Aurinko ja uimarannalla makaaminen

111 posts, 6 pages, 37,280 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#21 • • Edited Aziz Combat Fighter

Freja, 5.7.2005 17:39:
Mulla päättyi ainakin Hietsussa käynti siihen kun viime kesänä olin uimassa siskontyttöni kanssa ja kun tulin vedestä huomasin vieressäni lilluvan käytetyn siteen. *sars*



Tosta hymiöstä päätellen sä vedit sen naamalles *igor* -> *sars* SNIFFFF!! -> *hymy*
Occu

Posts: 2,528

#22 • • Occu
vittu, onnistuin taas polttamaan itseni rannalla :)
ei se nyt ollut kuin kolmas kerta jo tänä kesänä.. :D
mua ei saa rannoilta pois millään, voisin istuskella
ja chillailla missä vain rannoilla päivästä toiseen
mikäli säät ja muut olosuhteet antavat vain myöden.
Välillä käy uimassa, välillä juo bisseä ja välillä nukkuu
tai lukee kirjaa.. Rannat on PoP <3

--
..::MOI::..

Freja

Posts: 8,774

#23 • • Freja Sihteeri

Ana-5000, 5.7.2005 19:54:

Tosta hymiöstä päätellen sä vedit sen naamalles *igor* -> *sars* SNIFFFF!! -> *hymy*



*lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#24 • • Freja Sihteeri

Hyzenthlay, 5.7.2005 19:53:
yööök..



*justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

peepe

Posts: 904

#25 • • peepe
Mä kyllä viihdyn rannalla. Täällä on onneks paljon kivoja paikkoja, mut tietty ukk:n kalliot on ihan lempipaikka! Hyvää safkaa mukaan, hyvää luettavaa ja välillä viilennys järveen.

Petra *sydän* kesä!
AndyE

Posts: 129

#26 • • AndyE
*plur**pihkassa**sydän*

parasta mitä tiedän.

Aina edellisenä iltana katon luvataanko huomiseks arskaa ja jos luvataan ni aikasin nukkuu et herää aikasin biitsille. Myös biletys jää aivan ehdottomasti kakkoseksi. Jos sunnuntaina on aurinkoa niin en todella ole lauantaina bilettää. ELLEN sitten mene suoraan baarista hietsuun nukkumaan.

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

nuance

Posts: 1,963

#27 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Mä oon enempi puistoihminen. Tänään kyllä ahdisti hietsussa ku siellä oli jotain 42877654 ihmistä. *poks*
Jutu

Posts: 3,054

#28 • • Jutu Blondi
Rannalla löhöily ei oo mun juttu, siellä on vaan liikaa muita ihmisiä. Tykkään olla mökillä omassa rauhassa ja käristää nahkaani, eikä siihenkään vaadita paljoo *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mike Kila

Posts: 306

#29 • • Mike Kila
Oon ihan punanen *igor*. Yyteri *sydän*, yksi hyvä syy asustaa Porissa kesäsin!
Rocca

Posts: 3,064

#30 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ranta *Plur* puistot *sydän* eli meitsi tykkää chillailla *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Neko

Posts: 943

#31 • • Neko No äläpä kerro enempää
Täytyy näistä vähistä hellepäivistä nauttia. Jollen olisi töissä, niin lojuisin rannalla. Kesä on parasta aikaa *sydän*
Progress

Posts: 955

#32 • • Progress
ei, (*eiei*) ei sovi mulle...mieluummin poljen pyörällä auringos 30 asteen heltees 30km, ku et lojun rannalla. Tollee oon itseasias tehnyki usein. Kivaa; ruskettuu ja kunto kasvaa samal. Ja ku muistaa viel sitä nestettä nauttii, niin ei tarvii tiputukseen mennä sen reissun jälkee...*hih* Pyöräily rulez!
*jiihaa*

*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

skywalker

Posts: 159

#33 • • skywalker mr.miyagi
juuri hietsusta tulleena voin sanoa et aurinko,biitsi ja musa on mun juttu!*sydän*.suomen talvi on per...joten kesällä pitää auringosta nauttia täysin.
uiminen on kyl ihan jees,mut omat korvat ei oikein tykkää vedestä*hmph*.
tietysti alkoholia sisältävät juomat on myös mukavia,kunhan osaa käyttäytyä siivosti.*piis*

--
you don`t know the power of the dark side

anqqa

Posts: 4,032

#34 • • anqqa tirehtööri
samoin pari tuntia sitten hietsusta tulleena totean: todellaki ranta med aurinko. koko vuoden aina odottaa niitä muutamaa hyvää päivää että pääsee aurinkoon löhöö - koko vuoden. aurinko on plur, viilentävät vilvokkeet on plur, kauniit ihmiset on plur, rusketus on plur. mukaan vaan kirja ja game boy niin kummasti vierähtää päivä siinä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

mange

Posts: 1,913

#35 • • mange Terrorcraft
Eipä tuo rannalla loikoilu ole oikein minun juttuni. Aurinko ja lämmin ilma on kuitenkin asiat joista pidän. Mutta mielummin vietän sellaiset päivät tehden jotain esim. golfia pelaten. Siihen rantaan yleensä se vesikin kuuluu niin eipä tuo uiminenkaan ole minun juttu. Kivaa on tietty käydä pulahtamassa mutta yli 100 metriä jos pitäisi lähtee uimaan niin se ei tule kuuloonkaan. Veneet ja muut härvelit on tarkoitettu pitkiä matkoja varten. *hih*
Mutta joo, mielummin teen muuta kuin löhöön rannalla aurinkoisena päivänä. *hymy*
blade

