Seurustelua vai tapailua??

58 posts, 3 pages, 31,035 views

Dj-Xcosmo

Posts: 17

#1 • • Dj-Xcosmo
Jeaps,jeaps...kertokaas kaikkitietävä klubituksen väki mistä sitä sitten tietää seurusteleeko vai tapaileeko? tämä on se nykypäivän parisuhteiden ongelma. Jos asia vaivaa niin sitä tulisi kysyä, mutta mitenkä ettei sitten toinen vain ota takapakkia??

tässä nyt vkoloppuna menossa yhden tytön luokse, ja ollaan muutamia kertoja nähtykin. Tyttö lähettelee ja soittelee ja kertoo kaikkea tyyliin - "mulla on kovat odotukset meist, jos tä juttu nyt vaa toimii, ainaki kovasti toivon niin.." ja tässä se ristiriita, kun nykyään on niin perkeleen kiire seurustella. Eikös enste pitäs tutustua toiseen, viettää aikaa..ja sitäkautta sitten edetään.. Vai mitens se on nykypäivänä..

Tästä sitten odotan jonkunnäköstä threadia ja kommentteja eri ihmisiltä:)
______________________________________________________________

Jeaps,jeaps täällä taas...Eli tuli lauantaina oltua sitten tyttösen kanssa yhdessä, ja se esitteli mut sen vanhemmille..plaaplaa, kivaa oli.. mutta ei keretty olee ku pari tuntii kahdestaan kun sen muutamat frendit tuli myös, ja mentiin bisselle sitten siitä ulos..ja illalla myöhemmin baariin..

baariin mentiin siinä joskus 0:00 aikaan, ja jonkunaikaan hengailtiin kahdestaan...kunnes aina välillä mentävä soittamaan johonkin vähänmatkan päähän, ja sitten se loppuilta meninkin niin että mä hengailin parin dj frendin kanssa, ja muija tanssis jonkun äijän kanssa tanssilattialla, ja äijä tarjos drinksuja tytölle..ja niilläkin näytti olevan kivaa...jossainvaiheessa sitten se tuli sanomaan että "mun on viel mentävä tonne ton äijän kanssa ku se suuttuu muuten mulle"..

..sitten valomerkin jälkeen sanosin tytölle että mä lähen nyt..no tyttö tuli mun mukaan ja mentiin niille! aamulla heräsin siihen kun muija kiehnää ja suutelee mun olkapäätä...hiukan jotenkin ärsyttää vaan koko tä juttu! tyttö on ihan sairaan nätti, kaunis..mutta..tuntuu jotenkin että sen mielestä meillä saa olla eri linjat näissä jutuissa...siis että jos mä oisin baarissa tarjoillu jollekin tytölle drinksuja, niin perkeleet olis lentänyt! jokin vaan tossa tytössä silti kiehtoo mua!!..argh!

Ja vielä että en mä deittejä porukoille näytil vie, tyttöystäviänä kyllä voin..ja tietyt naispuoliset ystävät.. Joo...musta tuntuu myös että tä tyttö on vaan varmaan joku 2vkon tuttu

kuitenkin niin hankalaa jos toisella tunteet kehittyy nopeemmin ku toisella, ja siitä seuraa sitten mitä seuraa...
hallucinogen

Posts: 8,190

#2 • • hallucinogen Edain
Toi on aika metkaa et vaikka tapailee jotain niin sit jotkut kuitenkin tekee lähempää tuttavuutta sellaisiin henkilöihin joidenka tarkoitusperät on sellaiset et jos vaikka tänä iltana lykästäis *nauru* Tuossa oon samaa mieltä, että jos mies ois ottanut vastaan tai tarjonnut juomia naishenkilölle niin sitä perkelettä ois kyllä saanut kuulla :D Muutenkin tuntuu et naiset pitää vapautenaan flirttaila parisuhteessakin mut jos mies mulkaiseekin jonkun kissan perään niin saa vähintään tuomitsevaa katsetta ja murahtelua osakseen *nauru*

--
pikku-*possu*

Zimeon

Posts: 310

#3 • • Zimeon

hallucinogen, 22.5.2005 22:34:
Toi on aika metkaa et vaikka tapailee jotain niin sit jotkut kuitenkin tekee lähempää tuttavuutta sellaisiin henkilöihin joidenka tarkoitusperät on sellaiset et jos vaikka tänä iltana lykästäis *nauru* Tuossa oon samaa mieltä, että jos mies ois ottanut vastaan tai tarjonnut juomia naishenkilölle niin sitä perkelettä ois kyllä saanut kuulla :D Muutenkin tuntuu et naiset pitää vapautenaan flirttaila parisuhteessakin mut jos mies mulkaiseekin jonkun kissan perään niin saa vähintään tuomitsevaa katsetta ja murahtelua osakseen *nauru*



Pitää paikkansa, huomattu on moneen otteeseen.... *hihu*

Jotkut kyllä ottavat asiat nopeammin esille ja nopeammin siirtyvät tapailusta seurusteluun mikä ei sinäänsä ole huono asia, pitää vaan pitää järki kädessä ja muistaa ettei siinä oo yksin mukana vaikka se tuntuukin unohtuvan välil.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4 • • Edited Aziz Combat Fighter
"Mulla on kovat odotukset meistä..."

