Seurustelua vai tapailua??

58 posts, 3 pages, 31,048 views

Avatar
#21 • • Lep-1 Guest

Bio, 23.5.2005 21:22:
---
Verano, 23.5.2005 13:42:
Jännityksellä odotan, että tyttö lukee klubbaria ja huomaa hänen kunniakseen perustetun oman topicin *vink*

---


mä miettisin ihan samaa asiaa..




Ja sit tulee viesti: "Se on loppu ny"*nauru*
Tai sitten tyttö huomaa suuret tunteesi ja on aivan älyttömän rakastunut sunhun!!*sydän**plur*

Kauhia jännitys näytelmä!!*hymy*
nyt jo ihan kuokussa...kerro äkkiä lisää tapahtumia*hymy*
hallucinogen

Posts: 8,190

#22 • • Edited hallucinogen Edain

Verano, 23.5.2005 10:23:
Ei itseasiassa olla muistaakseni kenenkään kanssa oikein sopimalla sovittu, että nyt sitten seurustellaan, vaikka seurusteltu ollaankin.


Mä en oleta enään mitään tommosia *nauru* yks kesä tapasin yhden mimmin ja sen kanssa sit oltiin tapailtu pari kk todella usein ja monen monta kertaa yötä oltiin yötä jommalla kummalla ja sit se kysyi jossain välissä et mikä mun mielestä tää meidän juttu oikein on ja sanoin et kai tää on jonkinmoista seurustelua kun niin usein nähdään niin viikon päästä en kuullu siitä enää *nauru* Tosin ei kyllä haitannu kun kesä oli ohi ja koulutkin alkoi muualla =D

--
pikku-*possu*

Dj-Xcosmo

Posts: 17

#23 • • Dj-Xcosmo
joo, eipä tässä näytä olevan mitään tehtävissä...viesti "älä odottele mitään liikoja tästä" - kertoo jo paljon!

mut, elämää tä vaan on! ihastuksia tulee aina uusia..aina vaan tässävaiheessa tuntuu siltä että, "voi hitto kun en enää koskaan tuu tutustuu samanlaiseen tyttöön"

katsotaan ensivkoloppuna kun se tulee paikkaan missä oon soittelemassa levyjä, juttelemaan kännissä jotain shittiä! ja kysyy illanpäätteeksi, "tuutko mun luo yöksi?"... "joo..öö, en"
sune

Posts: 2,096

#24 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

milla, 23.5.2005 21:11:
opin tän niksin yhelt eksält: "mitä jos mun kaverit kysyy et seukataanks me ni voinko sanoo et oot mun poikaystävä?



Tää oli hyvä ! *joo*

--
ei kovin ihku eikä plur

Juhgu

Posts: 7,921

#25 • • Juhgu Virnistelijä

Dj-Xcosmo, 23.5.2005 21:49:
katsotaan ensivkoloppuna kun se tulee paikkaan missä oon soittelemassa levyjä, juttelemaan kännissä jotain shittiä! ja kysyy illanpäätteeksi, "tuutko mun luo yöksi?"... "joo..öö, en"



Toihan nyt on aivan väärä vastaus!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mrx

Posts: 260

#26 • • mrx Bassjunkie

Verano, 23.5.2005 13:29:
---
Dj-Xcosmo, 23.5.2005 13:06:
hhahha...nyt muija lähettää et "älä toivo liian vakavaa juttuu :/"

---


Ton kaiken kirjottamas perusteella sanoisin ettet kauheesti häviä, vaikkei tosta mitään tulisikaan. Vaikkeihan tilanne tietenkään mukava ole, jos olit jo ehtinyt ihastua.



Ja mistähän sä mahdat tietää paljonko tossa saattaa kyseinen henkilö hävitä..eipä tollasia arvioita voi tekstistä päätellä..muutenkin tuntuu että ihmiset dumaavat toisten ihmisten suhteita yms. liian helposti..itse olen päättänyt etten mene laukomaan toisten ihmisten suhteista hevon vittua, yleensä asioilla on kuitenkin kaksi puolta ja harvemmin sitä kuitenkaan tietää kaikkea toisten elämästä..suhde on kumminkin vain ja ainoastaan kahden ihmisen välinen asia..

Niin ja Dj-Xcosmolle, omasta kokemuksesta voin sanoa, että tollaset "älä odota liikoja"- kommentit on ihan yleisiä vaikka naista kiinnostaakin..ja loppupeleissä sähän oot tietty niin mukava et se tytteli on kohta sulaa vahaa sun käsissä..*vink*
Verano

Posts: 4,649

#28 • • Edited Verano Merituuli

mrx, 24.5.2005 14:38:
---
Verano, 23.5.2005 13:29:
---
Dj-Xcosmo, 23.5.2005 13:06:
hhahha...nyt muija lähettää et "älä toivo liian vakavaa juttuu :/"

---


Ton kaiken kirjottamas perusteella sanoisin ettet kauheesti häviä, vaikkei tosta mitään tulisikaan. Vaikkeihan tilanne tietenkään mukava ole, jos olit jo ehtinyt ihastua.

