Aurinko ja uimarannalla makaaminen

111 posts, 6 pages, 37,274 views

iam

Posts: 3,085

#61 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Kävin just ekan kerran Isossa Vasikkasaaressa, joka on tuossa matinkylän uimarannan edustalla. Olipa kyllä helmi mesta aurinkoisine rantakallioineen, nurtseineen ja grillauskatoksineen eikä ihmisiä ollut juurikaan. Suosittelen! Tämmöisillä säillä ei kyllä pysty tekemään mitään fiksua.. ymmärrän hyvin miksi lämpimissä maissa on chillimpi meininki kuin kylmissä *hihu*
Aeryn

Posts: 166

#62 • • Aeryn
Rantsulla makaaminen ja ittensä grillaus ei oo kyllä mun juttu koska en kestä tukahduttavan kuumia oloja. *hikoil* Sitten jos siinä esm. puljaa vedessä tai muuten vaan saa "sivutuotteena" aurinkoa ni se ei oo niin paha... kuhan ei tuu liian kuuma. Ainut ranta missä tykkään oleskella on jäämeren rannalla ja sieläkin kylmässä tuulessa ja vesisateessa kalastelu on parasta *iloinen**justjoo*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

TonySt

Posts: 4,166

#63 • • TonySt mediamoguli
Joo, ei kyl nappaa *hahjust*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

terho

Posts: 117

#64 • • terho
Parempaa rantaa ei suomesta löydy kuin yyteri, loistava paikka viettää hienoa päivää, maata auringossa, kuunnella musiikkia, käydä juomassa bisseä rantabaarissa jne.... perkule ku nyte sataa ni ei pääs sinnekkää, toisaalta vois vaikka tehdä välillä töitä.
Aamu

Posts: 999

#65 • • Aamu you had me at hello
kaikenlainen makoilu johon ei liity sänky / pehmeä tyyny
on mielestäni vain ajan hukkaa.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Tarsu

Posts: 2,449

#66 • • Tarsu
No nyt lähtee tältä jäbältä nahka pois !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

jiippa

Posts: 82

#67 • • jiippa
Rantsussa makoilu ei todellakaan kuulu mun suosikkeihin.
Mutta auta armias ko pääsee beach volleyta pelaamaan ni sit aika kuluu kuin siivillä *heiii*

PMMP - Rusketusraidat *super*

--
... ja sitten mää heräsin

iriil

Posts: 371

#68 • • iriil
Auringossa makailu on ainoa hetki kun osaan olla tekemättä mitään. Jotenkin olen yhtäkkiä tajunnut kuinka arvokasta laiskottelu voikaan olla. Maata vaan paikallaan tekemättä mitään,ilman kiirettä johonkin. Ah...*joo*
Juhgu

Posts: 7,921

#69 • • Juhgu Virnistelijä

jiippa, 18.7.2005 10:54:
PMMP - Rusketusraidat *super*


*kivatsulle*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

¡ Previous post about a year ago !
-V-

Posts: 587

#70 • • -V-
Odottaa että pääsee rannan kuumalle hiekalle, hyvän kirjan ja mp3 soittimen kanssa =) *joo*
Kat

Posts: 22

#71 • • Kat
Oon tässä vuosien mittaan pikkuhiljaa tajunnut, että ei tällainen blondi vaan mitenkään rusketu, joten pelkän auringonottamisen kanssa oon aika pitkälti luovuttanut. Sitä paitsi siinä tulee pää kipeeksi. Mutta jos pääsen välillä varjoon ja/tai uimaan (etenkin puhtaaseen järviveteen), niin se on kyllä ihanaa.*plur* Rannalla oleminen on oikeastaan kaikkein kivointa kun on ilta tai jopa yö, ainakin nyt kun on valosaa. Huoh... pitäisköhän heti lähtee... *tirsk*
asdf

Posts: 3,155

#72 • • asdf
Ite en oikeen auringonottamisesta pahemmin diggaile ku vuosien varrella on tullu huomattua, ettei mun mikään rusketus tartu. Ja varsinkin todella kuumina päivinä se makaaminen ja liikkumattomuus tuntuu todella tukalalta eikä sitä jaksa kauaa. Vedessä voi toki käydä pulahtamassa, mut tähän aikaan vuodesta se on liian kylmää meikäläisen kermaperseiseen makuun, joten ei sielläkään voi kauaa pulikoida. Ja lapsetki juoksentelee inhasti aina siitä mun paikan edestä, mistä johtuen hiekkaa löytyy vielä illallakin erinäisistä paikoista.

