Silloin ei jännittänyt, tuntui vaan ihan mielettömän hyvältä ja silloin todella tunsi että Villen kanssa sitä ollaan aina ja ikuisesti yhdessä.
91 posts, 5 pages, 37,367 views
ee102, 10.5.2005 23:35:
Järvi oli ihan usvan peitossa ja tyyni, kun menin sinne uimaan. Vesi oli todella viileää, ja huomasi joten kuten, että aurinkokin alkoi pikkuhiljaa nousta jostain päin.
HighLow, 13.5.2005 01:11:
-klip-
Kolera, 12.5.2005 07:28:
Yleensä koskaan muista mistään mitään mutta tulipas yhtäkkiä mieleen noista maisemista.
Yleensäkin talvella puuterilumella, kun menee mökillä keskelle järveä täyskuutamolla ja pilvettömällä taivaalla. Rannoilla lumiset puut ja puuterilumi heijastaa kuuta koko järven mitalta ja mihinkään kohtaan lumessa ei pysty tarkentamaan katsetta kunnolla, koska etäisyys on koko ajan eri vaikka näyttää ihan samalta kimalteelta koko lumipeite.
tota samaa mun kultani kanssa odotan mun kulta on LinduskaIndia, 11.5.2005 15:53:
Yksi kauneimmista hetkistä oli viime kesänä kun tyttöni talutti minua kirkon käytävää pitkin kohti alttaria jossa sulhoni odotteli toinen tyttöni sylissään, ja taustalla soi Vangelis - Rachels song
Silloin ei jännittänyt, tuntui vaan ihan mielettömän hyvältä ja silloin todella tunsi että Villen kanssa sitä ollaan aina ja ikuisesti yhdessä.
en tuntenut jasminii hirveen hyvin mutaziziyah, 8.6.2005 11:08:
Elämäni ehkä surullisin hetki, mutta niin kaunis....
Oli ystäväni *sydän*Jasminin*sydän* hautajaiset ja istuimme kappelissa jossa oli edessä tämä puinen astia jossa oli Jasminin tuhkat....sitten oli aika lähteä hautapaikalle... oli suhtkoht lämmin päivä, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, siellä oli niin kaunista....kannoin "Jasminia" sylissäni...en olisi koskaan halunnu päästää irti....en koskaan haluaisi... oli niin kaunis hetki kun tunsin hänet vielä kerran lähelläni...tunne oli selittämätön...
rakas...miksi lähdit....
India, 11.5.2005 15:53:
Yksi kauneimmista hetkistä oli viime kesänä kun tyttöni talutti minua kirkon käytävää pitkin kohti alttaria jossa sulhoni odotteli toinen tyttöni sylissään, ja taustalla soi Vangelis - Rachels song