---


Ja mistähän sä mahdat tietää paljonko tossa saattaa kyseinen henkilö hävitä..eipä tollasia arvioita voi tekstistä päätellä..muutenkin tuntuu että ihmiset dumaavat toisten ihmisten suhteita yms. liian helposti..itse olen päättänyt etten mene laukomaan toisten ihmisten suhteista hevon vittua, yleensä asioilla on kuitenkin kaksi puolta ja harvemmin sitä kuitenkaan tietää kaikkea toisten elämästä..suhde on kumminkin vain ja ainoastaan kahden ihmisen välinen asia..



En mahdakaan.

Käsittääkseni Dj-Xcosmo halusi yleisen "seurustelua vai tapailua" -keskustelun lisäksi kertoa vaikkakin esimerkinomaisesti omasta tilanteestaan ja ehkä saada ihmiset kommentoimaan sitäkin.
Kommenttini taisi olla myös hieman "lohdutteluksi" tarkoitettu; löydät varmaan paremmankin tms. Ja perustui siis ihan Dj-Xcosmon kertomaan. (ed. lisäisin vielä DJ-Xcosmolle etten nyt huvikseni lohdutellut vaan kaikesta huolimatta sain sellaisen kuvan, että paremminkin olisi tyttö voinut käyttäytyä.)

Olen itseasiassa samaa mieltä kanssasi, että tuollainen laukominen on aika typerää, koska todellakin suhde on siinä olevien kahdenkeskinen asia, josta ulkopuoliset eivät kaikkea tiedä. Toisaalta joskus kyllä on sellaisia tilanteita, että joku hyvä ystävä voi nähdä ulkopuolisena jotain mitä suhteen "syövereissä" oleva ei itse huomaa. Esim tilanteen johon on ajauduttu pikkuhiljaa ja siksi on jäänyt "huomaamatta" tai sitten suhteen toinen osapuoli ei halua myöntää itselleen vaikkapa sitä, että toinen osapuoli mahdollisesti pettää häntä, on väkivaltainen, kohtelee muuten huonosti tms. Esim yksi hyvä ystäväni asui ulkomailla ja seurusteli siellä, joten en kauhean läheltä suhdetta seurannut. Vasta vuosia jälkeenpäin olen tajunnut hänen kanssa puhuttuani kuinka huonosti mies häntä kohteli. Ystäväni on itsekin sanonut ettei suhteessa ollessaan tajunnut tilannetta, se kun kehittyi vähitellen ja aina välillä/ useimmiten mies tietysti oli ihana ja rakastava. Vasta saatuaan suhteeseen etäisyyttä hän on tajunnut, että hänen olisi pitänyt lähteä siitä aikaisemmin. Tunnen itse jonkin verran syyllisyyttä etten nähnyt missä jamassa suhde oli, enkä näin ollen auttanut ja tukenut ystävääni. Tietenki tuollainen suhteeseen "puuttuminen" täytyy tehdä hyvin hienovaraisesti eikä misssän nimessä niin että tuputtaa omaa näkemystään ainoana oikeana.
AnderS

Posts: 470

#29 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Nää on just näitä juttuja joista saa melkoisen päänvaivan
miettimällä liikaa. Älä mieti! Jos tuntuu hyvälle niin anna palaa,
jos ei niin anna kenkää.Kauniita naisia on maailma täynnä.
Ei sen piirteen takia kannata kenessäkään roikkua...
Mut jos se hengailee baarissa jonku toisen jäbän kans, joka
kantaa sille drinksua niin... Siinä vaiheessa mä ainakin miettisin
kaks kertaa että rupeaisinko touhaamaan tollaisen mimmin
kans jotain vakavampaa? Vitut mä mikään Dr. Phill ole
mut mun mielestä se on niitä mimmejä jotka ei koskaan saa
liikaa huomiota, if you know what i mean...
Verano

Posts: 4,649

#30 • • Verano Merituuli

Dj-Xcosmo, 22.5.2005 22:09:
baariin mentiin siinä joskus 0:00 aikaan, ja jonkunaikaan hengailtiin kahdestaan...kunnes aina välillä mentävä soittamaan johonkin vähänmatkan päähän, ja sitten se loppuilta meninkin niin että mä hengailin parin dj frendin kanssa, ja muija tanssis jonkun äijän kanssa tanssilattialla, ja äijä tarjos drinksuja tytölle..ja niilläkin näytti olevan kivaa...jossainvaiheessa sitten se tuli sanomaan että "mun on viel mentävä tonne ton äijän kanssa ku se suuttuu muuten mulle"..



