Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,948 views

patient

#361 • • patient
Aika monet ihan neutraalitkin piirteet osoittautuu ärsyttäviksi yhdistyessään tietynlaisiin piirteisiin, joten tästä listasta voisi tulla nälkävuoden pituinen oikeestaan. :) Tyydynkin siis listamaan jotain tässä viime aikoina esille tulleita inhokkipiirteitä:

-itsekeskeisyys, rehentely ja kerskailu
-tyhjäpäisyys: se, ettei ole kiinnostunut oikein muusta kuin omasta pärstästään ja trendilehdistä
-todella kapea musiikkimaku ("meikä ei kuuntele ku hevii, örr, kaikki muu on paskaa!")
-"kovat jätkät ei mitään rehuja syö" -asenne, sopii aika huonosti mun kasvissyöntiin. musta olisi kiva, että toinen söisi munkin laittamaa safkaa joskus ja että mun ei tarvitsisi joka aterialla tapella siitä, miksi olen "perkeleen porkkananpurija"
-huonon neekeriläpän jatkuva kylväminen asiaankuuluvalla rasistisella omahyväisyydellä
-huumorintajuttomuus ja se, ettei osaa nauraa itselleen

Lisäksi jonkinlainen yleissivistys olisi suuri plussa, ei jaksa aina jokaista asiaa ruveta vääntämään rautalangasta. ;)
Mellu-

#362 • • Mellu-
totaali turn off - samoista asioista jauhaminen *uuh*
arvostelu, henkisesti ja fyysisesti kotiin "sitominen" ,loputon sikailu ja naljailu joko minua tai muita kohtaan, jollei se ole sitten inside läppää tj... hmm.. noi ny tuli taas mieleen *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

#363 • • Jutu Blondi

patient, 12.9.2005 19:06:
-itsekeskeisyys, rehentely ja kerskailu
-tyhjäpäisyys: se, ettei ole kiinnostunut oikein muusta kuin omasta pärstästään ja trendilehdistä
-todella kapea musiikkimaku ("meikä ei kuuntele ku hevii, örr, kaikki muu on paskaa!")
-"kovat jätkät ei mitään rehuja syö" -asenne, sopii aika huonosti mun kasvissyöntiin. musta olisi kiva, että toinen söisi munkin laittamaa safkaa joskus ja että mun ei tarvitsisi joka aterialla tapella siitä, miksi olen "perkeleen porkkananpurija"
-huumorintajuttomuus ja se, ettei osaa nauraa itselleen

Lisäksi jonkinlainen yleissivistys olisi suuri plussa, ei jaksa aina jokaista asiaa ruveta vääntämään rautalangasta. ;)

Jota kuinkin samaa mieltä *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

^tiina_^

#364 • • ^tiina_^
ärsyttävintä on:

-ei minä teen niiku minä haluan, viis muitten tunteista
-viinaa pakko saada kävi miten kävi
-jatkuva "kovan pojan" rooli (varsinki kavereitten aikana)
-ainoastaan musiikki jota itse kuuntelen on hyvää
-valehdellaan menoista, jotta saa sikailla rauhassa
-tärkeintä on mitä kaverit aattelee
-minähä en akkojen sanoja tottele
-bileet ei oo hyvät ilman "dopingii"
sapeli

#365 • • sapeli jokukukamikä?
Huvittavaa ehkä, mutta oikeastaan mikään ei tympäännytä yhtä paljoa kuin autoista tai moottoripyöristä tai vastaavista puhuminen - on ihan ok jos niitä harrastaa silloin tällöin, mutta en kyllä hetkeäkään jaksa kuunnella niitä juttuja esim. kaveriporukassa enkä todellakaan arvostaisi jos ne leikkaisivat yhteiseen aikaan. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

#366 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Tosta tupakanpoltosta vinetetään paljon.. Mutta tottahan se on että savuton ja savullinen ei oikeen sovi yhteen.. Tosin aina voi lopettaa, kai *joo* (köh)

Mutta, teeskentely, kusipäisyys, angstailu, molo-otsaisuus, epärehellisyys, hyväksikäyttö ja leikkiminen...

