Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 462,514 views

sadesola

Posts: 409

#1041 • • sadesola Kettu mikä kettu
Kun ihminen
kertoo vakavissaan
lähtevänsä SAFARILLE
paukuttelemaan...

Voi hemmetti.

Suuri valkoinen metsästäjä iskee. *dissaa*

--
KABOOM!

[N4NN4]

Posts: 111

#1042 • • [N4NN4]
epäaitous, liiallinen itserakkaus, väkivaltaisuus *dissaa*
katjastina

Posts: 398

#1043 • • katjastina magnets and miracles
se ainainen: mä en tiedä mitä haluun, haluisin matkustella ja oon niin pihalla elämäni kanssa vaikka oonkin jo 30 ja risat*eiei*
haesul

Posts: 178

#1044 • • haesul :--)

sadesola, 24.9.2007 09:21:
Kun ihminen
kertoo vakavissaan
lähtevänsä SAFARILLE
paukuttelemaan...

Voi hemmetti.

Suuri valkoinen metsästäjä iskee. *dissaa*


ei noilla kriteereillä kait rajaa kun joku pari potentiaalista kumppania ulos. eiks safarilla metsästäminen ole aika 1800-lukuu? *nauru*

--
*kuolaa*

Zeratul

Posts: 1,170

#1045 • • Zeratul Captain miserable

Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
-clips-

- hunsvottimaisuus



Mitäköhän ihmettä tarkotat tällä?
Mulla ku oli semmonen käsitys et sana kääntyy selkokielelle kutakuinkin koiranvituksi.
Millanen ominaisuus "koiranvittumaisuus" siis oikeen on?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Janisa

Posts: 2,226

#1046 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Zeratul, 31.10.2007 15:27:
---
Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
-clips-

- hunsvottimaisuus

---


Mitäköhän ihmettä tarkotat tällä?
Mulla ku oli semmonen käsitys et sana kääntyy selkokielelle kutakuinkin koiranvituksi.
Millanen ominaisuus "koiranvittumaisuus" siis oikeen on?



Tah? En ma mistaan koiranvituista tieda, mutta hunsvotit on ihania. *plur*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

anniharha

Posts: 1,937

#1047 • • anniharha
Ensimmäinen latistava tekijä on totaalisen erilainen huumorintaju. Sen täytyy olla yhtä huono kuin mullakin. Mun jutuille ei tarvitse nauraa, jos ne pystyy nokittamaan. Jos toinen ei saa mua nauramaan, ei mahdollisuutta ole. Älykköhuumorin voi unohtaa ja rasismivitsejä siedän vain epärasisteilta. Vauvavitsit ja itseironia toimivat aina.

Tyhjänpäiväinen lässytys raivostuttaa. Tietenkin olen sun elämäsi nainen, mutten tahdo kuulla sitä ennen kuin olet ehtinyt tajuta asiaa itse. Jos ollaan tunnettu tunti tai viikko, en halua kuulla sanallakaan mitään sitoutumisesta tai yhteisestä tulevaisuudesta. Myöskin yltiökohteliaisuuden, pelurilauseet ja muut läpinäkyvät iskemismielessä viljeltävät tarinoinnit voi säästää muille naisille. Ja jos tahtoo pelkästään pillua, on ihan turha yrittää esittää muuta, se näkyy läpi kuitenkin. Suurempi todennäköisyys onnistumiseen on jos kehtaa pyytää suoraan, hehäheheä :E

Kuosailu, uskovaisuus ja muut vahvat maailmankatsomukselliset näkemyserot tulevat tielle ennemmin tai myöhemmin, yleisimmin huumorintajuun liittyvissä yhteyksissä. Minun maailmassani jeesus tulee joka kerta aivan liian nopeasti ja yleensä suoraan silmille.

Homma latistuu myös siihen, jos ruoka ei kelpaa. Aatteellisista ja allergiaperäisistä syistä voi diettailla, mutta nirsoilua en kykene ymmärtämään. Vääränmalliset makaronit ja huonosti leikattu leipä toimivat nälän siirtämisessä ihan yhtä hyvin kuin lajinsa ideaaliyksilötkin.

Ja ei, ei tarvitse pitää yhteyttä 24/7. Minä en jaksa kirjoittaa kolmeakymmentä tekstiviestiä päivässä, varsinkaan jos asian voi hoitaa puhelulla tai netitse. Jos viestittelylle on peruste, yhdyssanat saa kirjoittaa yhteen, kiitos.



Vaikeaa mitään kuitenkaan on yleistää. Yksilöstä kaikki loputa on kiinni. Kunhan vaan huumori natsaa ja muhun suhtautuu ensisijaisesti ihmisenä ja vasta toissijaisesti naissukupuolen edustajana, niin tapauskohtaisesti edetään.

--
and though my words could save the world they never come out right

spoinkel

Posts: 398

#1048 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Aineenvaihdunnan olemassaolo. Tytöt eivät käy kakalla.

Yleinen epätäydellisyys.

Jatkuva ulkonäön kohentaminen, niin pinnallista...

Raittius ja kuosaaminen.

Väärät mielipiteet.