No joo, nyt tuli mieleen kun tän uudestaan luin, et jospa tää mies oli tytön hyvä frendi. Eihän tossa mitään pahaa ole silloin. Tietenkin voi tuntua vähemmän mukavalta ainakin jos ei tiedä onko (että) kyseessä frendi. Saatto juuri sen takia tulla sanomaan et on viel sen seuras, ettet ihmettelis missä se luuhaa.
Voi tietenkin olla ollut ihan eri keissi. Ja jos nyt treffeillä olitte niin onhan se jo hyvien käytöstapojenkin mukaista, että pitää sulle seuraa eikä ole koko ajan jossain muualla.

Äh, parempi etten mä ala enää tulkitsemaan näitä ollenkaan...!!!
zari

Posts: 716

#31 • • zari Team Tamppaajat

Verano, 24.5.2005 16:53:
---
Dj-Xcosmo, 22.5.2005 22:09:
baariin mentiin siinä joskus 0:00 aikaan, ja jonkunaikaan hengailtiin kahdestaan...kunnes aina välillä mentävä soittamaan johonkin vähänmatkan päähän, ja sitten se loppuilta meninkin niin että mä hengailin parin dj frendin kanssa, ja muija tanssis jonkun äijän kanssa tanssilattialla, ja äijä tarjos drinksuja tytölle..ja niilläkin näytti olevan kivaa...jossainvaiheessa sitten se tuli sanomaan että "mun on viel mentävä tonne ton äijän kanssa ku se suuttuu muuten mulle"..

---


No joo, nyt tuli mieleen kun tän uudestaan luin, et jospa tää mies oli tytön hyvä frendi. Eihän tossa mitään pahaa ole silloin. Tietenkin voi tuntua vähemmän mukavalta ainakin jos ei tiedä onko (että) kyseessä frendi. Saatto juuri sen takia tulla sanomaan et on viel sen seuras, ettet ihmettelis missä se luuhaa.
Voi tietenkin olla ollut ihan eri keissi. Ja jos nyt treffeillä olitte niin onhan se jo hyvien käytöstapojenkin mukaista, että pitää sulle seuraa eikä ole koko ajan jossain muualla.

Äh, parempi etten mä ala enää tulkitsemaan näitä ollenkaan...!!!


mutta mikä esti muijaa tutustuttamasta näitä kahta jätkää toisiinsa jos muija tunsi drinksuja tarjonneen jätkän entuudestaan *ding*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Dj-Xcosmo

Posts: 17

#32 • • Dj-Xcosmo
niinpä...niinpä, mikä esti;) ...äijä puristeli muijaa perseestä..kiva katsella!


joo, mutta ilmottelen taas vkolopun jälkeen miten asia on edennyt!!
Saipher

Posts: 44

#33 • • Saipher
Nuoresta iästäni ja kokemattomuudestani huolimatta neuvoisin juttelemaan vastapuolen kanssa. Kysyt pikkusen kiertelemällä et "mikä tää meidän juttu nyt on?" Koska jos kerran itse olet ihastunut häneen niin älä missää nimes anna mennä, vaan kerro tunteistas. Tulee sitte itellekki helpottuneempi olo ku tietää asian laidan. Itse olen hiukan samankaltaisessa tilanteessa. Ollaan tytön kanssa tunnettu n. 7kk, ollaan katseltu kahdestaan leffoja ja tehty kaikenlaista muutakin. Välillä kuitenki tuntuu et tyttö haluais että ollaan vaan kavereita, mutta välillä sitte taas tulee ihan suoraa flirttiä. Oon nyt vaan odotellu et mitä täs tapahtuu mut lähiaikoina ajattelin ottaa asiasta selkoa.
Mimir

Posts: 1,366

#34 • • Mimir Rouva Yninä
Kyllähän se kannattaa asioita kysyä suoraan jos asia vaivaa, eipähän tartte arvailla mitä toisen mielessä liikkuu ja miten tosissaan se on homman suhteen. Ite vetäsin kissan edellisessä suhteessa pöydälle vissiin vähän turhan äkisti, oltiin pojan kanssa tapailtu jonkun aikaa, makailtiin mun sängyllä ja ihan yllättäen vaan kysyin, että "no, seurustellaanko me ?". Toinen meni ihan hiljaseks jollon tajusin, että tais tulla turhan yllättäen moinen kysymys. Mutta ei siinä mitään, sitte vaan selitin, että tarkotus ei oo painostaa ollenkaan, tahdon vaan tietää mitä toisen päässä liikkuu. Ja vastaus mun kysymykseen oli "no eikös se nyt ollu jo ihan itsestäänselvää" *plur*

--
[Wings are growing on her.]