Ainoot syyt miks tänäkään kesänä oon vaivautunu rannalle on kaverien lievä painostus ja maanittelu sekä rantalentis. Kesää on kyl vielä paljon jäljellä et jospa mä vaikka oppisin tykkäämään siitä loikoilusta, vaikka epätodennäköiseltä vaikuttaa.
akiapina

Posts: 2,729

#73 • • akiapina apinaki
Oon suht laiska ja rakastan aurinkoa, joten rannalla makaaminen on kesäisin ykkösjuttu mistä tulee haaveiltua pitkin talvea. En lisäksi pala hirveän helposti joten rannalla tulee vietettyä aurinkoisina päivinä useampi tunti *sydän*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#74 • • Jussi Soro choon!

akiapina, 14.6.2007 00:58:
Oon suht laiska ja rakastan aurinkoa, joten rannalla makaaminen on kesäisin ykkösjuttu mistä tulee haaveiltua pitkin talvea. En lisäksi pala hirveän helposti joten rannalla tulee vietettyä aurinkoisina päivinä useampi tunti *sydän*


Koskas mennään taas Ruissaloon?
MiMoSa

Posts: 1,664

#75 • • MiMoSa
Ihan mun kämpän vieressä on uimaranta ja iso nurmialue mihin kyl varmasti aina kaikki halukkaat mahtuu. Siellä tulee käytyä aina kun vaan töiltä ja muilta menoilta ehtii, lähinnä kyl vaan viikonloppusin. Rakastan auringossa löhöilyä ja jos ei aina kerkee rannalle lähtee niin sit parvekkeelle, johon paistaa koko päivän aurinko.*joo* Kesäisin tulee käytyä paljon myös mökillä, missä hellekeleillä tulee lähinnä vaan makoiltua auringossa ja uitua.*sydän*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Zapa

Posts: 1,393

#76 • • Zapa Mr Wrangler
Hyvä tapa rentoutua mielestäni on juuri löhöäminen rannalla / altaalla. Varsinkin Ibizalla tulee joka päivä sitä harrastettua, kivaa on rankan klubi-illan jälkeen aamulla suunnata altaalle tai beachille ja ottaa rennosti. Krapulakin lähtee hyvin kunhan muistaa juoda nestettä. Ai hitto, pitäisköhän sitä suunnata taas saarelle, nyt alko kuumottaa *pepsodent*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#77 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Aurinko *sydän* Auringon otto *sydän* Helle *sydän* Rusketus *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#78 • • ezzy Droid-pappa

Cera, 18.7.2005 10:29:
kaikenlainen makoilu johon ei liity sänky / pehmeä tyyny
on mielestäni vain ajan hukkaa.



Täs oli kyl kaikki tiivistettynä <3
Bio

Posts: 4,429

#79 • • Bio The Bullies / Pinky
Mäkään en hirveesti saa mitään kiksejä siitä et makaan kuumassa auringon paahteessa odottaen rusketusta. Onhan rannalla ihan kivaa olla ja uida, mut pitää vetää vaan kunnon kertoimet päälle, koska palan muuten varmasti. Tunti on hyvä aika mulle, muuten alkaa olla epämukavaa.
tomii

Posts: 3,594

#80 • • tomii kallion herttua
Ite diggailen vaikka heitellä jotakin frisbeetä tai bägitellä rannalla, mutta mieluiten lähinurtsilla, jos vaan sellainen rannalta löytyy, niin ja tietysti uida. Pelkkä auringonpalvonta ei kyl nappaa, enkä suoraansanoen edes ymmärrä "normi-suomalaisia" ihmisiä, jotka grillaavat itsensä ihan epäluonnollisen ruskeaksi. No mutta jokaisella huvinsa.

--
reivaan kunnes kuolen