Mut tarkottaaks toi sitä ettei valvoja enää näytä tissejä?IlonaPoks, 14.6.2005 13:06:
Mä en seurustele enkä tapaile..
Vaan me STYYLATAAN (kuulemma). söpöö söpöö
58 posts, 3 pages, 31,847 views
Mut tarkottaaks toi sitä ettei valvoja enää näytä tissejä?IlonaPoks, 14.6.2005 13:06:
Mä en seurustele enkä tapaile..
Vaan me STYYLATAAN (kuulemma). söpöö söpöö
Dj-Xcosmo, 9.6.2005 13:29:
Jasså...eli lähetin tytölle että unohda mut kokonaan, plaaplaa, ni se lähetti "Just, aika töykeet sulta!! selvästi sul on tarpeeks kaverei etkä haluu/tarvii yhtä lisää."
sit nyt ilmotin hänelle että "mitä teet pe/la -illalla, jos sais juttelemalla nä asiat käytyä läpi"
"Lauantaina oon Turussa, ja perjantaina vaan himassa.." sanoin "No miten ois jos nähtäis perjantai-illalla?"
tyttö: "En mä tiedä.." siis, mikä tätä vaivaa..?? pelottaako sitä, leikkiikö se..???vai mitä se hakee tällä...?
HaeDy, 20.6.2005 13:14:
---
Itis, 14.6.2005 14:30:
jahkaaminen ei ole mistään kotoisin. Kertoo mistä kana pissii ja jos ei pissi ni: neeext.
---
Itis, 14.6.2005 14:30:
jahkaaminen ei ole mistään kotoisin. Kertoo mistä kana pissii ja jos ei pissi ni: neeext.
---
Aika hyvin sanottu. HALOo!! Kokemuksella voi sanoo et "jahkarit" on perseest!!
Aika hyvin sanottu. HALOo!! Kokemuksella voi sanoo et "jahkarit" on perseest!!
Ana:
Meh. Ämmä kylmäks - se selkeesti vaan pelaa sulla, ja sä oot pöljä ku annat sen. Seuraavaks vaan tekstari kehiin et "Beibe, mä en oo sun helistimes. Nyt saa riittää - eti ittelles joku muu pelleks" ja se ois niinku sit siin. Tai sit voit jahkailla sen kans loputtomiin, kunnes se löytää jonku Reino-nimisen automekaanikon, joka kohtelee sitä huonosti, josta se valittaa sulle.
Hyzenthlay, 20.6.2005 20:24:
Hmm, uus näkökulma tähän. Itselläni on ainakin sen verran paljon huonoja kokemuksia ja oon kyynistynyt, etten ole enää aikoihin ihastunut ensisilmäyksellä. Ihastuminen vaatii kehittyäkseen lähes poikkeuksetta useita viikkoja. Kyllähän kiinnostus on usein olemassa, mutta sitä ei einää luota kehenkään eikä mihinkään
hallucinogen, 7.5.2007 10:54:
Mullakin oli yhdessä välissä monta vuotta putkeen, että ei heti ensinäkemältä tuntunu missään mutta se tais vaan johtua siitä, että ei vaan tullut sopivanlaisia vastaan mutta on sitä taas sen jälkeen muutaman kerran joutunut huomaan, että on ihastunut alta viiden sekunnin jos on päässy hajuetäisyydelle :D.