ee102, 12.6.2005 04:19:
Oikeastaan syön ainakin yleisesti ottaen aika terveellisesti. Mutta se johtuu lähinnä siitä, ettei ole varaa karkkiin, sipsiin, ranskalaisiin tms. epäterveellisiin mässyihin.
Mä puolestani oon huomannu et kaikki terveellinen just maksaa paljon siispä rahatilannekin vähän verottaa tota terveellisesti syömistä..
Mä syön mielestäni aika terveellisesti, paljon liha- ja maitotuotteita tavoitteena ois saada proteiinia 2g/painokilo, mutta usein se jää vähän yhden päälle. Riippuu siitä kuinka paljon siihen kiinnittää huomiota. Aamuisin yleensä fitnessmuroja ja leipää, iltaisin taas yritän korvata murot rahkalla (ehrmann + valion rasvaton juugurtti). Parempi ois tietty olla syömättä tota leipää illalla, mut mul on niin hirvee nälkä aina ettei se onnistu. Kanaa tai tonnikalaa melkein joka päivä. Ja kevytjuustoihin oon ihan addiktoitunut! vaik ois kuinka huono rahatilanne, niin kyllä aina pitää leivän päälle juustoa saada Kahvia menee aika paljon, ½-1½ litraa päivässä. Noh, nopeutuupahan aineenvaihdunta