Seurustelua vai tapailua??

58 posts, 3 pages, 31,049 views

Riku

Posts: 3,187

#41 • • Riku The Little Prince

IlonaPoks, 14.6.2005 13:06:
Mä en seurustele enkä tapaile..
Vaan me STYYLATAAN (kuulemma). *sydän**possu**piis* söpöö söpöö

Mut tarkottaaks toi sitä ettei valvoja enää näytä tissejä?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

itis

Posts: 2,518

#42 • • itis Morning Star
jahkaaminen ei ole mistään kotoisin. Kertoo mistä kana pissii ja jos ei pissi ni: neeext.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#43 • • trusti Guest
unohda se ämmä. piste.
Samu81

Posts: 1,224

#44 • • Samu81 kokolihaa
Tää tarina loppus jotenkin kesken.... Kerro nyt ees mitä tapahtu?

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#45 • • Aziz Combat Fighter

Dj-Xcosmo, 9.6.2005 13:29:
Jasså...eli lähetin tytölle että unohda mut kokonaan, plaaplaa, ni se lähetti "Just, aika töykeet sulta!! selvästi sul on tarpeeks kaverei etkä haluu/tarvii yhtä lisää."

sit nyt ilmotin hänelle että "mitä teet pe/la -illalla, jos sais juttelemalla nä asiat käytyä läpi"

"Lauantaina oon Turussa, ja perjantaina vaan himassa.." sanoin "No miten ois jos nähtäis perjantai-illalla?"


tyttö: "En mä tiedä.." siis, mikä tätä vaivaa..?? pelottaako sitä, leikkiikö se..???vai mitä se hakee tällä...?



Meh. Ämmä kylmäks - se selkeesti vaan pelaa sulla, ja sä oot pöljä ku annat sen. Seuraavaks vaan tekstari kehiin et "Beibe, mä en oo sun helistimes. Nyt saa riittää - eti ittelles joku muu pelleks" ja se ois niinku sit siin. Tai sit voit jahkailla sen kans loputtomiin, kunnes se löytää jonku Reino-nimisen automekaanikon, joka kohtelee sitä huonosti, josta se valittaa sulle.
Dj-Xcosmo

Posts: 17

#46 • • Dj-Xcosmo
Eipä tässä oo mitään erikoista tapahtunut...joka vkoloppu, pe/la se on ollu tuol baarissa ku oon ollu soittelemassa...ja aina eri äijän kanssa jotain..

en pahemmin oo huomioinu enää, ja annan tytön tehdä mitä tahtoo..uusia kuvioita jo kehitteillä mulla:) niin..ja kyllä mä annan sen olla mun kaveri..mutta eipä me muuten nähdä ku tuolla baarissa enää..onneksi:)
John

Posts: 1,384

#47 • • John Lauma

HaeDy, 20.6.2005 13:14:
---
Itis, 14.6.2005 14:30:
jahkaaminen ei ole mistään kotoisin. Kertoo mistä kana pissii ja jos ei pissi ni: neeext.



Toudellakin! Jos ei tunnu oikealta alkaa seurustelemaan, niin on mielestäni selvä ettei kolahda tarpeeksi.

--
Fancy some cheese, Gromit?

AlexS

Posts: 1,389

#48 • • AlexS kummasetä

HaeDy, 20.6.2005 13:14:
---
Itis, 14.6.2005 14:30:
jahkaaminen ei ole mistään kotoisin. Kertoo mistä kana pissii ja jos ei pissi ni: neeext.

---



Aika hyvin sanottu. HALOo!! Kokemuksella voi sanoo et "jahkarit" on perseest!!



Aah, that's the word, jahkata. Enivei, aivan samaa mieltä.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Unik

Posts: 4,117

#49 • • Unik
Fuckbuddy, best buddy *joo*
Uhuu

Posts: 844

#50 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
no ei kumpaakaan... ei vois vähempää kiinnostaa!
yleensä molemmat tavat on vaan ajan haaskausta... mul on tärkeämpääkin tekemistä kuin huijata tai tulla huijatuks. oikeasti hyviä tyyppejä on tosi harvassa. en mä jaksa turhia ihmissuhteita tai tapailuja, jos ne ei oikeasti johda mihinkään.

tätä kyynistä kautta on kestänyt kohta kolme vuotta. tosin mä en ole kyyninen vain vastapelureita kohtaan vaan myös itseäni. kaipa sitä on tunne-elämältään itsekin niin amputoitunut, että kusettaisin kympillä, jos jotakin aloittaisin. en mä aio enää jäädä odottelemaan, että itse saan siipeeni. antaa vahingon kiertää =)

eli oikeastaan sittenkin valitsen vaihtoehdon "seurustelua ja salarakkaita siinä rinnalla" =)
toteutus kyl ontuu toistaiseksi.. mut kesä on vasta aluillaan... jiiiihaaaa!!

-uhuuthegamemasterfemale

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#51 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

HaeDy, 20.6.2005 13:14:
Aika hyvin sanottu. HALOo!! Kokemuksella voi sanoo et "jahkarit" on perseest!!



