Skenemursu, 28.6.2008 02:26:
---
hmm... missä päin bangkokia sää söit =) ehkä mä sitten on vaan pyörinyt oikeilla mestoilla, mutt asuin itse Sukhumvit 46 ja 71. Ja safkat oli about kaikki 20-30 bahtia, nuudelikeitot 10-15. Tom Yam Kung tais olla kalleimmasta päästä ja 40 bahtia. Samaten täällä Chiang Maissa, täällä tulee syötyä esim Bangkok Grillissä, porsaan file perunamuusilla 49 bahtia, jaappeli safkat kuten chicken teriaki riisillä 30 bahtia ja tietty thaikkumätöt on vähän edukkaampia.
Heh... ilmeisesti sit _IHAN_ liian turistimestoilla. :D Toi on jo sairaan halpaa. Mut tosiaan oltiin Bangkokissa, tai muutenkin noissa paikoissa sen verta vähän aikaa, että ei oikeen ollut aikaa etsiä niitä oikeesti halpoja mestoja, ensi kerralla sitten.
Edit: mimmifrendi tossa sanoi kanssa, että halvin mihin se tolla reissulla törmäs (mä oon varmaan maannut darrassa majoituksilla tällä hetkellä :) oli tosiaan 20-30bht jostakin kana-kookosmaito-mätöstä. Mut joo, jos tolla visiitillä Kambodzaan voin mitään sanoa, niin Phnom Pehn on ilmeisesti sitten kallistunut roimasti, ellei vedä jossain syrjemmässä natiiveille tarkoitetuissa mestoissa (niiku kaikkialla).