Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,071 views

Strobocop

#901 • • Strobocop Skenepoliisi
Huono ajoitus.

--
Three strikes and you are out!

Madda

#902 • • Madda ice-angel
Pahat hajut/epähygienisyys ja tyhmyys.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

#906 • • Norb Guest

satumetsä, 3.2.2007 16:23:
Hyi tästä tulikin mieleen, että mun mielestä on todella kuvottavaa, jos miehellä on pitkät kynnet.
Kerran näin kaupan kassalla semmosen tyypin, jonka pikkurillin kynsi oli oikein pitkä.
Ällöttävää *poks*

Niinpä! Hyi helv... Jos vaik ajattelee, et se sormettais niillä!1 *sars*
OCS

#907 • • Edited OCS
Omasta ulkonäöstään/vaatteistaan/painostaan valittaminen ja puhuminen. stfu.
Progress

#908 • • Progress
örvellys. Alkoholi tai muu...mut jos örveltää, se ei näytä kivalta enkä siitä tykkää.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jammailija

#909 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Progress, 5.2.2007 12:31:
örvellys. Alkoholi tai muu...mut jos örveltää, se ei näytä kivalta enkä siitä tykkää.

Joo ja tohon liittyen liian äänekkäät ja kärkevät naiset! Lisäks pelkästään itsestään puhuminen tuntuu joillakin olevan muotia. Toisaalta oon huomannu, että toisten sosiaaliseen kanssakäymiskuvioon kuuluu just se, että puhutaan itsestään ja sit oletetaan toisen puhuvan samal sopivaan väliin itsestään. Mä oon joskus jutellu jonkun kans enkä oo uhallanikaan koko iltana sanonu itsestäni mitään, vaan kysellyt toiselta. Kyl se sit loppupeleistä vähän loukkaa, ku toinen ei tunnu olevan kiinnostunut kuin itsestään.*justjoo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

doris

#911 • • doris Dora Gray | X-Rust
Se että tietää kaikesta kaiken eikä pysty hyväksymään erehdyksiään.
Huonot käytöstavat.
Valehtelu ja lupauksien pettäminen.
#912 • • *Mirri* Guest

Jammailija, 8.2.2007 19:56:
Joo ja tohon liittyen liian äänekkäät ja kärkevät naiset!

Mä taidan olla aika usein tollanen... *blush**tirsk*
Bellezaaa

#915 • • Bellezaaa Afrodite*

Flight, 19.2.2007 01:47:
Huono huumorintaju

Täysosuma!
Ite ainaki oon sellanen hassu tapaus, et huumoria huumoria,
polemminpuolinen kommunikointi onnistuu*hihu*
meizi m

#916 • • meizi m Jytkemeister supreme
Järjestelmällisyys, laskelmoivuus, kaikenlainen särmäys, kokoomuslaisuus, keskustalaisuus, statussentrisyys, konformismi, 'sä oot niin gay'-jutut*, suomipop (varsinkin mukanalaulaminen), deittailu, keskustelu (n. 50% tapauksista), isokokoinen poikaystävä, pippurisumute, sunnuntaiaamu, kissat.

*suomeksi käännettynä kutakuinkin 'tarjoo hei drinkki ni saat pesää (jos maksat taksin)'

--
...

Jammailija

#917 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 18.2.2007 23:51:
---
Jammailija, 8.2.2007 19:56:
Joo ja tohon liittyen liian äänekkäät ja kärkevät naiset!

---

Mä taidan olla aika usein tollanen... *blush**tirsk*

Sä oot silleen hyväl ja sulosel tavala*nauru**hali*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Syce

#918 • • Syce
poikamaiset/miesmäiset naiset ei nappaa tippaankaa. Nainen on nainen!
kiltit tytöt/naiset ennekaikkea on buenoa... esim. tyttöporukasta mua ei kiinnosta se joka on joukon "tähti" ja ääni...vaan se joka on hieman sivussa*hihu*
vivesteri

#919 • • vivesteri karmea mörkö
Liiallinen esilläolo, itserakkaus, alkeellisimpienkin käytöstapojen puuttuminen ja ylipäätään "hei kattokaa mua, mä olen komea ja paras"-asenne.
Jahas

#920 • • Jahas
ylimielisyys, ennakkoluuloisuus, ylpeily, sylkeminen, liika kiroilu, huumoritekno, ahdin määrää tahdin-yhteisö, karaoke ja aurinkolasien käyttö sisällä.