Posts: 484

#36 • • blade Otus.

skywalker, 5.7.2005 21:26:
juuri hietsusta tulleena voin sanoa et aurinko,biitsi ja musa on mun juttu!*sydän*.suomen talvi on per...joten kesällä pitää auringosta nauttia täysin.
uiminen on kyl ihan jees,mut omat korvat ei oikein tykkää vedestä*hmph*.
tietysti alkoholia sisältävät juomat on myös mukavia,kunhan osaa käyttäytyä siivosti.*piis*



Näin oli *piis* Kyllä pitää ja onneksi osaa tästä kesästä nauttia, että talven taas jaksaa...

--
Energy.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#37 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable
Hietsu, Suokki ja Pihlajasaari *hymy* En välitä nurtsilla makaamisesta (kuten Uimastadikalla) kun on heinänuhaa sen verran.

Pomo on tän viikon lomalla. Mä kävin eilen työpaikan iltamenossa mut ajattelin aloittaa omat duunini tän viikon osalta huomenna keskiviikkona. Onneksi ne ehtii ihan ookoo näinkin, ruskettuneena.
Samu81

Posts: 1,224

#38 • • Samu81 kokolihaa

anqqa, 5.7.2005 21:31:
samoin pari tuntia sitten hietsusta tulleena totean: todellaki ranta med aurinko. koko vuoden aina odottaa niitä muutamaa hyvää päivää että pääsee aurinkoon löhöö - koko vuoden. aurinko on plur, viilentävät vilvokkeet on plur, kauniit ihmiset on plur, rusketus on plur. mukaan vaan kirja ja game boy niin kummasti vierähtää päivä siinä.




Sinäpä sen sanoit.

Joku haukkui Hietsua "näyttäytymisrannaksi" *nauru* Musta se ei todellakaan ole sitä, niin iso mesta koko Hietsu että siellä on tilaa kaikille. Mitään näyttäytymisiä. Mä olen itse(kin) kaikkea muuta kuin lihaskimppu, mutta ei mua häiritse tippaakaan jos jotkut bodariapinat siellä mielessään mulle naureskelee, tai miss Lähiö 2000 -muijat.

Tykkään saada sellaisen terveen kivan nätin rusketuksen. Mua lähinnä naurattaa ne lumivalkoset ihmiset jossain.. kulmilla? Ei tälläsiä päiviä ole Suomen kesässä yhtään liikaa.
Olen kyllä aika fiftyfifty puisto-ranta-_suomenlinna_ -tyyppi. Mut jeah, Hietsussa en veteen menis. Uimista varten löytyy täältä P-Espoon metsistä monia uskomattoman kivoja järviä ja lampia, joissa useissa näkyväisyyttä palttiarallaa 2 metriä. Saarijärvi, Sorvalampi ehkäpä kivoimpina ei-massaperhe -mestoina.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Fyrisch

Posts: 4,525

#39 • • Fyrisch

Hyzenthlay, 5.7.2005 19:53:
---
Freja, 5.7.2005 17:39:
Mulla päättyi ainakin Hietsussa käynti siihen kun viime kesänä olin uimassa siskontyttöni kanssa ja kun tulin vedestä huomasin vieressäni lilluvan käytetyn siteen. *sars*

---


Tai jokuhan voi kusta mereen *sars* yööök..



Mä oon kussu hietsus veteen, muistakaa se rakkaat polskutteliat seuraaval kerral ku nappaatte suun täytee vettä :D

Ja aiheeseen:

Kesäkassari ja kasa bissee *sydän* muille rannoille ei yleensä jaksa lähtee, puistois tulee löhöiltyy paljon mankan ja kavereitten kans kylläkin.

Hietsus käyny parikertaa viimekesänä, päivisin siel on liikaa "hei moi kato muo" jengii, ja illal liikaa plomeroksii ym. rähisiöit.

I *SYDÄN* AURINKO
innae

Posts: 1,377

#40 • • innae PaskaJätkä
Itse en rannalla makoile vaan polskin vedessä vesitermiittinä.
Jos haluan löhöillä auringossa, sen voin suorittaa himassa pikkuisessa pihassamme (ei ole pitkä matka hakeen lisää juotavaa :).
Vedessä polskiminen on vaan kivempaa. Enkä edes rusketu, mä kellastun ja palan :(

--
PaskaJätkä