Rakastan aitoja ja valoisia naisia, sekä huumorintajuisia naisia..
Sulan paikoilleni kun joku nainen tulee avoimesti ja hymyilee katsoen suoraan silmiin säteilleen naurua ja onnea. Kun uskaltaa aidosti nauraa asioille, ymmärtää tilannekomiikkaa eikä vaan istu nurkassa jumittaen ja päivitellen kuinka paskaa läppää vaan oikeasti oivaltaa asioita ja löytää hauskoja puolia elämästä ja asioista. *sydan*

Aito lämpö ja läheisyys on myöskin se mitä ei voita mikään..Teeskentely, eli esim. tappeleminen ja silti "kaikki on hyvin" leikin esittäminen ei ole useimmiten nopeasti leppymistä vaan silkkaa teeskentelyä.

Nämä on vain alkua.. Mulla ei ole standardeja tai sääntöjä tai jotain tämä on ok tämä ei kirjaa vaan menen fiiliksen mukaan, aina joutuu hyväksymään huonoja puolia..
*plur* Ei mulla oo kriteerit korkealla, on vaan tiettyjä asioia mitkä säväyttää positiivisesti tai negatiivisesti.

--
-Where there is house there is a home-

Unik

#367 • • Unik
Motivaation puute.
Mellu-

#369 • • Mellu-
tyttöystävä.. jos sellai on ni se mellun kiinnostuksesta *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Stresspill

#370 • • Stresspill rendermonkeywrench
Totta, en voisi pussailla tervakeuhkon kanssa..

--
Aeria Gloris

Tyeicha

#371 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
epäilyskin siit et se on "pelaaja".. *eikä*

--
-Tyeicha-

tigger

#372 • • tigger
Se että jos se pelaa se käyttää läpipeluuohjeita
Dinsku

#373 • • Dinsku

Mar6, 20.9.2005 23:13:
Tosta tupakanpoltosta vinetetään paljon.. Mutta tottahan se on että savuton ja savullinen ei oikeen sovi yhteen.. Tosin aina voi lopettaa, kai *joo* (köh)

Mutta, teeskentely, kusipäisyys, angstailu, molo-otsaisuus, epärehellisyys, hyväksikäyttö ja leikkiminen...

Rakastan aitoja ja valoisia naisia, sekä huumorintajuisia naisia..
Sulan paikoilleni kun joku nainen tulee avoimesti ja hymyilee katsoen suoraan silmiin säteilleen naurua ja onnea. Kun uskaltaa aidosti nauraa asioille, ymmärtää tilannekomiikkaa eikä vaan istu nurkassa jumittaen ja päivitellen kuinka paskaa läppää vaan oikeasti oivaltaa asioita ja löytää hauskoja puolia elämästä ja asioista. *sydan*

Aito lämpö ja läheisyys on myöskin se mitä ei voita mikään..Teeskentely, eli esim. tappeleminen ja silti "kaikki on hyvin" leikin esittäminen ei ole useimmiten nopeasti leppymistä vaan silkkaa teeskentelyä.

Nämä on vain alkua.. Mulla ei ole standardeja tai sääntöjä tai jotain tämä on ok tämä ei kirjaa vaan menen fiiliksen mukaan, aina joutuu hyväksymään huonoja puolia..
*plur* Ei mulla oo kriteerit korkealla, on vaan tiettyjä asioia mitkä säväyttää positiivisesti tai negatiivisesti.

Ukkoni ei polta, mutta minä poltan hänenkin edestä *blush*. Eipä ainakaan viel sen takia poikki mennyt.. 2 vuotta yhes..
Mar6

#374 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Ukkoni ei polta, mutta minä poltan hänenkin edestä *blush*. Eipä ainakaan viel sen takia poikki mennyt.. 2 vuotta yhes..

