Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 462,685 views

MissJ

Posts: 17

#341 • • MissJ Missy
Se, ettei kuuntele toista, vaan puhuu kokoajan itsestään. Olen aika hiljanen, joten semmonen ihminen, joka osaa onkia musta asioita selville kyllä sytyttää parhaiten. Itsekeskeiset pälättäjät jätän usein puhumaan niille muille ihmisille, ketä niiden ympärillä on.
Sundust

Posts: 314

#342 • • Sundust Behind The Sun
hmm..tiukka pipot ei iske...eikä se jos ei osata sanoo suoraan, vaan pitää kierrellä, tunteita pitää osata näyttää..itsestään huolta pitävät ja muutakin kuin ulkonäköä arvostavat tytsyt on kivoi *joo* esim. ku mie kun oon vähäsen romanttinen ja tunteellinen*blush* jaa muutekin kiva..niin olishan se kiva jos löytyis joku joka sitä puolta ymmärtäis..*vink*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

nyyti

Posts: 169

#343 • • nyyti
no... ystäviäni arvostelemalla tms. *äärimmäisen lojaali* pääsee ainakin musta helposti eroon. Toinen asia on tärkeilevät tyypit, tyypit jotka tärkeilee toisten ihmisten esim. dj:n tuntemisella.*grr* hmm... mitäs vielä. Huumeiden käyttöä en katsele (enää), ja elukoista on pakko tykätä*nauru*

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Claquesous

Posts: 3,206

#344 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Minun kiinnostukseni taatut latistajat ovat ahdasmielisyys ja moralistinen elämänasenne, dialogin köyhyys tai jopa puute sekä (omasta mielestäni) täysin typerät kiinnostuksen aiheet. Se, että osaa keskustella kyllä pelastaa _todella_ paljon eli jos on älykäs ja argumentoi mielipiteensä kunnolla, tällöin ei edes haittaa vaikka olisi kuinka erilainen elämänkatsomus ja maailmankuva kuin minulla.

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#345 • • Claquesous viidettä kolonnaa

sOuphy, 7.8.2005 12:33:
valehtelu



Yhteiskunta kyllä sortuisi, jos jokainen kertoisi aina totuuden eikä koskaa valehtelisi _missään_ asiassa. Toimiva sosiaalinen kanssakäyminen vaatii valehtelua.

--
32. of December

Karvinen

Posts: 699

#346 • • Karvinen SekaiSin MariSta
se jos on tavannu miehen jostain muualta ku pk-seudulta ja ihastuu siihen sen oman kylän murteesee/slangii (sen puheeseen) sit se menee ja rupee opettee stadii koska tyttö on sielt päin kotosi *grr*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

minttu83

Posts: 179

#347 • • minttu83
No viimeisessa tulis mieleen ihme humalakayttaytyminen. Kaikki tekee tyhmia juttua jne ollessaan humalassa. Mutta tutustuin yhteen todella mahtavaan ihmiseen joka oikeesti on yks hauskimmista ja mielenkiintoisimmista ihmisista mita oon ikina tavannut ja ajattelen nain vielakin.
Ongelma on vaan siina etta kun taa tyyppi paattaa ruveta tuhoamaan aivosolujaan paihteilla niin siita on tolkku poissa....ja tama on lahes paivittaista. Silloin sammutaan tosi tyhmiin paikkoihin, joudutaan tappeluun ja murretaan luita (aina omia). Sit kun siita selvitaan ja loydetaan puhelin niin sit alkaa minun puhelin soida keskella yota ja jos paatan vastata, saan kuulla seuraavan 2 tuntia kuinka hieno ihminen olen plah plah plah....ja tietenkaan mitaan tasta ei muisteta seuraavana aamuna.