Dj-Xcosmo

Posts: 17

#35 • • Dj-Xcosmo
Hehehh...vähän lisämatskua tähänkin voisi lisätä;)


Eli tässä viime vkon lauantaina mun frendi oli nähnyt tän mamman Turun Moccassa nuoleskelemassa jotain äijää(iä)

no tässä eilen keikalla ja istusin alkuillasta yhell pöydäll ja räpläsin fonea, ku huomasin et siihen vieree istuu joku..jaha, Morjensta!!...tyttö kyseli kuulumisia, plaaplaa, puhuttii jotai shittii 5min..ku kysyin tält mammalta että .."mitäs viime vkoloppuna touhusit ku ei sua täällä näkynyt?"

mamma .."öö, oli kyllä tosi kiva vkoloppu, turussa oltiin.." mä - "niin, Moccassa on aina kivaa.." : tytöltä tippus kännykkä kädestä lattialle!!:D ..sit menin dj-koppiin ja alotin soittelemisen...! sitte sen tytön kaverikin tuli jossaivaiheessa sinne. En kertaakaan kiinnittänyt mitään huomiota siihen tyttöön...mutta huomasin kyllä välillä kun tä tyttö tuijotti minua.

sit siin josaivaiheessa iltaa järjestelin vähän levyjäni siinä..ja tä tyttö tuli dj-koppiin ja sanos "me lähetään käymää tuol toises baarissa.." ..olin vaa että "joo.."-vois vähempää kiinnostaa.. sit tä rupes tökkii mua kylkeen ja oli semmone "hmm,hö..."-tyyliin


No sitten tän tytön 2. kaveri ilmestyi baariin..Ja sen kysymys oli "Miten sulla ja nti-x:llä menee?"

sanoin että..siinhän se, ei mitenkään! sitten tä tyttö selitteli että mä olen kuulemma liian hoikka hänelle! ..vaikka ihan norm.painonen olen, mutta siis, sitten tä kaveri sanoi että on tuntenut tän nti-x:n niin pitkään että tietää millon se tykkää musta, ja nyt s tykkää..mutta pelkää sitoutua..plaaplaa...


paskat, en tiedä mitä tässä pitäs tehä, helpoimmalla pääsisi kun unohtais koko jutun! mutta aika hankalaa kun oon keikalla joka vkoloppu tän muijan kotokaupungissa..
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se

sapeli, 23.5.2005 00:09:
No nuohan ovat vain määritelmiä joilla ei oikeastaan ole mitään väliä. Olette ketä olette ja teette mitä teette, ja kunhan vain kommunikoitte toisillenne omat odotuksenne ja mielipiteenne niin ei sillä ole väliä miksi sitä kutsuu.



ähä ähä... naulan kantaa... *hymy*
puhumalla saa paljon aikaseksi. nimimerk: avasi suunsa viime vkl ja puhu asioista. *plur*
Dj-Xcosmo

Posts: 17

#37 • • Dj-Xcosmo
Jasså...eli lähetin tytölle että unohda mut kokonaan, plaaplaa, ni se lähetti "Just, aika töykeet sulta!! selvästi sul on tarpeeks kaverei etkä haluu/tarvii yhtä lisää."

sit nyt ilmotin hänelle että "mitä teet pe/la -illalla, jos sais juttelemalla nä asiat käytyä läpi"

"Lauantaina oon Turussa, ja perjantaina vaan himassa.." sanoin "No miten ois jos nähtäis perjantai-illalla?"


tyttö: "En mä tiedä.." siis, mikä tätä vaivaa..?? pelottaako sitä, leikkiikö se..???vai mitä se hakee tällä...?
Mark

Posts: 7,311

#38 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Dj-Xcosmo, 9.6.2005 13:29:
Jasså...eli lähetin tytölle että unohda mut kokonaan, plaaplaa, ni se lähetti "Just, aika töykeet sulta!! selvästi sul on tarpeeks kaverei etkä haluu/tarvii yhtä lisää."

sit nyt ilmotin hänelle että "mitä teet pe/la -illalla, jos sais juttelemalla nä asiat käytyä läpi"

"Lauantaina oon Turussa, ja perjantaina vaan himassa.." sanoin "No miten ois jos nähtäis perjantai-illalla?"


tyttö: "En mä tiedä.." siis, mikä tätä vaivaa..?? pelottaako sitä, leikkiikö se..???vai mitä se hakee tällä...?



sinuna unohtasin koko akan ja poistasin nron luurista.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tanjiz

Posts: 370

#39 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Voi hitto, elämä se on taistelua!!*dissaa*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

shanja

Posts: 51

#40 • • shanja

Lene, 6.6.2005 10:15:

En ymmärrä, mikä ton tyyppisissä muijissa äijiä kiehtoo. Tuovat vissiin sitten draamaa muuten niin tylsään elämään?



Toimii toisinpäin myös. Omien havaintojeni mukaan naiset viehättyvät vastaavankaltaisista miehistä.