Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,246 views

101pilkkua

#1021 • • 101pilkkua MelkoItsetuhoinenÄäliö

Vampyrella, 4.7.2007 01:52
Parisuhteessa tuo kiinnostuksen ylläpitäminen ei aina kuitenkaan ole niin yksiselitteistä ja yksinkertaista, kun toisesta ihmisestä ilmenee väistämättä niitä ei-niin-kivoja puolia. Tuskin mun kumppani hirveesti kokee kiinnostuksen hetkiä sillon, kun meikä saa karmivan siivouspuuskan ja mua ahistaa kaikki leivänmurut väärässä paikassa, tai kun päätän meikata about 3h vaiks ois ihan hyvä jo lähteä, tai kun mökötän ennen kuin päätän puhua asioista. Kyllä, olen joissakin asioissa kypsymätön, ärsyttävä, jopa idiootti. Musta ei kuitenkaan ole kiinnostusta latistavaa, että toisessa ihmisessä on ns. ''puutteita'' tai pikemminkin kehittymisalueita, kunhan ihminen itse on valmis kohtaamaan omat heikkoutensa ja kasvamaan ihmisenä. Kyllä mä olen ihan valmis tarttumaan siihen porakoneeseenkin ja harjoittelemaan sen käyttöä. Pitää olla valmis kehittämään itseään ja myös parisuhdetta eteenpäin, sillä tavalla se kiinnostus voi säilyä pidemmänkin aikaa. Sellanen ihminen, joka pitää itteään täydellisenä eikä hyväksy mitään puutteita toisessa ihmisessä, on ehdoton turn off.

Pisti kyl miettimään ja mun mielestä toi on ainakin aikas totta. Aina on varaa kasvaa ihmisenä ja jokaisesta meistä löytyy niitä puutteita ja vikoja, eriasia on miten ne itsekukin kohtaa...

--
Tyhminkin nainen saa viisaan miehen, mutta tarvitaan todella fiksu nainen selviytymään tyhmästä miehestä.*lmao*

#1023 • • Muussika Guest

101pilkkua, 4.7.2007 21:05:

Pisti kyl miettimään ja mun mielestä toi on ainakin aikas totta. Aina on varaa kasvaa ihmisenä ja jokaisesta meistä löytyy niitä puutteita ja vikoja, eriasia on miten ne itsekukin kohtaa...

Jepu, no kirjotin vielä suht suppeasti tosta aiheesta, koska mä oon nyt niin ajattelevaisella tuulella et tekis mieli suunnilleen kirjottaa kirja. *nauru*

Mutta siis, tuossa ei vielä lukenut läheskään kaikkia mun ajatuksia. Nimittäin, en kirjottanut mitään esim. siitä, että ihan kaikkia toisen ihmisen ''puutteita'' ei mun mielestä pidä edes sulatella. Jos mun kumppani alkais vaikkapa vetää kamaa, eikä suostuisi sitä lopettamaan vaikka menettäisi siinä samalla mut, niin sitten meikä kyllä lähtisi menemään, vaikka kuinka tuntuisi pahalta. Tästä voisi moni kysyä, että eikös tämä nyt olisi yksi niistä elämän vastoinkäymisistä, johon mun pitäs uskaltaa heittätytyä? (Ja moni kamaa vetävä luultavimmin vaan naurahtaa, mut jokaisella meillä on omat arvomaailmamme.) Vastaan kuitenkin, että tää ei olisi sellainen parisuhteen töyssy, johon mä voisin vaikuttaa, koska en mä voi alkaa päättämään asioita toisen aikuisen ihmisen puolesta. Jos joku vaikkapa haluis vetää sitä kamaa silläkin seurauksella, että mä lähtisin menemään, niin se ois sit hänen päätös - joka mun mielestä kertois myös hänen arvojärjestyksestä. Haluan kyllä olla tukena, kun kumppanilla on vaikeita hetkiä elämässä, mutta huumevieroittajaksi / AA-kerhoksi / terapeutiksi en kuitenkaan rupea. Virheistäni olen oppinut. Kylmää? Ehkä, mutta jokaisella ihmisellä on oikeus huolehtia myös omasta henkisestä hyvinvoinnistaan. Uppoavaan laivaan ei tarvitse hypätä mukaan. Vaikka kuinka rakastaa toista ihmistä, on tärkeää rakastaa myös itseään.