Hmm, uus näkökulma tähän. Itselläni on ainakin sen verran paljon huonoja kokemuksia ja oon kyynistynyt, etten ole enää aikoihin ihastunut ensisilmäyksellä. Ihastuminen vaatii kehittyäkseen lähes poikkeuksetta useita viikkoja. Kyllähän kiinnostus on usein olemassa, mutta sitä ei einää luota kehenkään eikä mihinkään *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

¡ Previous post about a year ago !
Janisa

Posts: 2,226

#52 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tapailua. Siksi ma hyorinkin tuolla sapinaluukussa... *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

lohikarme

Posts: 1,730

#53 • • Edited lohikarme RitariVittupää



Ana:


Meh. Ämmä kylmäks - se selkeesti vaan pelaa sulla, ja sä oot pöljä ku annat sen. Seuraavaks vaan tekstari kehiin et "Beibe, mä en oo sun helistimes. Nyt saa riittää - eti ittelles joku muu pelleks" ja se ois niinku sit siin. Tai sit voit jahkailla sen kans loputtomiin, kunnes se löytää jonku Reino-nimisen automekaanikon, joka kohtelee sitä huonosti, josta se valittaa sulle.



ana sä oot paras! *lmao* *nauru* *reps* *lattiallakierimishymiö*

--
Qualis artifex pereo

remotion

Posts: 5,283

#54 • • remotion nostatus guru
no tässä on ny pari juttua tän vuoden puolella mennyt siten että kumpikin ihastuu ensin ja sit tapaillaan ja sit tapailua on jatkunut ja samaan aikaan itellä kiinnostus hävinny ku huomannu millaisia ne tyypit todella on ja sit ne muijat taas innostu enemmän ja niiden kaverit rupes jo kyselee kun mua ei näkyny että missä se sun poikaystävä on... hmm... parempi jättää määrittelemättä ollenkaan niin kauan ku epävarmaa.
Flügel

Posts: 212

#55 • • Flügel Leicht begeistert
Ja kuitenkin tapailu on niin perseestä kun ei todellakaan ole välillä mitään käryä missä mennään, mennäänkö ja kuten J a m m a i l i j a tuolla joskus vuonna nakki sanoi "Tapailussa toinen ei voi vaatia toiselta oikeastaan mitään, kuten esimerkiksi selityksiä miksi toinen ei voi nähdä tai ei ole soitellut viikkoon. Seurustelussa on kuitenkin oikeus tietää toisen menemiset ken haluaa."

Nih. Raivostuttavaa pelata tätä peliä. *igor*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

hallucinogen

Posts: 8,190

#56 • • hallucinogen Edain

Hyzenthlay, 20.6.2005 20:24:
Hmm, uus näkökulma tähän. Itselläni on ainakin sen verran paljon huonoja kokemuksia ja oon kyynistynyt, etten ole enää aikoihin ihastunut ensisilmäyksellä. Ihastuminen vaatii kehittyäkseen lähes poikkeuksetta useita viikkoja. Kyllähän kiinnostus on usein olemassa, mutta sitä ei einää luota kehenkään eikä mihinkään *justjoo*


Mullakin oli yhdessä välissä monta vuotta putkeen, että ei heti ensinäkemältä tuntunu missään mutta se tais vaan johtua siitä, että ei vaan tullut sopivanlaisia vastaan mutta on sitä taas sen jälkeen muutaman kerran joutunut huomaan, että on ihastunut alta viiden sekunnin jos on päässy hajuetäisyydelle :D.

--
pikku-*possu*

Jago

Posts: 4,039

#57 • • Jago un-trained monkee
Ei sitä muilta kannata kysellä, koska voit selittää tilannetta vain omalta puoleltasi ja sen perusteella mitä luulet näkevinäsi sen puolelta.

Seurustelu ja tapailu on vaan termejä ja voi olla että sun käsitys tapailusta voi olla sen mielestä vakavempaakin, siksi kannattaa puhua asioista suoraan ja sopia jonkinlaisia yhteisiä sääntöjä ja rajoja, sekä puhua tulevaisuuden odotuksista ja siitä sopivatko ne molemmilla yhteen. Sanoisin itse, että suhde missä rajoja ei ole sovittu on tapailua. Rajojen sopimisen jälkeen, kun molemmat tietävät mitä saa tai ei saa tehdä ja mitä odottaa yhteiselolta, sanoisin sitä seurusteluksi.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#58 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

hallucinogen, 7.5.2007 10:54:
Mullakin oli yhdessä välissä monta vuotta putkeen, että ei heti ensinäkemältä tuntunu missään mutta se tais vaan johtua siitä, että ei vaan tullut sopivanlaisia vastaan mutta on sitä taas sen jälkeen muutaman kerran joutunut huomaan, että on ihastunut alta viiden sekunnin jos on päässy hajuetäisyydelle :D.



Muhun tais vaan huonot kokemukset jättää jälkensä :( Onneks sentään nyt ei oo sinne kyynisimpään suuntaan menossa, kun on ihanan ihmisen kanssa :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D