FEMALE INSANITY DETECTOR STATUS: RED ALERT!
Marjo

Posts: 1,796

#5 • • Marjo pupuTupuna
Ei nyt ihan aiheeseen, mutta sitten on myös nämä kuuluisat: "Ei me seurustella. Meillä on vaan tämmönen 'juttu'."
Meilläkin oli poikaystäväni kanssa aluksi vaan 'juttu', mutta nykyään ollaan avoliitossa. *hihu*
deena

Posts: 276

#6 • • deena tenukeppi

hallucinogen, 22.5.2005 22:34:
Muutenkin tuntuu et naiset pitää vapautenaan flirttaila parisuhteessakin mut jos mies mulkaiseekin jonkun kissan perään niin saa vähintään tuomitsevaa katsetta ja murahtelua osakseen *nauru*



Älähän yleistä, en minä ainakaan käsitä flirttailua parisuhteessa vapaudeksi. Yksi äijä riittää kerrallaan. Jonkun söpöläisen perään saatan katsoakkin, muttei sen enempää. Saa se mieskin "mulkasta jotain kissaa" jos haluaa. *nauru* Suu menee mulla vähän mutrulle sen takia että on niin monet sitte tosiaan sen kissan perään lähtenykki. Mutta no... jos onni löytyy muualta niin ei voi mitään.
Ihmiset on erilaisia, jotkut hyppää seurustelupuolelle samantien, ite otan mieluummin hitaasti. Oppiipahan tuntemaan toista paremmin jne. Päivä kerrallaan ja silleen *hymy*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Avatar
#7 • • Edited Viola00 Guest
Tähän mä en osaa muuta sanoa, kun että se pitää vain kahden ihmisen keskenään selvittää ja tietää. Ei oo olemassa kriteerejä koska "tapaillaan" ja koska enemmän. Tai siis itselläni ainakin ollut tilanteita, että oltas hyvin voitu seurustella mutta vain tapailtiin ja toisinpäin. Mutta niinkun sanottu niin parempi kun ottaa vain ja juttelee ko. ihmisen kanssa itse "missä mennään". Näin ainakin välttyy mahdollisilta väärinkäsityksiltä, pettymyksiltä ja itkuilta. *hymy*
efo

Posts: 1,908

#8 • • efo Laserpoint
Vinkki: puhu sille

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

sapeli

Posts: 11,768

#9 • • sapeli jokukukamikä?
No nuohan ovat vain määritelmiä joilla ei oikeastaan ole mitään väliä. Olette ketä olette ja teette mitä teette, ja kunhan vain kommunikoitte toisillenne omat odotuksenne ja mielipiteenne niin ei sillä ole väliä miksi sitä kutsuu.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kupo

Posts: 455

#10 • • Edited kupo

Dj-Xcosmo, 22.5.2005 22:09:
Eikös enste pitäs tutustua toiseen, viettää aikaa..ja sitäkautta sitten edetään.. Vai mitens se on nykypäivänä..


Mun mielestä toi on se oikea kaava! mikä taas saattaa johtua siitä etta muutamissa omista "suhteista" on mielenkiinto tyssännyt, kun mollemmat on tajunnut että taidettiin rynnätä suinpäin suhteeseen..

ja mitä efo sanoi, siinä on mun mielestä paras vinkki tähän ongelmaan!
(tämähän on tietysti vain minun mielipide)
-typot-

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Juhgu

Posts: 7,921

#11 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Ana-5000, 22.5.2005 22:39:
psst.. Puhu sille, kysy siltä mikä on meininki.[/sub]



efo, 23.5.2005 00:05:
Vinkki: puhu sille



Ei se ole niin helppoa, kuten tuossa aloitusviestissä mainittiinkin. Jos on nähnyt pari kertaa ja samantien töksäyttää että "no seurustellaanko me", niin toiselle osapuolelle saattaa tulla paniikki.