Tää kamanvetäminen oli nyt vaan yks esimerkki. Kiinnostus suhteen jatkamiseen lopahtaisi oitis myös, jos mua petettäisiin, lyötäisiin tms. mitä en voi sulattaa. Eli, vaikka jokaisessa ihmisessä onkin niitä ei-niin-mukavia puolia, niin enpä minäkään niitä ihan kaikkia ''kehittymisalueita'' sulattele. Tiedän itsestäni, että en tule koskaan ryhtymään narkkariksi tai alkoholistiksi, ja varmasti hakeudun hoitoon jos joskus vaikka masennun jonkin traagisen elämäntapahtuman myötä, ja samaa haluan kumppaniltani. Tämä ihan vain sen vuoksi, että mielestäni parisuhde ei voi perustua sille, että toinen koittaa pelastaa toista ihmistä tältä itseltään.

Tulipas astetta vakavempaa settiä tähän väliin, mutta teki taas miäli tarinoida. *hih* Moni saattaa olla kanssani täysin eri mieltä, ja monen mielestä mun käsitys rakkaudesta saattaa olla perseestä revitty. Sanotaan kuitenkin näin, että mä olen pieneen ikääni nähden uhrautunut elämässäni jo ihan liian monta kertaa saamatta mitään takaisin ja miettinyt, että tätäkö se rakkaus on? Mun mielestä parisuhteen rakkaus ei voi olla altruistista, TÄYSIN pyyteetöntä rakkautta, koska kysehän on antamisesta JA saamisesta, kumppanuudesta. Vanhemman rakkaus lastaan kohtaan on ihan eri asia. Ei siis ole mitään syytä hävetä, jos se kiinnostus suhteen jatkamiseen lopahtaa silloin, kun on antanut itsestään kaiken minkä pystyy, saamatta mitään takaisin.

Enihau, häpi häpi joy joy, tuli liian neganega tekstii mut rakastakaa toisiinne ja myäs itteenne sellai kunnolla! *plur* *nauru*
MesMeRise

#1025 • • MesMeRise Spinnamon

mark hamilton, 1.7.2007 23:04:
---
MesMeRise, 11.6.2007 16:53:
Mammanpojat, jotka ei pärjää omillaan ilma et pitää juosta aina äidin luo *hihu*

---

Tarkoittaaks toi työttömii? Ei ole helpoo saada työtä ja sit pitäs 380 / kk työkkäreillä maksaa vuokra, ruoka ja muu eläminen. Yleensä ihmiset työllistyy 25-30 veenä kunnolla. Työkkärirahoilla kyllä pärjää jos ei ole vuokraa tai muita kuluja kun ruoka ja muu eläminen. Rahat loppuu äkkiä kun ryyppää.

Ei tarkoita työttömiä.
kokosbollar

#1026 • • kokosbollar franks and beans!
Täs on jotain miesten (ulkoisia) ominaisuuksia jotka ei vaan nappaa *dissaa*

- jos on hevari/punkkari tms. liian "äijä"
- myöskin liian hippi (rastat ei käy, eikä hamppuvaatteet jne hösvötykset)
- kalju
- liian korkea/matala ääni
- itseäni lyhyempi/samanpituinen (pitää olla ainakin n. 10 cm pidempi)
- epävarma tyyli -> voi tarkoittaa ns. hyvinkin pukeutunutta, mutta joka ei kanna vaatteitaan hyvin
- ei osaa tanssia (siis aivan kauhea turn-off! *nauru*)

Myös luonteenpiirteistä ehdottomat nou-nout:

- itsekkyys
- saituus (aivan mahdottoman raivostuttavaa) *grr*
- välinpitämättömyys (ks. edellinen)
- tyhmyys (=ignorance, siis ei pysty keskustelemaan mistään ajankohtaisesta, politiikasta, olennaisista maailmassa tapahtuvista asioista eikä ole niistä mitään omia mielipiteitä)
- huono huumorintaju

Hih hei *lmao* toivottavasti kukaan ei tunnista itsestään kaikkia noita...