Sarkasmi, varsinkin jos ei voi heti tietää onko toinen tosissaan vai heittääkö läppää :(

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Freja

Posts: 8,775

#1049 • • Freja Sihteeri

spoinkel, 1.11.2007 11:42:
Raittius



Miksi tämä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#1050 • • hallucinogen Edain

Freja, 1.11.2007 11:47:
Miksi tämä?


Kyll ihmisen on pakko olla jonkin sortin hihhuli jos se on raivoraitis :D.

Eihän siitä mitään tule jos viet naisen hyvään ruokaravintolaan ja se tilaa vettä ruokajuomaksi.

--
pikku-*possu*

josbe

Posts: 1,982

#1051 • • josbe suomalainen juhlakinkku

spoinkel, 1.11.2007 11:42:
Sarkasmi, varsinkin jos ei voi heti tietää onko toinen tosissaan vai heittääkö läppää :(


Huumorintajuttomuus. Esimerkiksi se, ettei ymmärrä sarkasmia. *iloinen*
ezzy

Posts: 8,060

#1052 • • ezzy Droid-pappa

Zeratul, 31.10.2007 15:27:
---
Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
-clips-

- hunsvottimaisuus

---


Mitäköhän ihmettä tarkotat tällä?
Mulla ku oli semmonen käsitys et sana kääntyy selkokielelle kutakuinkin koiranvituksi.
Millanen ominaisuus "koiranvittumaisuus" siis oikeen on?



Hunsvotti on about samaa ku renttu, mut ehkä lievempää tms
Avatar
#1053 • • gnomex Guest

spoinkel, 1.11.2007 11:42:
Aineenvaihdunnan olemassaolo. Tytöt eivät käy kakalla.


Ne käyvät spermalla!

Olenko nokkela vai olenko *tanssittel*
Nauskiss

Posts: 532

#1055 • • Nauskiss

Zeratul, 31.10.2007 15:27:
---
Nauskiss, 22.9.2007 23:13:
-clips-

- hunsvottimaisuus

---


Mitäköhän ihmettä tarkotat tällä?
Mulla ku oli semmonen käsitys et sana kääntyy selkokielelle kutakuinkin koiranvituksi.
Millanen ominaisuus "koiranvittumaisuus" siis oikeen on?



Sun käsityksistäs en tiedä, mutta yleinen käsitys on:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=8263fb2d-2bbd-41a3-a9bf-3b0973500065

Lyhyesti: heittiö/lurjus

(Siis sanaa käytetään kuvailevana, ei suoraan kääntäen.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Zeratul

Posts: 1,170

#1057 • • Zeratul Captain miserable

Nauskiss, 1.11.2007 14:33:
Sun käsityksistäs en tiedä, mutta yleinen käsitys on:
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=8263fb2d-2bbd-41a3-a9bf-3b0973500065

Lyhyesti: heittiö/lurjus

(Siis sanaa käytetään kuvailevana, ei suoraan kääntäen.)


No hö. :( Kyllähän mä nyt sen tiesin mikä yleinen käsitys on. Eikä kysymys missään vaiheessa ollu mun käsityksestä, vaan sun käsityksestä. Tietty jos nyt haluis oiken vääntää ni voishan sitä kysyy et millanen ominaisuus heittiömäisyys tai lurjusmaisuus sit on, mut nyt ei vaan taida jaksaa.

Lyhyesti: tuolta linkistä löytyy myös viittäus "koiran häpyyn"

+Olis ollu tosi mielenkiintosta jos oisit vaan hauskana kuvaillu sitä vaikka näin:-No se on semmosta sisästä kireyttä, mielentilaltaan enemmän punertava ku minkään muun väristä... Tai jotain muuta yhtä päätöntä. Oltais sit ees saatu yleisöviihdettä. :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Kolera

Posts: 4,256

#1058 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

anniharha, 1.11.2007 08:53:
Minun maailmassani jeesus tulee joka kerta aivan liian nopeasti ja yleensä suoraan silmille.



NO HYI!




hallucinogen, 1.11.2007 11:50:
---
Freja, 1.11.2007 11:47:
Miksi tämä?

---

Kyll ihmisen on pakko olla jonkin sortin hihhuli jos se on raivoraitis :D.

Eihän siitä mitään tule jos viet naisen hyvään ruokaravintolaan ja se tilaa vettä ruokajuomaksi.


No perkele vesi on ihan hyvä ruokajuoma! =P Etenki jos mies joutuis maksaa =P
Ja suahan vituttaa vaan tässä se et mitä enemmän se päissää on ni sitä helpommin se antaa ja jos on täysin raitis ni sun heruttelustas tulee huomattavasti vaativampaa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hallucinogen

Posts: 8,190

#1059 • • hallucinogen Edain

Kolera, 1.11.2007 15:25:
No perkele vesi on ihan hyvä ruokajuoma! =P Etenki jos mies joutuis maksaa =P
Ja suahan vituttaa vaan tässä se et mitä enemmän se päissää on ni sitä helpommin se antaa ja jos on täysin raitis ni sun heruttelustas tulee huomattavasti vaativampaa =P


Älä nyt kailottele tommosia yleisesti! Sä teet saamisesta muuten entistä vaikeampaa :D. Vesi on ihan hyvä juoma kun syö himassa spydäriä mutta jos mulla on nenän edessä karitsan karetta niin kyllä se punaviiniä pitää olla kaverina.

--
pikku-*possu*