Tosin, tuskin siitä puhumisestakaan tässä tapauksessa mitään katastrofia syntyy, mutta mielestäni helpointa olisi vaan antaa mennä fiiliksen mukaan ja katsoa mihin homma kehittyy.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Verano

Posts: 4,649

#12 • • Verano Merituuli
Juu ei tuo puhuminen aina oo niin helppoa. Kyllä sitä alussa mielummin hetken aikaa katselee ja antaa asioiden mennä sillä kuuluisalla omalla painollaan. Tietenkin jossain vaiheessa aletaan sitten puhuakin, mutta turha sitä on tosiaan heti alussa alkaa kyselemään sitoumusten perään tai että seurustellaanko me nyt sitten vai mitä hä. Tietenkin pienillä teoilla ja sanoilla´sitä ihastumistaan ilmaisee.

Vaikkakaan mulla ei olekaan ollut tollasta tilannetta, et saisi miettiä päänsä puhki et mikä tää meidän juttu nyt on ja mitä tuo toinen musta ajattelee. Tai no onhan noita ollut tietysti, mut ei sellasta et se ois sit seurusteluun johtanu. Muuten kyllä on ollut....
Onneksi käytännössä kaikki mun seurustelut on alkaneet niin et heti alusta saakka on synkannu siihen malliin et ollaan tapailtu ja tykkäilty molemmat ilman mitään vaiheiluvaihetta. Ja oikeestaan on ollut alusta saakka sellanen varmuus, et tästä tulee jotain pidempiaikasta, sen on vaan molemmat tienneet viimestään tokalla tapaamisella =) No eräs mies halusi käyttää sanaa hengailla kun aika alussa aihe nousi esille. Tyyliin joka päivä me kyllä nähtiin ja kovin ihastuneita oltiin. Ei itseasiassa olla muistaakseni kenenkään kanssa oikein sopimalla sovittu, että nyt sitten seurustellaan, vaikka seurusteltu ollaankin.
Yhden suhteen alku oli sellasta tapailua. Oli heti tiedossa et kolmisen kuukautta ja sit asutaan eri maissa, joten puhuttiin vaan molemmat koko ajan et, juu tapaillaan tässä, et ei tää sen vakavampaa, vaikka kyllähän se sitten seurusteluks muuttui.
kap-pu

Posts: 1,167

#13 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
No ei sen asian esille ottaminen pitäisi mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeata olla, jos tytöllä kerran sanomansa mukaan on kovat odotukset (ja on täten itse ottanut suhteeseen liittyvät asiat jollain tasolla esille) jne. "Communication is key" on kohtalaisen käytetty fraasi, syystä. ;)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Dj-Xcosmo

Posts: 17

#14 • • Dj-Xcosmo
hhahha...nyt muija lähettää et "älä toivo liian vakavaa juttuu :/"
Verano

Posts: 4,649

#16 • • Edited Verano Merituuli

Dj-Xcosmo, 23.5.2005 13:06:
hhahha...nyt muija lähettää et "älä toivo liian vakavaa juttuu :/"



Ton kaiken kirjottamas perusteella sanoisin ettet kauheesti häviä, vaikkei tosta mitään tulisikaan. Vaikkeihan tilanne tietenkään mukava ole, jos olit jo ehtinyt ihastua.
Verano

Posts: 4,649

#17 • • Verano Merituuli
Jännityksellä odotan, että tyttö lukee klubbaria ja huomaa hänen kunniakseen perustetun oman topicin *vink*
Jammailija

Posts: 3,224

#18 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tpailun ja seurustelun eron joutuu jokainen pähkäilemään mielessään. Tai pähkäilyä se on pääosin siinä mielessä, koska ei välttämättä tiedä mitä toinen on mieltä asiasta. Ei aina nyt omista tunteistakaan ota selvää, mutta paremmin nyt kuitenkin kuin toisen.

Tapailun voisi määritellä asiana, jossa sitoudutaan toiseen niin, ettei pyöritä muiden kanssa, vaan katellaan rauhassa mitä täst hommast tulee. Tapailussa toinen ei voi vaatia toiselta oikeastaan mitään, kuten esimerkiksi selityksiä miksi toinen ei voi nähdä tai ei ole soitellut viikkoon. Seurustelussa on kuitenkin oikeus tietää toisen menemiset ken haluaa.

Suhteen kuivuminen on ikävää, olipa kyseessä sitten tapailu tai seurustelu. Mutta ehkäpä tapailussa toisella ei ole niin suurta vastuuta homman karille menosta. Tai ainakin näin hän voi itselleen luulotella.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

milla

Posts: 3,699

#19 • • Edited milla
opin tän niksin yhelt eksält: "mitä jos mun kaverit kysyy et seukataanks me ni voinko sanoo et oot mun poikaystävä?"

sain ainaki nykysen koukkuun! hekotikikati.. *sydän*
Bio

Posts: 4,429

#20 • • Bio The Bullies / Pinky

Verano, 23.5.2005 13:42:
Jännityksellä odotan, että tyttö lukee klubbaria ja huomaa hänen kunniakseen perustetun oman topicin *vink*



mä miettisin ihan samaa asiaa..