Aurinko ja uimarannalla makaaminen

111 posts, 6 pages, 37,300 views

Huura Tavaton

Posts: 46

#41 • • Huura Tavaton
Rannalla löhöily on kyllä turhuuksien tekemistä. Saa sen selän palamaan muutenkin, hyödyllisissä ja liikunnallisissakin merkeissä.

Itse tulee liikuttua rantsulla jatkuvasti, tuleen en jää kauhean pitkäksi aikaa makoilemaan. On tullut myös hankittua karaistusta aurinkoa vastaan thaimaan matkalta.
Suomen aurinko on kyllä säälittävä :DD

Uiminen voittaa hiekan.
ezzy

Posts: 8,060

#42 • • Edited ezzy Droid-pappa
Jätän löhöilyn muille, kesäisin arskaa saa lähinnä vain nenän pää, joka on nyt jo ehtiny hieman punaiseksi. Lähinnä kameran takana tämäkin sattui :)

Ei vaan kiinnosta auringossa lilluminen. Hetki jossakin puistossa (alppari) tms menee vielä hyvässä seurassa, mutta biitsit ei oikeen nappaa. Lähin hiekkaranta on noin puolen kilsan päässä ja sielläkin tulee lähinnä vain valokuvattua silloin kun siellä ei ole ketään.

Huvittavaa on ihmisten typeryys, kun antavat itsensä palaa pahasti...uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
Illustrator

Posts: 3,171

#43 • • Illustrator
Hietsussa ei tuu juuri käytyä, vaikka se tossa vieressä onkin. Täynnä porukkaa, roskaa yms. Yleensä hurauttelen Espooseen rantailemaan. Huomenna taas, jos kelit sallii.*pihkassa*
nenna

Posts: 1,916

#44 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

JussiS, 5.7.2005 17:26:
Aurinko, uimaranta ja napakup *sydän*



..eikä mikätahansa uimaranta, vaan Brinkhall tai Uittamo tääl Turuus! *vink* ..ja napakupp tosiaan *plur*

..*käsilläpohjassaseisoskel* *jiihaa*

..kesä on kiva!*sydän*
Avatar
#45 • • Viola00 Guest
Ei mua oikeen nää Suomen "rannat" houkuttele, ootan jälleen et pääsen sukuloimaan Espanjaan. Ulkomailla on kivempaa olla, mutta en sielläkään tykkää maata auringossa jne. En ole auringonpalvoja -> en makaa rannalla. Jos olen biitsillä niin sitten uidaan ja esim lentist pelataan tai siis ihan mitä tahansa tollaista. Bileet plussaa, mutta siis ööh.. ei niitä missään täällä hietsussa ole *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#46 • • sapeli jokukukamikä?

innae, 6.7.2005 01:23:
vesitermiittinä.



Siis mikä? *ding*

Tänään olin lähipuistossa *plur* vähän alko kuumottaa ja oli semmonen olo että tuli auringonpistos *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DiamonDie

Posts: 676

#47 • • DiamonDie mediahippi
En keksi mitään syytä hengata rannalla ellei siellä ole bileitä, joten enpä myöskään hengaa. Sama pätee auringonottoon. Keksin viihdyttävimpiäkin tapoja vaarantaa terveyteni.
Pumis

Posts: 816

#48 • • Pumis Kike / Fab4
Aina makoilee rannalle kun kelit salli, vaikka pikku pakkanen ois ni ei haittaa *vink*
UzU

Posts: 2,361

#49 • • UzU [33100]
Lämpö on hyvästä, kylmä pahasta.

Tykkään löhötä rannalla ja viele enemmän tykkään pelata beachia.

aurinko <3
Juhgu

Posts: 7,921

#50 • • Juhgu Virnistelijä
Aurinko + uimaranta + kaverit = mukavaa ja lähes ilmaista. Eikä siellä pala kun käyttää aurinkorasvaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

John

Posts: 1,384

#51 • • Edited John Lauma
Uimaranta tai puisto, hyvää seuraa ja ehkä frisbee... se on Kesä! *sydän*

Lisäys: eikä meikä tarvi rasvaakaan kun en kovin helposti pala. *hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Kuukunen

Posts: 244

#52 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Aah, mä rakastan aurinkoa, uimarantaa ja uimista. Täällä Helsingissä mun lempi ranta on Hietsu, vaikka siellä soitetaankin päivisin huonoa musaa (aina voi pitää omia korvalappuja, onneksi). Mä voin uida vaikka kuinka pitkään putkeen, uiminen on ihan parasta. Meressä ja järvessä uiminen on siitä mukavampaa ku talvella altaassa (tai stadikalla) että ei tarvitse väistellä juurikaan ketään. Paras olis kyllä joku kirkasvetinen järvi, mutta ne on niin kaukana.
Muistakaa kaikki käyttää aurinkorasvaa, niin ette pala ja saa niin herkästi ihosyöpää. Mä en oo varmaan ikinä vielä ollut niin ruskea kun tänä kesänä, vaikka oon aina laittanut rasvaa (no joo, eihän se sitä rusketusta estäkään). Ihanan kesäistä.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

xl8r

Posts: 2,227

#53 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ei ihan meikäläisen suosikkipuuhaa, mutta hyvä tapa rentoutua ja irtaantua arjen rytmistä. Tuppaa vaan yleensä tulemaan aika pitkäksi pelkästään makoillessa...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#54 • • MiSSy* Guest
Odottelen todella innolla että loma alkaa viikon päästä tiistaina ja sitten siitä eteenpäin voin viettää aikaani löhöämällä rannalla *plur*
Kunhan vain näitä kauniita ja kuumia päiviä riittäisi silloinkin vielä *hihu*
Tarsu

Posts: 2,449

#55 • • Tarsu
Tänään makasin 10-14 (mahallani)

-> Takareidet ja selkä ihan palaneet,
tosi pahan näköset,
valkoset boxerit jalassa alastikin :D

No huominen tarvii maata selällään !
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

placiq

Posts: 1,260

#57 • • Edited placiq Jorkki
Viikonloppuna palo hartiat mukavasti, kun tuli hilluttua uimarenkaalla (olutta nauttien) muutama tunti järvessä.. Mut oli se kuitenkin sen arvosta, ens kerralal vois vaan muistaa aurinkorasvan *heiii*
Tarsu

Posts: 2,449

#58 • • Tarsu
I am _so_ badly burn !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Nacu

Posts: 1,293

#59 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tapsa, 12.7.2005 21:32:
I am _so_ badly burn !



me too *eiei*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Mosh

Posts: 137

#60 • • Mosh Adonis
Hietsus on toisinaan ihan kiva hengata. Kunnes sen valtaa illalla hirveet pissislaumat. Viime perjantaina vietettiin päivä siemaillen hieman olutta ja heittäen frisbeetä. Sitte yhtäkkiä kaikki aikuiset ihmiset oli kadonnu ja tilalle ilmestyny pissiksiä kasottain. Eipä menny tuntiakaan ennenku ne ääliöt alko potkii toisiaan päähän *grr*

Mutta kyl siellä on välillä ihan kiva hengata, bikinityttöjäkin on kiva välillä ihastella! Mutta suurin osa ajasta tulee kyllä vietettyä puistoissa... ehkä suurin osa ajasta koffin puistossa.

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.