Niin sitä pitää.. On näitäkin.. Ja jotkut taas näkevät heti punaista ja eivät hyväksy, tosin ymmärrän sen joskus.. Mutta hyvä jos sen kanssa pystyy elämään,

--

Muhvi-

#375 • • Edited Muhvi- Jätkä on Muumi!
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään. Tietysti ymmärrettävää, että kaikilla on sellaisia kausia, mutta jos tuollainen jatkuu monta vuotta ni kiinnostus loppuu. Pidän pojista joilla on jonkinlaisia suunnitelmia elämäänsä varten. *joo*

Ja kyl se tupakka on kans aika miinusta.

--
It was once my life - it was my life at one time.

Mar6

#376 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

yukie^, 21.9.2005 18:25:
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään. Tietysti ymmärrettävää, että kaikilla on sellaisia kausia, mutta jos tuollainen jatkuu monta vuotta ni kiinnostus loppuu. Pidän pojista joilla on jonkinlaisia suunnitelmia elämäänsä varten. *joo*

Ja kyl se tupakka on kans aika miinusta.

Eihän toi järkevä keksintö kyllä ole..

Sellaset ihmiset ovat ylipäätänsä hienoja jotka tietävät mitä haluavat ja tekevät.. Pätee myös naisiin, on kiva kuulla muutakin kun " noo mä vaan hengaan ja en mä tiedä mitä haluun"
Nämä ihmiset jotka miettivät ja uskovat tietävänsä mitä haluavat, ovat myös kokemukseni mukaan usein tasaisempia..

--

Baby-G

#377 • • Baby-G
Jos jätkä on liian saatavilla, liian tyrkyllä jo ihan alkuvaiheilla. Jos toinen kiinnostuu vähän liianki nopeaan tahtiin ja lupailee kuuta taivaalta, sen luulis lopahtavan sitäkin nopeemmin. En sellasta vaivaudu ottaa edes vähääkään vakavasti.

Myös jatkuva tivaaminen missä mennään? mitä sä haluat/ajattelet (musta/meistä)? saa mut voimaan pahoin. *toktok*

Sitten semmoset kaikkien muiden yläpuolella leijumiset, pomottelut ja muut luolamies -aatteet voi heittää menemään *grr*
Epailija

#378 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

yukie^, 21.9.2005 18:25:
Lusmuilu! Lusmut, siis ne pojat jotka vaan makaavat kotona eivätkä tee mitään. Ei töitä, koulua tai edes kiinnostusta mihinkään.

Entä sellaiset tapaukset, joilla on vaikkapa töitä, koulua tai ehkä molempia, mutta ei siltikään kiinnostusta mihinkään?

Baby-G:
Myös jatkuva tivaaminen missä mennään? mitä sä haluat/ajattelet (musta/meistä)? saa mut voimaan pahoin.

Epävarmuushan se rules. ^^ No, onhan tuossa tuo sana "jatkuva". Toisaalta jos toinen joutuu useasti kyselemään moista, niin vikahan voi olla myös vastauksissa, eikö?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Baby-G

#379 • • Baby-G

Epailija, 21.9.2005 23:47:
---
Baby-G:
Myös jatkuva tivaaminen missä mennään? mitä sä haluat/ajattelet (musta/meistä)? saa mut voimaan pahoin.

---

Epävarmuushan se rules. ^^ No, onhan tuossa tuo sana "jatkuva". Toisaalta jos toinen joutuu useasti kyselemään moista, niin vikahan voi olla myös vastauksissa, eikö?

Hyvin mahdollista. Enkä sitä väittänytkään että vika ei ois tässä päässä. Tuskinpa ne kysymykset ahdistais jos ois valmiit vastaukset. Mutta kun en ailahtavuudeltani osaa sen pidemmälle asioita ennustaa, hyvä kun tiedän mitä tänä iltana haluan/aion tehdä. Eikä semmoset epämääräset vastaukset ketään lämmitä, joten sen takia vois jättää kysymättäki *igor*
#380 • • Equalizer Guest
-Tupakointi
-Jos ei kuuntele trancea
*whaat*