Voisin myöskin lisätä että naisten käytöksessä ärsyttää kaakattava ääni, itsensä paljastelu humalassa, tanssiminen pienissä tiiviissä ryhmissä (kun eivät uskalla tanssia yksin) ja saman sukupuolen pussailu/hiplailu humalassa pelkästään miesten huomion herättämiseksi.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

arind3r

#1027 • • arind3r sPykettäjä
penis :(

--
-Sorry Mario, but princess is in another castle
-I know, I came here because of you, mr talking mushroom

Mark

#1028 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

kokosbollar, 12.7.2007 15:01:
Täs on jotain miesten (ulkoisia) ominaisuuksia jotka ei vaan nappaa *dissaa*
- saituus (aivan mahdottoman raivostuttavaa) *grr*

*nauru* eioo helppoo olla nainen jos ei ees timanttei saa, perkele!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Celes-

#1030 • • Edited -Celes-
Tosi vaikeaa sanoa tarkalleen.
Pitäisi tuntea itsensä läpikotaisin, hyvät ja huonot puolensa että tietää mikä ärsyttää
tai kiinnostaa toisessa ihmisessä.
Ehkä kymmenen vuoden päästä vastaukseni voi olla ihan erilainen,
kun on tullut elämänkokemusta hankittua.

Näistä ominaisuuksista en kauheasti pidä:

- Liika egoilu asioista ja itsestään
- Aamukärttyisyys (en ymmärrä)
- Yleinen innostuksen puute asioihin
- Keskustelutaidon puute (mielestäni ei ole sellaista asiaa mistä ei voisi puhua)
- Tupakointi ( yök)
- Ei huolehdi omista asioistaan ( esim. laskut, tapaamiset, tavarat jne.)
- Sanojen kuuleminen omalla tavalla
- Huumotajun puute
- Ruoanlaittotaidon puute
- Negatiivinen asenne asioihin ( ei kiinnosta yms.)
- Epähygieenisyys
- Liika suunnitelmallisuus (kalenterit vuodeksi eteenpäin täynnä..no thanks)
- Riidanhakuisuus
- Epäsuvaitsevaisuus
(Kirjoitan myöhemmin lisää)

Voisin luetella myös listan mistä puolista pidän, mutta se olisi liian pitkä ja aihe menisi jo off-topic ;).
Aurinkoneiti

#1031 • • Edited Aurinkoneiti
Kiinnostukseni mieheen latistaa: dominoivuus, itsestään "arvoituksellisesti puhuminen" l. ei pysty puhumaan itsestään rehellisesti, liiallinen kiinnostus juomiseen, päihdeongelmaisuus, kehonrakennus, karvattomuus.
Lyylikki

#1032 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tulipahan tänään todettua yksi ulkonäöllinen seikka, joka latistaa kiinnostuksen.

Näin ihan muksan oloisen kundin tänään Helsingin rautatieasemalla. Sillä oli ihan normi jotku housut ja huppari eli ei siinä mitään. Kasvot oli sellaiset kiltit, mutta ilmeikkäät. Se käveli mun ohi ja sillä olikin piilokalju. YÖÖÖÖKKKK!!!!! Vieläpä siis ponnarilla siellä takana. Ei vaan pysty kykeneen.
Nauskiss

#1034 • • Nauskiss
Nämä nyt ainakin:

- väkivaltaiset elkeet
- hunsvottimaisuus
- pummailu/lokkeilu
- sovinismi

Mutta, ei tämä nyt oikeastaan ole mikään kovin olennainen kysymys mulle.
Pikemminkin voisin ehkä pohtia, että mikä saa mut kiinnostumaan jostakusta (jos mikään)?

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Freja

#1036 • • Freja Sihteeri
Se, ettei tule toimeen omillaan.
Huono hygienia.
Huonot käytöstavat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Howdy

#1037 • • Howdy Oldie
Tukahduttajat on aika turn off ..

--
Käpy vailla vertaa

Pätkis

#1038 • • Pätkis Pikkis

Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
....
Mutta, ei tämä nyt oikeastaan ole mikään kovin olennainen kysymys mulle.
Pikemminkin voisin ehkä pohtia, että mikä saa mut kiinnostumaan jostakusta (jos mikään)?

Mä huomasin jälleen kerran saman asian, nyt viihteellä ollessa se korostui taas entisestään. Voin helposti keksiä miljoona syytä tyypistä riippuen, miksi ei, mutta harvassa on ne kerrat kun huomaan että mahdollisesti joo. Ja silloinkaan en tiedä yleensä miksi. Jotain yhteistä "joo -kategorian" tyypeissä on kyllä, mutten ole vielä saanut määriteltyä sanallisesti että mitä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

#1040 • • ALIEN Guest

plink, 23.9.2007 03:05:
aika sama. mihinkään hyvään en ole koskaan tyytyväinen:/

Onnea elämään.