Ja tama todellakin on usein sattuvaa

--
Wake me up when September ends

Pusu

Posts: 156

#348 • • Pusu Diiba-Daaba
Liian itsetietoiset yksilöt (mies tai nainen), ne on toki kiva pudottaa mut...*juonittel* ja verbaalisesti kömpelöt kiroilijat on kans mun mielestä tyhmii....*hmph*

Joo ja varmat nakit ei kiinnosta... varmasti...kaan *igor*

--
Lepakot lentää, lehmät ei.

domi

Posts: 7,069

#349 • • domi Työn sankari.
Verbaalinen köyhyys latistaa kyl aika nopeesti tunnelman :D "konteksti....hä?"
Lyylikki

Posts: 2,975

#350 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Deittailin hetken miestä, joka ei ollut oikeasti mitään ja silti se oli aina sillä asenteella liikkeellä, että "eksää tiedä kuka mä oon?". Oli jossain Helsingin raflassa töissä ja siitä sitten ihmisiä muistutti. Voi taivas. Ei ainakaan mitään semmoista. Itsestään voi tehdä numeroa ja saa olla keskipisteenä/suunapäänä, mutta turhaa kukkoilua ja itsensä jalustalle nostamista on syytä välttää.

Enkä mä jaksais kattoo mitään tilittäjääkään. Jos kaikki on päin vittua, niin mä olen kyllä hyvä kuuntelija hetken, mutta jossain vaiheessa mulla menee hermo. Ja tämä kyllä latistaa kiinnostuksen niin ystäviin, kuin potentiaalisiin poikaystäviinkin. Nähty on.
domi

Posts: 7,069

#351 • • domi Työn sankari.

Lyylikki
Enkä mä jaksais kattoo mitään tilittäjääkään. Jos kaikki on päin vittua, niin mä olen kyllä hyvä kuuntelija hetken, mutta jossain vaiheessa mulla menee hermo. Ja tämä kyllä latistaa kiinnostuksen niin ystäviin, kuin potentiaalisiin poikaystäviinkin. Nähty on.



Tuo kerjään-sääliä-millä-tahansa-verukkeella on aika hermoja raastavaa, kun siitä ei parhaimmillaan tuu loppua viikkoihin. Jos vielä ite oot kämmännyt siinä asiassa jotenkin,niin siitä muistutetaan joka sivulauseessa vähintään kerran tunnissa :D

Olikoha offtopic?
Mekha

Posts: 158

#352 • • Mekha
Liika huumeidenkäyttö. Vääränlaiset kengät. *joo* Ja jos ei pidä konemusasta niin..tack och adjö(luultavasti näin koska olen DJ..) Mustasukkaisuus on joskus rasittavaa, eli ei liikaa sellaista. Ja jos on vaikka miten hyvä tyyppi ni jos nainen on pitempi kuin itse on ni se on ongelma..mut ei kuitenkaan iso sellainen. *hymy*
John

Posts: 1,384

#353 • • John Lauma

Lyylikki, 29.8.2005 22:25:
Deittailin hetken miestä, joka ei ollut oikeasti mitään ja silti se oli aina sillä asenteella liikkeellä, että "eksää tiedä kuka mä oon?". Oli jossain Helsingin raflassa töissä ja siitä sitten ihmisiä muistutti. Voi taivas. Ei ainakaan mitään semmoista.


Juu ei! "Olin ton ja ton kans siellä ja siellä ja sit näin sen ja sen ja sanoin näin ja noin ja siis tajuutsä ketä mä tunnen, hä..." yäk!

Lyylikki, 29.8.2005 22:25:
Itsestään voi tehdä numeroa ja saa olla keskipisteenä/suunapäänä, mutta turhaa kukkoilua ja itsensä jalustalle nostamista on syytä välttää.


Ei saa tehdä itsestään kuitenkaan väkisin huomion keskipistettä... yhtä yäk!

Lyylikki, 29.8.2005 22:25:
Enkä mä jaksais kattoo mitään tilittäjääkään. Jos kaikki on päin vittua, niin mä olen kyllä hyvä kuuntelija hetken, mutta jossain vaiheessa mulla menee hermo. Ja tämä kyllä latistaa kiinnostuksen niin ystäviin, kuin potentiaalisiin poikaystäviinkin. Nähty on.


