylly saa aikaan. Kiitos pyllynhän me löysimme toisemme. Pylly yhdistää :D Pyllytiimiin kaikki ovat tervetulleita, ja :D on tosiaan hyvä tapa johdattaa heidät pyllyjen maailmaan. Tämä kuitenkin vaatii myös heiltä ennakkoluulotonta asennetta ja ripauksen hyvää mieltä, koska siitähän tässä pohjimmiltaan kuitenkin on kyse. Kaikilla on pylly, mutta harva tajuaa minkälaisia mahdollisuuksia se meille ihmisille suo. Siinäpä onkin meille tärkeä tehtävä, avata ihmisten silmät (ja pyllyt) jotta he tajuaisivat sen, että kaikissa meissä asuu pieni pylly :D Pyllyn ja :D n yhteys tuntuu tosiaan olevan vähän hämärän peitossa ihmisille, mutta pyllytiimimme vastaa ilomielin kaikkiin kysymyksiin pyllyihin liittyen. Antakaa palaa vaan :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1305 • • Fyrisch

Verano, 3.8.2005 11:51:
---
Fyraett, 3.8.2005 11:43:
äh, mä lähen klubitus lomalle!

muistakaa rentoutella pyllyjänne :D

mo!

---


Ei me pärjätä ilman sun pyllyä! :D
Kerro edes milloin tuut takaisin, niin ei tarvitse huolestua.

Mun tulee niin ikävä sua ja sun pyllyäs, varsinkin etupyllyä :D



Tuun 17.8 takas, ja aina välil tuun hakkaa näppist jos jaksaa :DD
Fyrisch

Posts: 4,525

#1306 • • Fyrisch

Android, 3.8.2005 11:55:
Hei, ei mun pyllybestmään voi jättää mua noin vaan :D Ja sunhan piti suunnitella polttareita e-nergiquen kanssa :D



e-nergique joutuu hakee jonkun tuuraamaa muo :D

pyllyassari :D

ainii just nyt Judge Jules soittaa jollai ihme venäläisel radiokanaval tms, global warmup, hauskaa duunimusaa ::DD
e-nergique

Posts: 568

#1307 • • e-nergique STT
Hyvää lomaa Fyraettille pyllistelyn merkeissä :D

Ilmoitus: Haetaan pyllyassaria :D Mitä odotan sinulta: Joustavuutta ja venyvyyttä pyllyssä ja treenivalmiutta etupyllyssä :D ja tietenkin :D asennetta :D Työtehtävät: Veranon ja Androidin pyllypolttareiden valmistelu, ahkera pyllyn ja etupyllyn treenaus venyttelyä unohtamatta :D
Työ on vapaaehtoistyötä kaikkien pyllyjen ja etupyllyjen hyväksi :D
Ilmoittautumiset viestillä tähän topiciin :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1308 • • Android

e-nergique, 5.8.2005 09:27:
Hyvää lomaa Fyraettille pyllistelyn merkeissä :D

Ilmoitus: Haetaan pyllyassaria :D Mitä odotan sinulta: Joustavuutta ja venyvyyttä pyllyssä ja treenivalmiutta etupyllyssä :D ja tietenkin :D asennetta :D Työtehtävät: Veranon ja Androidin pyllypolttareiden valmistelu, ahkera pyllyn ja etupyllyn treenaus venyttelyä unohtamatta :D
Työ on vapaaehtoistyötä kaikkien pyllyjen ja etupyllyjen hyväksi :D
Ilmoittautumiset viestillä tähän topiciin :D



Kiitos e-nergique että jaksat tehdä niin paljon töitä mun ja Veranon pyllypolttareiden eteen *hali ja pusu pyllylle* :D Toivottavasti löytyisi joku hyvä Fyraettin korvaaja :D
Ihana oot :D
Joko muuten oot päässyt testaa niitä oluttuoppeja? :D
e-nergique

Posts: 568

#1309 • • e-nergique STT

Android, 5.8.2005 09:46:
Kiitos e-nergique että jaksat tehdä niin paljon töitä mun ja Veranon pyllypolttareiden eteen *hali ja pusu pyllylle* :D Toivottavasti löytyisi joku hyvä Fyraettin korvaaja :D
Ihana oot :D
Joko muuten oot päässyt testaa niitä oluttuoppeja? :D



Pusu sunkin pyllylles :D Teen tän ihan vain siitä syystä kun sä ja Verano ja teidän pyllyt on NIIIIIN ihania :D *molempienpyllyjärutistel*

