tässä nyt vkoloppuna menossa yhden tytön luokse, ja ollaan muutamia kertoja nähtykin. Tyttö lähettelee ja soittelee ja kertoo kaikkea tyyliin - "mulla on kovat odotukset meist, jos tä juttu nyt vaa toimii, ainaki kovasti toivon niin.." ja tässä se ristiriita, kun nykyään on niin perkeleen kiire seurustella. Eikös enste pitäs tutustua toiseen, viettää aikaa..ja sitäkautta sitten edetään.. Vai mitens se on nykypäivänä..
Tästä sitten odotan jonkunnäköstä threadia ja kommentteja eri ihmisiltä:)
Jeaps,jeaps täällä taas...Eli tuli lauantaina oltua sitten tyttösen kanssa yhdessä, ja se esitteli mut sen vanhemmille..plaaplaa, kivaa oli.. mutta ei keretty olee ku pari tuntii kahdestaan kun sen muutamat frendit tuli myös, ja mentiin bisselle sitten siitä ulos..ja illalla myöhemmin baariin..
baariin mentiin siinä joskus 0:00 aikaan, ja jonkunaikaan hengailtiin kahdestaan...kunnes aina välillä mentävä soittamaan johonkin vähänmatkan päähän, ja sitten se loppuilta meninkin niin että mä hengailin parin dj frendin kanssa, ja muija tanssis jonkun äijän kanssa tanssilattialla, ja äijä tarjos drinksuja tytölle..ja niilläkin näytti olevan kivaa...jossainvaiheessa sitten se tuli sanomaan että "mun on viel mentävä tonne ton äijän kanssa ku se suuttuu muuten mulle"..
..sitten valomerkin jälkeen sanosin tytölle että mä lähen nyt..no tyttö tuli mun mukaan ja mentiin niille! aamulla heräsin siihen kun muija kiehnää ja suutelee mun olkapäätä...hiukan jotenkin ärsyttää vaan koko tä juttu! tyttö on ihan sairaan nätti, kaunis..mutta..tuntuu jotenkin että sen mielestä meillä saa olla eri linjat näissä jutuissa...siis että jos mä oisin baarissa tarjoillu jollekin tytölle drinksuja, niin perkeleet olis lentänyt! jokin vaan tossa tytössä silti kiehtoo mua!!..argh!
Ja vielä että en mä deittejä porukoille näytil vie, tyttöystäviänä kyllä voin..ja tietyt naispuoliset ystävät.. Joo...musta tuntuu myös että tä tyttö on vaan varmaan joku 2vkon tuttu
kuitenkin niin hankalaa jos toisella tunteet kehittyy nopeemmin ku toisella, ja siitä seuraa sitten mitä seuraa...