2,389 posts, 120 pages, 626,562 views
Android, 4.8.2005 14:40:
Verano-kulta, luuletko että etupyllysi haluaisi tutustua mun etupyllyyn? *pyytää kiltisti*...:D Vähän se vielä ehkä ujostelee mut kai etupyllyillekin pitäis suoda jotain mukavaa välillä :D
Android, 4.8.2005 15:59:
Rakas, tykkäisitkö jos rupeaisin harjoittelemaan tuota etupyllyä myös? :D Tuskin siitä ainakan mitään haittaa olisi...:D
Pitääkin kohtapuolin lähteä, mut on paljon mielenkiintoisia ideoita päässä. Toivottavasti pääsisin näyttämäänkin niitä kohtapuolin :D
Hirveästi pusuja pylly-ystäville :D Ja toivottavasti mun pylly vähän auttoi lievittämään Veranon kipua :D
*Veranonpyllyäsuutel*
Verano, 4.8.2005 16:19:
Mun etupylly on jo kaivannut sun etupyllyn kosketusta, kuin myös itse pyllysi huomiota. Ja pyllyni on viettänyt monta unetonta yötä haaveillen etupyllystäsi, rakas :D
Mä olen jo harjoitellut ja venytellyt etupyllyäni sua varten. Tee säkin samoin, eikö niin :D
Haluaisimme niin pyllyni ja minä päästä venyttelemään sinun kanssasi pikapuoliin :D
Ja kiitos, käteni on vieläkin kipeä, mutta ei enää niin paljon, pyllysi on mitä ihanin alusta kädelleni :D
*Androidinpyllyäpitkäänsuutel*
ps. meidän pitäisi ehkä hiukan enemmän keskustella tästä :D pelkäänpä, että jotkut jotka eivät oikein vielä ole tulleet ulos pyllykaapistaan arastelevat seuraamme. :D avulla voimme luontevasti johdatella heidät pyllyjen ihanaan maailmaan.
:D
Verano, 3.8.2005 11:51:
---
Fyraett, 3.8.2005 11:43:
äh, mä lähen klubitus lomalle!
muistakaa rentoutella pyllyjänne :D
mo!
---
Ei me pärjätä ilman sun pyllyä! :D
Kerro edes milloin tuut takaisin, niin ei tarvitse huolestua.
Mun tulee niin ikävä sua ja sun pyllyäs, varsinkin etupyllyä :D
Android, 3.8.2005 11:55:
Hei, ei mun pyllybestmään voi jättää mua noin vaan :D Ja sunhan piti suunnitella polttareita e-nergiquen kanssa :D
e-nergique, 5.8.2005 09:27:
Hyvää lomaa Fyraettille pyllistelyn merkeissä :D
Ilmoitus: Haetaan pyllyassaria :D Mitä odotan sinulta: Joustavuutta ja venyvyyttä pyllyssä ja treenivalmiutta etupyllyssä :D ja tietenkin :D asennetta :D Työtehtävät: Veranon ja Androidin pyllypolttareiden valmistelu, ahkera pyllyn ja etupyllyn treenaus venyttelyä unohtamatta :D
Työ on vapaaehtoistyötä kaikkien pyllyjen ja etupyllyjen hyväksi :D
Ilmoittautumiset viestillä tähän topiciin :D
Android, 5.8.2005 09:46:
Kiitos e-nergique että jaksat tehdä niin paljon töitä mun ja Veranon pyllypolttareiden eteen *hali ja pusu pyllylle* :D Toivottavasti löytyisi joku hyvä Fyraettin korvaaja :D
Ihana oot :D
Joko muuten oot päässyt testaa niitä oluttuoppeja? :D
e-nergique, 5.8.2005 09:49:
Pusu sunkin pyllylles :D Teen tän ihan vain siitä syystä kun sä ja Verano ja teidän pyllyt on NIIIIIN ihania :D *molempienpyllyjärutistel*
Hittoku eilen jäi olutfestarit väliin, mut tänään otan uuden yrityksen :D Koitan myös saada pari kaveria mukaan pyllyvenyttelyn ihmeelliseen maailmaan :D
Android, 5.8.2005 09:52:
Hienoa, ja muista että alussa voi ottaa ihan rauhallisesti, voi olla et sun kaverit vähän pelästyy jos heti näytät miten paljon oikein pystyt venymään :D Niinhän se menee, että kun antaa pyllyille pikkusormen, ne vie koko käden :D
e-nergique, 5.8.2005 09:56:
Ei kyllä mä pyydän niitä aluks ottaan vaan vaikka ihan puolen litran pullon tai vastaavan mukaan :D
Noi tuopit on kyllä tosiaan alottelijoille turhan rankkoja :D Jos ei oo vielä yhtään venytellyt tai ei ainakaan paljoa, niin tuoppien kanssa leikkiessä on repeämisen riski olemassa :D
Android, 5.8.2005 10:09:
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*
Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D
e-nergique, 5.8.2005 10:12:
---
Android, 5.8.2005 10:09:
*kahdella1,5litranpullollavenyttel*
Johan venyy :D
Tästä se pyllyn viikonloppu pikkuhiljaa lähtee käyntiin :D
---
*ihailevastituijottel* Sä oot kyllä treenannut hyvin :D Sun kannattais ehkä jo siirtyä kokeileen niitä 1,5 litran mehukatti ym. mehukanistereita :D Yks sellanenkaan ei varmaan oikein riitä, mut jos kaks... :D
Android, 5.8.2005 10:17:
Pitää pistää harkintaan :D Ajatus kieltämättä houkuttelee :D
Ja hei, en mä usko et kaks 1,5 litran pulloa on sullekaan liikaa, sun pitää vaan uskoa itseesi ja pyllyysi :D Pylly pystyy oikeasti uskomattomiin suorituksiin :D Ja jos pylly ei vielä veny niin paljon niin kannattaa sit kokeilla tuota etupyllyä :D