Hittoku eilen jäi olutfestarit väliin, mut tänään otan uuden yrityksen :D Koitan myös saada pari kaveria mukaan pyllyvenyttelyn ihmeelliseen maailmaan :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1310 • • Edited Android

e-nergique, 5.8.2005 09:49:
Pusu sunkin pyllylles :D Teen tän ihan vain siitä syystä kun sä ja Verano ja teidän pyllyt on NIIIIIN ihania :D *molempienpyllyjärutistel*

Hittoku eilen jäi olutfestarit väliin, mut tänään otan uuden yrityksen :D Koitan myös saada pari kaveria mukaan pyllyvenyttelyn ihmeelliseen maailmaan :D



Hienoa, ja muista että alussa voi ottaa ihan rauhallisesti, voi olla et sun kaverit vähän pelästyy jos heti näytät miten paljon oikein pystyt venymään :D Niinhän se menee, että kun antaa pyllyille pikkusormen, ne vie koko käden :D
e-nergique

Posts: 568

#1311 • • e-nergique STT

Android, 5.8.2005 09:52:
Hienoa, ja muista että alussa voi ottaa ihan rauhallisesti, voi olla et sun kaverit vähän pelästyy jos heti näytät miten paljon oikein pystyt venymään :D Niinhän se menee, että kun antaa pyllyille pikkusormen, ne vie koko käden :D



Ei kyllä mä pyydän niitä aluks ottaan vaan vaikka ihan puolen litran pullon tai vastaavan mukaan :D
Noi tuopit on kyllä tosiaan alottelijoille turhan rankkoja :D Jos ei oo vielä yhtään venytellyt tai ei ainakaan paljoa, niin tuoppien kanssa leikkiessä on repeämisen riski olemassa :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1312 • • Android

e-nergique, 5.8.2005 09:56:
Ei kyllä mä pyydän niitä aluks ottaan vaan vaikka ihan puolen litran pullon tai vastaavan mukaan :D
Noi tuopit on kyllä tosiaan alottelijoille turhan rankkoja :D Jos ei oo vielä yhtään venytellyt tai ei ainakaan paljoa, niin tuoppien kanssa leikkiessä on repeämisen riski olemassa :D



Hyvä :D Pääasiahan on kuitenkin että se tuntuu hyvältä pyllylle, ja ollaanhan mekin oltu aloittelijoita joskus :D Ja sä olet varmasti todella hyvä esikuva niille, rohkaiseva ja kokenut :D Ehkä se myös kannustaa niitä jatkamaan kun sun kaverit näkee millaisiin temppuihin oikein pystyt :D
Android

Posts: 3,908

#1313 • • Edited Android
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*

Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D
e-nergique

Posts: 568

#1314 • • e-nergique STT

Android, 5.8.2005 10:09:
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*

Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D



*ihailevastituijottel* Sä oot kyllä treenannut hyvin :D Sun kannattais ehkä jo siirtyä kokeileen niitä 1,5 litran mehukatti ym. mehukanistereita :D Yks sellanenkaan ei varmaan oikein riitä, mut jos kaks... :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1315 • • Android

e-nergique, 5.8.2005 10:12:
---
Android, 5.8.2005 10:09:
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*

Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D

---


*ihailevastituijottel* Sä oot kyllä treenannut hyvin :D Sun kannattais ehkä jo siirtyä kokeileen niitä 1,5 litran mehukatti ym. mehukanistereita :D Yks sellanenkaan ei varmaan oikein riitä, mut jos kaks... :D



Pitää pistää harkintaan :D Ajatus kieltämättä houkuttelee :D
Ja hei, en mä usko et kaks 1,5 litran pulloa on sullekaan liikaa, sun pitää vaan uskoa itseesi ja pyllyysi :D Pylly pystyy oikeasti uskomattomiin suorituksiin :D Ja jos pylly ei vielä veny niin paljon niin kannattaa sit kokeilla tuota etupyllyä :D
e-nergique

Posts: 568

#1316 • • e-nergique STT

Android, 5.8.2005 10:17:
Pitää pistää harkintaan :D Ajatus kieltämättä houkuttelee :D
Ja hei, en mä usko et kaks 1,5 litran pulloa on sullekaan liikaa, sun pitää vaan uskoa itseesi ja pyllyysi :D Pylly pystyy oikeasti uskomattomiin suorituksiin :D Ja jos pylly ei vielä veny niin paljon niin kannattaa sit kokeilla tuota etupyllyä :D



Kyllä mä uskon että ahkeralla harjoittelulla pystyn tohon samaan suoritukseen, ei se nytkään enää kauas jää :D Edistystä tapahtuu koko ajan, kun mä kuitenkin pääsääntöisesti treenaan joka ilta :D Ja pylly tykkää :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

e-nergique

Posts: 568

#1318 • • e-nergique STT
*etupyllistel*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Quu

Posts: 334

#1319 • • Quu Mole RAM!
Mitä tääl oikein tapahtuu? :D