Freja, 5.7.2005 17:39:
Mulla päättyi ainakin Hietsussa käynti siihen kun viime kesänä olin uimassa siskontyttöni kanssa ja kun tulin vedestä huomasin vieressäni lilluvan käytetyn siteen.
Tosta hymiöstä päätellen sä vedit sen naamalles
![*igor* *igor*](/smiley/igor.gif)
![*sars* *sars*](/smiley/sars.gif)
![*hymy* *hymy*](/smiley/hymy.gif)
111 posts, 6 pages, 40,170 views
Mulla päättyi ainakin Hietsussa käynti siihen kun viime kesänä olin uimassa siskontyttöni kanssa ja kun tulin vedestä huomasin vieressäni lilluvan käytetyn siteen.
skywalker, 5.7.2005 21:26:
juuri hietsusta tulleena voin sanoa et aurinko,biitsi ja musa on mun juttu!.suomen talvi on per...joten kesällä pitää auringosta nauttia täysin.
uiminen on kyl ihan jees,mut omat korvat ei oikein tykkää vedestä.
tietysti alkoholia sisältävät juomat on myös mukavia,kunhan osaa käyttäytyä siivosti.
anqqa, 5.7.2005 21:31:
samoin pari tuntia sitten hietsusta tulleena totean: todellaki ranta med aurinko. koko vuoden aina odottaa niitä muutamaa hyvää päivää että pääsee aurinkoon löhöö - koko vuoden. aurinko on plur, viilentävät vilvokkeet on plur, kauniit ihmiset on plur, rusketus on plur. mukaan vaan kirja ja game boy niin kummasti vierähtää päivä siinä.
Hyzenthlay, 5.7.2005 19:53:
---
---
Tai jokuhan voi kusta mereenyööök..