Tuo on ero kaverin ja ystävän välillä. Jos ihmisellä on vaikea aika elämässään niin sitä pitää kunnella, todellinen ystävä ei pidä sitä rasittavana. Eri asia on sitten perusnegatiiviset ihmiset jotka kitisevät kitisemisen takia...


Ja kuten Mekha tuossa sanoi, liika huumeidenkäyttö!*eiei* Ja konemusiikkipurismi, ei kiitos!

--
Fancy some cheese, Gromit?

josbe

Posts: 1,982

#354 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Mekha, 12.9.2005 15:26:
Liika huumeidenkäyttö.



Toi LIIKA huumeidenkäyttö oli hauska *hih* Mutta yhdyn kyllä siihen erittäin vahvasti.
Lisäks mua ärsyttää anteeksipyytelevä tai liian palvova sävy, tyyliin, "anteeks, että kerjään täs, mut eikö me nyt voitais sitä tai tätä". Toisaalta taas en tykkää YHTÄÄN siitäkään, että joku on kiinnostunut, mutta esittää saavuttamatonta, oon liian vanha ja malttamaton sellaisiin leikkeihin. Joten kaikessa aiemmin sanotussa parasta on se kultainen keskitie, vaikkakin henk. koht. tykkään - ei nyt ehkä liian itsevarmoista - mutta sanotaanko miehistä, jotka on sinut itsensä kans, eikä turhia ujostele *hihu*

P.S. Älkää olko niin pessimistisiä ihmiset! Täällä sitä vaan harrastetaan "sen oikean löytämisen"-todennäköisyyslaskentaa, kun se ei kuitenkaan ole niin yksinkertaista. Uskon naivisti(?), että jos vaan synkkaa, niin sit synkkaa, esim. fiksuudella on monta muotoa! (Vai olenko niin tyhmä, että aika moni on mun mielestä ainakin jollain tapaa älykäs??). Mikä ei tietenkään yksinään riitä lähes kenellekään.
Kirtar

Posts: 771

#355 • • Edited Kirtar
kun se avaa suunsa. (Niin että sieltä tulee ääntä)


Edit:

- Se että on erillaiset arvot.
- Se että polttaa tupakkaa.
- Se että pitää huonosta musiikista.
- Se että ei tykkää animesta (siis siitä japanilaisesta animaatiosta) :)
- Se jos on yksinkertainen
- Se jos on Frigidi
- Huono huumorintaju
- Liian ujo (ei söpösti ujo vaan sillai ujo ujo)
- tyhmyys
- rasisti,suvaitsematon,itseään täynnä oleva
- itsetunnon pönkittely miehiä / naisia pyörittelemällä
- Liian vaikeasti tavoiteltava
- Liian nuori




Tietenkin noita voi olla vähän vaikea selvittää ton ekan perusteella *nauru**vink**igor*

--
asdaf?

onni3mk

Posts: 3,973

#356 • • Edited onni3mk Onni on.
Se, ettei se tiedä, mitä haluaa, tai ei ilmaise sitä mulle.
Se, että yrittää olla vaikeasti tavoteltava.

Edit:
Se, ettei edetä

--
Onni on.

AlexS

Posts: 1,389

#357 • • AlexS kummasetä
-Rööki, huumeet
-Se että ei liiku _ollenkaan_ (siis urheile)
-Ei hymyile
Hmm oon kyl voinu vastata tähän joskus aikasemminkin, tsori*hih*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Cloud

Posts: 2,162

#358 • • Cloud Game Freak
Nuorempi..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kirtar

Posts: 771

#359 • • Kirtar

Cloud, 12.9.2005 16:59:
Nuorempi..





Eihän tossa nyt oo järkeä. Ajattele sitä etua, minkä saat ku 50 kybäsenä ukkona sulla on 20v vaimo :D

--
asdaf?

pietari

Posts: 337

#360 • • pietari -..-
Tupakan poltto on sellanen minkä yleensä huomaa ekana. Tosin siitä kaiketi pääsee eroon.

Toisekseen elämänarvot on tärkeet. Ja tottakai sitä kautta vastuu omasta elämästä. Muita tärkeitä tos on listattukkin monenne kertaan.

--
...umdah...